Eli olisiko missään myynnissä jotain hyvää Funk -kokoelmaa, vaikka tuplalevypakkauksessa.
Sellaisia kunnon funk biisejä kuten "sex machine" ja "jungle boogie", sekä "brick house"
Olen aivan aloittelija vasta, mutta kiinnostaisi... Olen soittanut bassoa jo vähän aikaa ja alkaa kiinnostus suuntautua.
Kiitos.
Funk -kokoelma?
4
715
Vastaukset
- jazzmin
Yhden funk kokoelman tiedän, nimi on Let There Be Funk, mutta sillä on ilmeisesti enemmän harvinaisuuksia, ei siis niinkään "hittejä". Mutta, James Brownin 40th Anniversary Collection, Parliamentin Tear The Roof Off 1974-1980 ja The Best Of The Cool & The Gang 1969-1976 on kaikki tutustumisen arvoisia kokoelmia!
- punky-funk
Suosittelisin rare-funk kokoelmia, joita piisaa pilvin pimein. Niistä saa hyviä linkkejä aivan himmeisiin 70's bändeihin, joiden olemassaoloa ei ehkä moni tiedä, mutta joihin on helppo kilahtaa totaalisesti.
Esimerkiksi Harmless-lafkan julkaisema Pulp Fusion -sarja on aika mainio (linkki). Niitä kuuntelemalla voit todeta, että törkeän hyviä harvinaisuuksia on käsittämätön määrä.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:rcjxlf0ejcqu - -m-
punky-funk kirjoitti:
Suosittelisin rare-funk kokoelmia, joita piisaa pilvin pimein. Niistä saa hyviä linkkejä aivan himmeisiin 70's bändeihin, joiden olemassaoloa ei ehkä moni tiedä, mutta joihin on helppo kilahtaa totaalisesti.
Esimerkiksi Harmless-lafkan julkaisema Pulp Fusion -sarja on aika mainio (linkki). Niitä kuuntelemalla voit todeta, että törkeän hyviä harvinaisuuksia on käsittämätön määrä.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:rcjxlf0ejcquLevy-yhtiö/julkaisija? nimeltä Charly groove:n levyjä myytiin ennen ainakin Anttilassa kohtuuhalvalla. Esim. The best of Charly Groove. Potkii.
- mastah of funk!
Ei kande ostaa kokoelmia koska levyt on kokonaisuuksia ja kokoelmat rikkoo taideteokset! Mutta täältä löytyy tietoa funkista sekä lista eniten vaikkuttaneista levyistä http://fi.wikipedia.org/wiki/Funk .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817