Kaksi työpaikan vessanpyttyä näyttää jo menneen pilalle, ovat muuttuneet harmaan näköisiksi. Pyttyyn on jäänyt öljyä, vesipisarat jäävät isoina loistamaan pytyn reunoille.
Kotivessan hoito onnistuu kun on ne pesuaineet.
Kysymys: Onko ruuansulatus järjestelmäni jotenkin vialla kun öljyä ulostan.
Koko elämäni minkä muistan on mahani ollut sekaisin ja pysyvä ripuli siis.
Onko muilla samoja kokemuksia? 💩
ulostan öljyä
8
270
Vastaukset 8
- Anonyymi
Öljysheikin ominaisuus. Kemiallinen kaava puuttuu. Kannattaisiko käydä tutkimuksissa? Voihan vesi olla liian kovaakin..
- Anonyymi
Isolla öljymäärällä voisi tienata hyvin jos sitä myisi eikä vetäisi pöntöstä alas.
Öljyä ei saisi päästää viemäriin, joten kannattaa mieluiten ottaa talteen ja myydä se tehtaaseen joka valmistaa esimerkiksi paistorasvaa. - Anonyymi
Keliakia
- Anonyymi
hahahahahahah
- Anonyymi
sano pomolle että hommaa uudet posliinit
- Anonyymi
Koeta imeyttää öljy vaikka kankaaseen. Helpompi kuljettaa. Viet sen laboratorioon niin saat tulokset aineesta. Ja selviää, onko se tulenarkaa.
- Anonyymi
"Rasvaripulilla eli steatorrealla tarkoitetaan runsasta rasvaista ulostetta. Rasvaripuli on merkki siitä, että ihmisen elimistö ei kykene imeyttämään rasvaa normaalisti. Se voi olla merkki lukuisista sairauksista, kuten keliakiasta, kystisestä fibroosista, Crohnin taudista tai haimasyövästä."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459