Vuokko hovatta muun muassa terhi kokkosen kanssa laulavat hienosti lavan edessä ja taustalla vieressä kitaristi melasniemi joka säilyttää hyvän kosketuksen ja vireen soitossaan ja kerkko istuu tuolilla soittaen pianoa. Yksi kappale kun päättyy niin kerkko tahallaan soittaakin lyhyen sekunnin pätkän pianoa epävireisesti ja väärin ja sitten suojaa kasvonsa eleellä "mä tein mokan anteeksi pahan kerran" eli hyvä että löytyy huumoria muuten hieman tosikonnäköiseltä kerkko koskiselta. Hyvä meininki muuten keikalla jossa suomen taistolaismusasta ja pop -musasta musaansa vaikutteet ammentava yhtye ultra bra esiintyy vahavasti keikkatilanteessa jonka nauhoitin VHS:lleni ja jossakin tuolla ulkovarastossa se VHS on ja liekkö enää edes kunnossakaan.
Mikähän keikka on kyseessä ja mikä vuosi? Varmaan ehkä vaikea päätellä vai onko?
En muista tarkkaan vuotta mut oisko jottain 2001-2003 aikakautta kun Ultra bran keikka televisioitii
Anonyymi-ap
1
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295480
- 1671959
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601581Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281268- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan551124viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121068- 41920