Olen syönyt tuota passaa lääkettä yli 6v iltaisin nukkumiseen. Annos on ollut viime vuodet 125mg iltaisin. Olen nyt puolisen vuotta lopetellut lääkettä pikkuhiljaa. Nyt olen kuukauden verran syönyt 25mg iltaisin.
Mitään vieroitusoireita ei ole. Nyt viime päivinä on vaan ollut valtava ahdistus ja masennus päällä. Mulla on vakava masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Nyt vaan on ahdistanut ja masentanut enemmän. Olen aivan itsemurhan partaalla, tuska on niin kova. En voi sitä lasteni vuoksi tehdä.
Voiko tää tuskaisuus johtua ketipinorin lopetuksesta?
Ketipinor lopetus
3
591
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ketipinor on ns. "likainen lääke" ja se vaikuttaa monella reseptorilla. Noiden oireiden pitäisi loppua! Suosittelen että joko odotat että ne oireet häipyvät tai sitten pyydät esim. Mirtazapinia (masennuslääke) väliaikaisesti koska se on aika helppo lopettaa.
- Anonyymi
lääkäri tehny suuren virheen määrätessään unilääkkeesi , ja noin isoilla annoksilla. Lueppa haittavaikutukset ja kestää vuodenkin elimistössä ja korjaannutko koskaan.
Pitäsibn tiukan keskustelun lääkärin kanssa. Mitä muita vaivoja on hoidettu joihin ei varsinasita sairautta. - Anonyymi
Homeopatia vois auttaa, niistei tule jälkiseuraamuksia ainakaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5092350Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35948SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht464885Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39854- 71828
- 55751
- 44705
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40660Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40646- 63573