Olen syönyt tuota passaa lääkettä yli 6v iltaisin nukkumiseen. Annos on ollut viime vuodet 125mg iltaisin. Olen nyt puolisen vuotta lopetellut lääkettä pikkuhiljaa. Nyt olen kuukauden verran syönyt 25mg iltaisin.
Mitään vieroitusoireita ei ole. Nyt viime päivinä on vaan ollut valtava ahdistus ja masennus päällä. Mulla on vakava masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Nyt vaan on ahdistanut ja masentanut enemmän. Olen aivan itsemurhan partaalla, tuska on niin kova. En voi sitä lasteni vuoksi tehdä.
Voiko tää tuskaisuus johtua ketipinorin lopetuksesta?
Ketipinor lopetus
4
410
Vastaukset
- Anonyymi
Ketipinor on ns. "likainen lääke" ja se vaikuttaa monella reseptorilla. Noiden oireiden pitäisi loppua! Suosittelen että joko odotat että ne oireet häipyvät tai sitten pyydät esim. Mirtazapinia (masennuslääke) väliaikaisesti koska se on aika helppo lopettaa.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18285478
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
lääkäri tehny suuren virheen määrätessään unilääkkeesi , ja noin isoilla annoksilla. Lueppa haittavaikutukset ja kestää vuodenkin elimistössä ja korjaannutko koskaan.
Pitäsibn tiukan keskustelun lääkärin kanssa. Mitä muita vaivoja on hoidettu joihin ei varsinasita sairautta. - Anonyymi
Homeopatia vois auttaa, niistei tule jälkiseuraamuksia ainakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5310451Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1436539"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn744648Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul183542Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433310Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3023148Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1532867Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota692802Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52252Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait342184