Eli olisiko missään myynnissä jotain hyvää Funk -kokoelmaa, vaikka tuplalevypakkauksessa.
Sellaisia kunnon funk biisejä kuten "sex machine" ja "jungle boogie", sekä "brick house"
Olen aivan aloittelija vasta, mutta kiinnostaisi... Olen soittanut bassoa jo vähän aikaa ja alkaa kiinnostus suuntautua.
Kiitos.
Funk -kokoelma?
4
728
Vastaukset
- jazzmin
Yhden funk kokoelman tiedän, nimi on Let There Be Funk, mutta sillä on ilmeisesti enemmän harvinaisuuksia, ei siis niinkään "hittejä". Mutta, James Brownin 40th Anniversary Collection, Parliamentin Tear The Roof Off 1974-1980 ja The Best Of The Cool & The Gang 1969-1976 on kaikki tutustumisen arvoisia kokoelmia!
- punky-funk
Suosittelisin rare-funk kokoelmia, joita piisaa pilvin pimein. Niistä saa hyviä linkkejä aivan himmeisiin 70's bändeihin, joiden olemassaoloa ei ehkä moni tiedä, mutta joihin on helppo kilahtaa totaalisesti.
Esimerkiksi Harmless-lafkan julkaisema Pulp Fusion -sarja on aika mainio (linkki). Niitä kuuntelemalla voit todeta, että törkeän hyviä harvinaisuuksia on käsittämätön määrä.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:rcjxlf0ejcqu - -m-
punky-funk kirjoitti:
Suosittelisin rare-funk kokoelmia, joita piisaa pilvin pimein. Niistä saa hyviä linkkejä aivan himmeisiin 70's bändeihin, joiden olemassaoloa ei ehkä moni tiedä, mutta joihin on helppo kilahtaa totaalisesti.
Esimerkiksi Harmless-lafkan julkaisema Pulp Fusion -sarja on aika mainio (linkki). Niitä kuuntelemalla voit todeta, että törkeän hyviä harvinaisuuksia on käsittämätön määrä.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:rcjxlf0ejcquLevy-yhtiö/julkaisija? nimeltä Charly groove:n levyjä myytiin ennen ainakin Anttilassa kohtuuhalvalla. Esim. The best of Charly Groove. Potkii.
- mastah of funk!
Ei kande ostaa kokoelmia koska levyt on kokonaisuuksia ja kokoelmat rikkoo taideteokset! Mutta täältä löytyy tietoa funkista sekä lista eniten vaikkuttaneista levyistä http://fi.wikipedia.org/wiki/Funk .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818