Kertokaapas minkä reggae levyn ostaisin,kun en nyt kauheasti reggaesta tiedä.
Mulla on yksi levy inner circlen black roses ja vaikka reggae ei mun aivan lempimusiikki laji ole niin oon ajatellu ostaa toisenkin levyn koska on sitä vaan niin pirun kuunnella näin kesäsin. niinpä auttakaa ja kertokaa mulle minkä ostan?
Minkä?
en tiedä
2
386
Vastaukset
- kesäreggaeta
on taatusti Toots and The Maytalsin vanha stuffi - siis tuolta kultaisen 70-luvun alkupuolelta.
- musiikkimies
Ehkä paras reggae-levy minkä tähän mennessä olen kuullut on Bob Marley & The Wailersin 'Natty Dread'. Suosittelisin kuitenkin aloittamaan kokoelmasta, kuten 'Legend' (pienten kokoelmien ystäville) tai (mieluummin) 'Songs Of Freedom' (4 levyn kokoelma-boxi). Tässä vielä muutamia 1. luokan reggae-levyjä: Peter Tosh - 'Equal Rights', Burning Spear - 'Marcus Garvey', Black Uhuru - 'Red' ja Bunny Wailer - 'Blackheart Man'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman511878- 391509
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761395Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911223Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1611124Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2181085- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73986Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891