Ikäseni miehen on vaikea löytää mieleisensä nainen. Minun huono puoleni on se, että lähtökohtaisesti urheilijana kiinnitän ehkä liikaa huomiota naisen kroppaan. Mutta mihin sitten huomio pitäisi kiinnittyä, jos täysin vieras nainen? Eihän hänen luonnettaan tiedä. Ja miten ja missä lähestyä naisia. On minulla harrastuksia, mutta vain kahdessa mahdollisuus tavata naisia. Miten aloittaa keskustelu? Ei varmaan käy, että sanoo että sinullapa on kiva luonne. Tai käytkö täällä useinkin? Mistä nainen pitää, jos tuntematon mies lähestyy? Viime aikoina olen tosissaan alkanut etsiä kumppania. Yhdeltä sain pakit, tosin oli melko nuori mutta kiva tyyppi, koska edelleen juttelen hänen kanssaan jonkin verran.
66 v. mies ja mistä löytää nainen
6
559
Vastaukset
- Anonyymi
Sanot niille et oot 86 v. ja vaik et on sydänongelmia ja avioehtoa ei tarvii tehä.
- Anonyymi
Oletko äseurustellut koskaan kenkään kanssa? Kuulostaa, että et, kun et tiedä mitä sanoa? Yksinkertaisesti sanot olevasi kiinnostunut toisesta. Näin mä olen edennyt
- Anonyymi
V𝖺ihdevuotisia ja w𝖺nhempia munas𝖺rjakkaita on baarit pullollaan, käyvät haukkana kimppuun jos mies vähänkin näyttää olevan varoissaan. Jos kaipaat erotiikk𝖺a (es𝗂leikkejä ja seks𝗂ä eli co𝗂tus) niin sellaisten tytt𝗈̈jen pyydystäminen edellyttää paljon muutakin kuin vain löytämistä.
Pʀɪᴍᴀʟᴅᴀᴅᴅʏ, ᴇᴛ ᴀʟ.- Anonyymi
Ihan voisit suoraan sanoa, että itse aloittajan ikäisenä ikämiehenä et saa naista kuin rahalla. Eli ratkaisu on raha. Raharaharaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan voisit suoraan sanoa, että itse aloittajan ikäisenä ikämiehenä et saa naista kuin rahalla. Eli ratkaisu on raha. Raharaharaha.
Niin en voi sanoa koska rumapainoisia sekä ikänaisia on tarjolla/tyrkyllä kiusaksi asti. Tyttöjen/kaunotarten saatavuudessa on pientä pulmaa.
Pʀɪᴍᴀʟᴅᴀᴅᴅʏ, ᴇᴛ ᴀʟ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356