Sähköautojen kierrätysmuovi yms sisustat on aivan kamala idea

Anonyymi-ap

Kuin menisit kaatopaikalle. Arvokkuus puuttuu täysin. Isoin virhe on jos ei nahkaa käytetä ollenkaan. Jotkut valmistajat ovat nahasta luopuneet ja se on iso virhe. Ei tosimiehet halua autoonsa mitään muovi tekonahka pullonkorkki kalaverkkosisustaa. Halutaan arvokkaita materiaaleja joista huokuu laatu. Upeaa nahkaa, upeita puumateriaaleja, upeaa hiilikuitua ja alumiinia. Eikä helkkarissa mitään kierrätettyä tai tekonahkaa.

Autossa ehdoton no go on jos ovien yläosat ja kojetaulun yläosa eivät ole tikattua pehmeää nahkaa. Ne vaan pitää olla. Muovinen kojetaulun yläosa vie täysin fiiliksen ajosta.

Kumiset lattiamatot on myös kamalat ja aina paskassa ja kurassa, pilaa fiiliksen.

Nappanahka on lyömätön materiaali, sitä ei mikään vihreiden kierrätys pelleily materiaali korvaa.

Kierrätysmateriaalit pitäis kieltää kokonaan muutenkin kaikessa, itse kierrätän heittämällä ihan kaiken sekajätteeseen. Menee samaan bio, pahvi, muovi, metalli, lasi...ihan kaikki. Ostin taloni pihaan vaan isoimman roska astian niin siihen voi kierrättää ihan kaiken. Vihreät voi kierrätellä ja pyöritellä muovipurkkeja niin paljon kun tykkäävät.

16

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valinta tämäkin. Ei kovin älykäs mutta valinta kuitenkin.

    • Anonyymi

      Olipa hauska viesti. Maksukyvytön haaveilija kertoi unelmistaan.

      • Anonyymi

        Olen rikas ja siksi voin elää miten tahdon välittämättä mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rikas ja siksi voin elää miten tahdon välittämättä mistään.

        Varmasn! Epäilen kuitenkin, etteivät rahasi riitä Rolls-Royceen rai Bentleyhyn, ehkeivät kalleimpiin MB tuotteisiinkaan. Mutta ainahan voit hankkia sopivan hylsyn, vaikkapa BMW E30 kopan, riisua sen peltipinnoille ja sisustaa mielesi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rikas ja siksi voin elää miten tahdon välittämättä mistään.

        Olet tyypillinen rikas, täällä Suolesshan jokainen rikas loisii ja kirjoittaa tuollaisia älykkäitä juttuja,


    • Anonyymi

      Mene elokuvateatteriin keskittymään.

    • Anonyymi

      En minä ainakaan halua autosta olohuonetta laatuhuonekaluilla. Sama se mistä ne peltejä peittävät muovipaneelit on tehty, kunhan ovat siistit. Eikä ne kumimatotkaan ole pahitteeksi, nehän on helppo nostaa ulos ja suihkuttaa painepesurilla puhtaaksi. Omassa autossani on tyylikkäät kangasmatot, vai kuskin kantapäiden alla pieni suojattu osa. Mutta kun ensimmäisen kerran löysi huollon jälkeen kangasmatolta huoltomiehen likaien kengänjäljen, ostin kumimattosarjan suojaksi, ennen kuin muut satunnaiset matkustajat sotkee enemmän.

      • Anonyymi

        En minäkään halunnut silloin kun ei ollut rahaa, kun tottuu S mersun sisustaan ei enää ole paluuta muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään halunnut silloin kun ei ollut rahaa, kun tottuu S mersun sisustaan ei enää ole paluuta muuhun.

        " En minäkään halunnut silloin kun ei ollut rahaa, kun tottuu S mersun sisustaan ei enää ole paluuta muuhun. "


        Jutut palstalla muuttuvat aina vain hauskemmiksi. Kohta täällä ei kirjoittele muut kuin RR-miehet.

        Minä olen vuosien varrella kovasti tykästynyt Toyotaan, koska se on niin varmatoiminen. Nykyisen itselataavan hybridi-Toyotani sisustus on minulle riittävän tyylikäs, sillä en minä koko päivää autossa asusta. Käyn nopeasti hakemassa viinakaupasta sopivaa viiniä, ja sitten loppupäivän teen mukavampia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään halunnut silloin kun ei ollut rahaa, kun tottuu S mersun sisustaan ei enää ole paluuta muuhun.

        Se S Mersu mihin sulla on varaa, niin alkaa nahka olla jo kovin rispaantunutta ja auto paalikunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " En minäkään halunnut silloin kun ei ollut rahaa, kun tottuu S mersun sisustaan ei enää ole paluuta muuhun. "


        Jutut palstalla muuttuvat aina vain hauskemmiksi. Kohta täällä ei kirjoittele muut kuin RR-miehet.

        Minä olen vuosien varrella kovasti tykästynyt Toyotaan, koska se on niin varmatoiminen. Nykyisen itselataavan hybridi-Toyotani sisustus on minulle riittävän tyylikäs, sillä en minä koko päivää autossa asusta. Käyn nopeasti hakemassa viinakaupasta sopivaa viiniä, ja sitten loppupäivän teen mukavampia asioita.

        Älä ole huolissasi, sillä Rolls-Royce ei ole koskaan tehnytkään kunnollista diesel-henkilöautoa. Ei pääse listalle ollenkaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se S Mersu mihin sulla on varaa, niin alkaa nahka olla jo kovin rispaantunutta ja auto paalikunnossa.

        Kyllä 280tuhannen vuosituloilla on varaa ihan hyvään ässään.


    • Anonyymi

      Ekologisuus ja vastuullisuus tuli autojen materiaaleihin jo 10 vuotta sitten. Esimerkiksi 7-sarjan polttisbemareissa materiaalit menivät "himmeiksi" jo silloin.

      Toivottavasti joku autovalmistaja suostuu valmistamaan ap:lle yksittäiskappaleen, kunhan ensin käyvät ampumassa yhden norsun ja muutaman krokotiilin. Ja meinasi unohtua, että takapenkkiä varten tarvitaan pari pandaa.

      • Anonyymi

        Vastuullisuus ja ekologisuus on lähinä naisille sopivia juttuja. Samoin päästöt.

        Arvostan aitoja asioita joita saa luonnosta. Kuten öljy, puu, nahka, kivi.

        Ei muovista saa tehtyä koskaan samaa.


      • Anonyymi

        Nahkaa kyllä saa edelleen oikeilta automerkeiltä. Ei tarvitse tyytyä ideologisiin eko hömpötyksiin tms jätteistä valmistettuun sisustaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      178
      9404
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7228
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3645
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      105
      1428
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1293
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1188
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      931
    Aihe