Olen syönyt tuota passaa lääkettä yli 6v iltaisin nukkumiseen. Annos on ollut viime vuodet 125mg iltaisin. Olen nyt puolisen vuotta lopetellut lääkettä pikkuhiljaa. Nyt olen kuukauden verran syönyt 25mg iltaisin.
Mitään vieroitusoireita ei ole. Nyt viime päivinä on vaan ollut valtava ahdistus ja masennus päällä. Mulla on vakava masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Nyt vaan on ahdistanut ja masentanut enemmän. Olen aivan itsemurhan partaalla, tuska on niin kova. En voi sitä lasteni vuoksi tehdä.
Voiko tää tuskaisuus johtua ketipinorin lopetuksesta?
Ketipinor lopetus
4
426
Vastaukset
- Anonyymi
Ketipinor on ns. "likainen lääke" ja se vaikuttaa monella reseptorilla. Noiden oireiden pitäisi loppua! Suosittelen että joko odotat että ne oireet häipyvät tai sitten pyydät esim. Mirtazapinia (masennuslääke) väliaikaisesti koska se on aika helppo lopettaa.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18285478
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
lääkäri tehny suuren virheen määrätessään unilääkkeesi , ja noin isoilla annoksilla. Lueppa haittavaikutukset ja kestää vuodenkin elimistössä ja korjaannutko koskaan.
Pitäsibn tiukan keskustelun lääkärin kanssa. Mitä muita vaivoja on hoidettu joihin ei varsinasita sairautta. - Anonyymi
Homeopatia vois auttaa, niistei tule jälkiseuraamuksia ainakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240