Jätti-Squishmallow eli sellainen jätti pehmoleluhahmo, jota voi silittää, halia ja puristella? 🥹
Mies voitko olla minun
17
386
Vastaukset
- Anonyymi
Voin hyvinkin olla😊
No semmoinenhan mää oon, mutta vähän ruma kylläkin... 🧌
- Anonyymi
Et, sinä, ole ruma,
et, nyt, etkä koskaan, milloinkaan, ikinä,
=)
N
Olet, kaunis, ja, olet, aina, kaunis, silmissäni, vaikka, olisit, kuinka iäkäs tahansa, - Anonyymi
Miksi sä kirjoitat näitä viestejä? Persoonallisuushäiriö?
- Anonyymi
Oletko sama joka kielsi kaipaamasta toisessa aloituksessa?
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Miten niin jätti?
Olenko mielestäsi isokokoinen, ehkä lihava?- Anonyymi
Ei, kun sellasia jätti Squishmalloweita on ja haluaisin sellasen, mutta on kallis. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kun sellasia jätti Squishmalloweita on ja haluaisin sellasen, mutta on kallis. 😔
Rahat ei riitä sellaiseen niin otat miehen tilalle?! =(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat ei riitä sellaiseen niin otat miehen tilalle?! =(
Joo! ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo! ☺️
Muista kertoa tuo sille miehelle sitten.. varmaan arvostaa...
- Anonyymi
Tuskin kaivattuni ajattelisi minusta noin.
- Anonyymi
Haluan olla sulle semmonen unilelu, semmonen jota voit halailla sitten. Halaan sua sitten takaisin!
- Anonyymi
Kaunista ja minä saan sitten luvallasi nukkua koko ajan, voin toki välillä haliavan käden ojentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista ja minä saan sitten luvallasi nukkua koko ajan, voin toki välillä haliavan käden ojentaa.
Et ole aloittaja.
- Anonyymi
Pientä maksua vastaan ehkä🤔
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104