Laihdutus ja painonhallinta on yksinkertaista,liikunta on toinen vaihtoehto.

Anonyymi-ap

Laihduttaminen ja painonhallinta on todellisuudessa erittäin yksinkertaista.

Jos alkaa lihomaan ei tarvitse tehdä muuta kuin lopettaa kokonaan sen tuotteen syöminen mistä ON alkanut lihomaan.
VÄHENTÄMINEN EI RIITÄ koska syöt kuitenkin sitä liikaa jos sitä syöt.

Myöhemmin jatkossa kun on laihtunut,syö VAIN vähän sitä MISTÄ on alkanut lihomaan,MUUTEN lihoo takaisin.
Painonhallinnassa pitää varoa myös kaikkia muitakin lihottavia tuotteita kuten jäätelöä,makkaraa,perunalastuja,pitsaa,karkkia yms.

Vaihtoehtoisesti voi harrastaa erittäin paljon liikuntaa niin saa syödä mitä vaan ja miten paljon vain.
Tästä asiasta ON paljon omaakin kokemusta.
Olen ennen ennaltaehkäissyt tällä menetelmällä lihomista 20-30 kiloa vuodessa,mutta nyt liikuntaan ei ole ollut yhtään aikaa koska olen tehnyt paljon työtä.
Minkään työn tekeminen EI vastaa oikeaa liikuntaa.
Oikea liikunta KULUTTAA energiaa vähintään 2-3 kertaa enemmän kuin mikään työ.

25

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Minkään työn tekeminen EI vastaa oikeaa liikuntaa."

      Olen erittäin oikea metsuri.

      Se on erittäin raskasta oikeaa työtä

      En ole yhtään erittäin oikein lihava.

      Olen ehkäissyt lihomista erittäin oikeilla metsurin töillä.

      En ole koskaan jättänyt eväitäni syömättä.

      • Anonyymi

        Hyvin harvalla on nykyään niin kovaa työtä.
        Ainakin näillä ruokaläheteillä tulee työn puolesta reilusti liikuntaa.
        8 tuntia pyöräilyä reppu selässä on kovaa liikuntaa.


    • Anonyymi

      Onhaa se terveenä hyvä puhuu.

      • Anonyymi

        Kyllä sinäkin PYSTYT lopettamaan ne MISTÄ olet lihonut.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä hyvä esimerkki miten 30 kg lähti pois 3 kk aikana: https://www.youtube.com/watch?v=77-uP63BMyg

        Mies oli laihtunut niillä tavoilla mistä minäkin olen tänne ennen monesti kirjoitellut.
        Ruokakin maistuu paljon paremmalta kuin silloin lihavan ja myös verenpaineet oli parantuneet.

        Akillesjänne oli mennyt juoksemisesta paskaksi.
        Olen varoittanut juoksemisestakin monta kertaa.
        Pyöräilyssä näitä vammoja EI tule ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies oli laihtunut niillä tavoilla mistä minäkin olen tänne ennen monesti kirjoitellut.
        Ruokakin maistuu paljon paremmalta kuin silloin lihavan ja myös verenpaineet oli parantuneet.

        Akillesjänne oli mennyt juoksemisesta paskaksi.
        Olen varoittanut juoksemisestakin monta kertaa.
        Pyöräilyssä näitä vammoja EI tule ollenkaan.

        Minun akillesjänteeni ja polveni eivät kestä edes hölkkää!
        On pysyttävä maan läheisyydessä ja HIIT on vain nopeaa
        kävelyä muutama minuutti, niin että hiki tirisee kuin
        ketolaisten pekoni pannulla! En söisi sitä!
        Saunan lämpö sen jälkeen tuntuu nannalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä hyvä esimerkki miten 30 kg lähti pois 3 kk aikana: https://www.youtube.com/watch?v=77-uP63BMyg

        Ilkka Vakkuri on nyt 54 vuotias,ja laihdutus oli tehty 50 vuotiaana.
        Todennäköisesti lihoo takaisin KOSKA on laihduttanut liian nopeasti.
        Sopiva TUTKITTU terveellinen laihdutusnopeus ON vain 3 kiloa kuukaudessa


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, että työ kuin työ ei laihduta.
      Esim istumatyö, opiskelu, konttorityö...
      Mutta olen ollut kesällä töissä lautoilla, tarjoilijana,
      ja ne ovat töitä, jotka laihduttavat!
      Nyt olen tehnyt suursiivousta sisällä ja puutarhassa
      ja se tuntuu ja kohta myös näkyy! Tunteja tulee runsaasti.
      Mutta on välttämätöntä tasapainottaa kehoa myös
      reippailla kävelyillä kohentaen samalla ryhtiä.
      Samoin yoga ja vastuskumeilla voimistelu vahvistaa.
      Voimistelu auttaa tulemaan tietoiseksi lihaksista.
      Olen ollut 4 kuukautta 54kg-56kg ja syönyt lähes keskim. 2000kcal.
      Tunnen itseni vahvaksi ja virkeäksi kevään tuodessa ulkotyöt.
      Monissa paikoissa on ulkoilu liikuntaan kenttiä eri välinein.
      Kaupungeissa on tietysti vaikeampaa saada edes raitista ilmaa.

    • Anonyymi

      https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010253978.html

      Lihavat, vantaalaiset naiset nousevat selvästi esiin tilastoissa.

      Vantaalaisista naisista 27,2 prosenttia ja miehistä neljännes eli 25 prosenttia ilmoitti olevansa selvästi ylipainoinen. Lihavaksi on tässä tutkimuksessa luokiteltu ihmiset, joiden pituus-painoindeksin luku on suurempi kuin 30.

      Koko maassa lihavaksi luokiteltujen naisten osuus oli 24,4 prosenttia ja miesten 24,3 prosenttia.

      Kärjistetysti voidaan sanoa, että lihava on usein käynyt vain vähän kouluja ja on joko syntynyt tai muuttanut Vantaalle tai on ehkä harkitsemassa muuttoa Vantaalle. Tautalla voi olla laiskuus tai sairaus tai sekä että.

      Koulutus, asuinpaikka ja varallisuus siis korreloivat tilastollisesti lihavuuden kanssa. Ei ole tietoa, taitoa, halua, kyvykkyyttä tai varaa olla normaalipainoinen. Nykyisten kauppojen valikoimilla, työttömänä pelikonsoleita ja kännykän näyttöä tuijottamalla tai kevyellä istumatyöllä takapuolensa ja vatsansa saa helposti kasvamaan ylimahdottomaksi.

    • Anonyymi

      eräs henkilö syö kevyesti mut viikonloppuisin mässäilee ja hän valittaa sitä ettei laihdu . No en välttämättä ihmettelekään!

      itselläni paino pysyy samana koska oon hahmottanut kai sen, että pitää olla siinä semmonen tasapaino. Nollalinjalle en oo lähtenyt herkkujen suhteen eli karkkia kerran viikossa mut varmaan karkin määrää pitäs vähentää jos en harrastaisi liikuntaa ja yleensä mun liikunta on raskasta eli kerran viikossa karkkia ja silloinkaan se karkin määrä yhden päivän aikana ei ole mitään suurta luokkaa eli yleensä 3-4 tikkaria (salmiakkijauhetikkarit on tosi hyviä!) tai sitten parin päivän aikana syön tyhjäksi keltaisen pussin turkinpippurikarkit.

      • Anonyymi

        eli siis tää henkilö viikonloppuisin alkaa mässäillä siten että syö kokonaisen suklaalevyn esim perjantaina ja sitten valmistaa kiisseliä johon lisää kermavaahtoa ja esim lauantaina syö jotakin rasvaista ruokaa kuten jauhelihalasagne ja sunnuntaina syö pullaa


      • Anonyymi

        ja tää henkilö myös viikonloppuisin usein valmistaa kermatäytekakun. En ihmettele että nämä kaikki yhteenlaskettuna viikonlopun aikana eivät tuota hänelle toivottuja tuloksia.


      • Anonyymi

        Olen pari viikkoa paininut puutarhatöitä kuin metsuri! :-)
        Kyllä tuntuu kehossa ja jänteissä! Ensin oikea olka ja nyt vasenkin.
        Kävin sitten hakemassa murua rinnan alle ja en ollut päästä kotiin.
        Tuli kauhea tärinä koko kehossa; luulin sen olevan 2-diabetestä ja
        ahmaisin pähkinä-rusina pussista luullen sen auttavan.
        Olin pyörtyä illalla pimeällä tiellä. Tuli pikku paniikki!
        Kun hoipertelin kotiin, niin tajusin; tämä ei helpotu syömällä!
        Tarvitsen vettä ja lepoa! Se oli fyysisestä ylirasituksesta johtuvaa!
        150g*550kcal =825kcal tuli kuitenkin hotkaistua ja hyvää oli!
        Harmittaa sen lääkkeen käyttö, mikä kerääntyy vääriin paikkoihin.:-(


    • Anonyymi

      On eri asia haluaako vai tahtooko laihtua.

      • Anonyymi

        "Koulutus, asuinpaikka ja varallisuus siis korreloivat tilastollisesti lihavuuden kanssa. Ei ole tietoa, taitoa, halua, kyvykkyyttä tai varaa olla normaalipainoinen. Nykyisten kauppojen valikoimilla, työttömänä pelikonsoleita ja kännykän näyttöä tuijottamalla tai kevyellä istumatyöllä takapuolensa ja vatsansa saa helposti kasvamaan ylimahdottomaksi."

        Vantaalla on paljon lihavia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koulutus, asuinpaikka ja varallisuus siis korreloivat tilastollisesti lihavuuden kanssa. Ei ole tietoa, taitoa, halua, kyvykkyyttä tai varaa olla normaalipainoinen. Nykyisten kauppojen valikoimilla, työttömänä pelikonsoleita ja kännykän näyttöä tuijottamalla tai kevyellä istumatyöllä takapuolensa ja vatsansa saa helposti kasvamaan ylimahdottomaksi."

        Vantaalla on paljon lihavia naisia.

        Poismuutto lienee ratkaisu. Naiset laihtuu heti kunnan rajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koulutus, asuinpaikka ja varallisuus siis korreloivat tilastollisesti lihavuuden kanssa. Ei ole tietoa, taitoa, halua, kyvykkyyttä tai varaa olla normaalipainoinen. Nykyisten kauppojen valikoimilla, työttömänä pelikonsoleita ja kännykän näyttöä tuijottamalla tai kevyellä istumatyöllä takapuolensa ja vatsansa saa helposti kasvamaan ylimahdottomaksi."

        Vantaalla on paljon lihavia naisia.

        Onko niin että vain rikkailla on varaa laihduttaa ja köyhillä ei ole vara ostaa ruokaa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin että vain rikkailla on varaa laihduttaa ja köyhillä ei ole vara ostaa ruokaa 🤔

        Juttusi alkaa mennä tosi oudoiksi. Kannattaisiko nukkua humalansa pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poismuutto lienee ratkaisu. Naiset laihtuu heti kunnan rajalla.

        Vantaalla koulutustaso on matalampi kuin Helsingissä ja Espoossa.

        Oliko siis muna vaiko kana ensin?


    • Anonyymi

      ”Aitolehden mukaan kaloreita laskemalla varsinkin laihduttamisen alussa oppii oikeat ateriakoot ja ravintoaineiden suhteet.

      – Haaste on tehty helpoksi ihmiselle, joka ei ymmärrä ravinnosta yhtään mitään. Fakta on se, että kun halutaan pudottaa painoa, ei ole muuta konstia kuin syödä vähemmän kuin mitä kulutat. Se ei muuksi muutu, Aitolehti kommentoi”

      ”Aitolehdestä kalorien laskemisesta on tehty ”mörkö”.

      – Jos olet ylipainoinen, olet jo tehnyt asioita väärin.

      Sanoi Martina Aitolehti Ilta-Sanomissa https://www.is.fi/viihde/art-2000010258331.html

      – Ei ole idea, että loppuelämä lasketaan kaloreita. Ihmiset usein väärinymmärtävät sen, kun se pitäisi mieltää niin, että saan tolkun syömiseen.”

    • Anonyymi

      Tolkun syöminen on tolkutonta.
      Joskus voi syödä enemmän , koska sitten voi syödä vähemmän

    • Anonyymi

      Oikein syömisellä paino putoaa pysyvästi tarvitaan elintapamuutos.

    • Anonyymi

      Nyt uusi aloitus,otan nyt uudet mahaluvat.
      Evääksi töihin nyt vain pelkkä salatti.

      • Anonyymi

        Olen syönyt LIIKAA ja lihonut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe