Lähtiskö kylälle, vai panisko käymään sahdin? :=))
Mitä tekis
30
839
Vastaukset
- sydänystävä
sitä sahtia laita....yööööök :)))
mene mieluummin vaikka karaokeen kylille ;)- ykstypy
olen viime aikoina vain laulanut kotosalla, kun ei ole huvittanut lähtä liikenteeseen. Ihan huolestunut olen sen takia itsestäni :=((( Ei kuulu tämä nykyinen elämäntyyli luonteeseeni.
Mutta jos tämä sää vielä lämpenee tässä niin lähden taas valloittamaan yleisöä :=))))
Olet oikeassa. Sahtia oon kerran eläissäni juonut ja oksensin. Pontikka menee jos hyvä lantrinki, mutta punkku-ja kaljalinjalla yleensä.
Mitä kuuluu SY? Tuolla alempana sua jo huutelin :=))) - sydänystävä
ykstypy kirjoitti:
olen viime aikoina vain laulanut kotosalla, kun ei ole huvittanut lähtä liikenteeseen. Ihan huolestunut olen sen takia itsestäni :=((( Ei kuulu tämä nykyinen elämäntyyli luonteeseeni.
Mutta jos tämä sää vielä lämpenee tässä niin lähden taas valloittamaan yleisöä :=))))
Olet oikeassa. Sahtia oon kerran eläissäni juonut ja oksensin. Pontikka menee jos hyvä lantrinki, mutta punkku-ja kaljalinjalla yleensä.
Mitä kuuluu SY? Tuolla alempana sua jo huutelin :=)))kuuluu taas välistä,ei vain malta olla täällä koneella näin kesäisin.
Kyllä huomasin että huutelit,ihan korvat soi tilliä pitkän aikaa ;))
Kohta taas lähden uimaan,tekee niin hyvää sielulle ja ruumiille :)) - ykstypy
sydänystävä kirjoitti:
kuuluu taas välistä,ei vain malta olla täällä koneella näin kesäisin.
Kyllä huomasin että huutelit,ihan korvat soi tilliä pitkän aikaa ;))
Kohta taas lähden uimaan,tekee niin hyvää sielulle ja ruumiille :))varmaan sitten, kun tässä ilmat lämpenis.
Mutta niin kylmää on täällä tänäänkin ollut.
Menetkö uimaan halliin vai ihanko järveen meinaat pulahtaa? Täällä Oulussahan hypätään vaan mereen :=)) - sydänystävä
ykstypy kirjoitti:
varmaan sitten, kun tässä ilmat lämpenis.
Mutta niin kylmää on täällä tänäänkin ollut.
Menetkö uimaan halliin vai ihanko järveen meinaat pulahtaa? Täällä Oulussahan hypätään vaan mereen :=))että siellä on oltava toppatakki päällä ihan,niin kylmää.
Hyppää laiturilta jokeen ja annan virran viedä,ah mikä nautinto :))
Niin tuli käytyä nallikarissa keväällä,kaunista seutua varmaan kesäisin? - ykstypy
sydänystävä kirjoitti:
että siellä on oltava toppatakki päällä ihan,niin kylmää.
Hyppää laiturilta jokeen ja annan virran viedä,ah mikä nautinto :))
Niin tuli käytyä nallikarissa keväällä,kaunista seutua varmaan kesäisin?käyn nallikarissa. Ihan kivan näköistä siellä on. Mutta ihmisiä liikaa. Mun kesäpaikka on Hailuoto jonne lämpimän viikonlopun koittaessa purjehdin.. Eikun lautalla menen yli. Siellä on kiva katsella auringon laskua ja aika rauhallinen paikka.
Jos tulet ens kesänä tänne päin, niin lähden näyttämään sinulle saarta :=)))
- perskuti
Sahdin.Sahdin..Sahdin...Sahdin....
- sydänystävä
maistanut sahtia koskaan???
Kauheeta evästä ja tietää seuraavana päivänäkin mitä on juonut :))) - ykstypy
tuos mulle muutama kilo sokeria ja muutama pala hiivaa, niin laitan käymään. En jaksa lähtä ainakaan tänään enää kauppaan :=))))
- perskuti
sydänystävä kirjoitti:
maistanut sahtia koskaan???
Kauheeta evästä ja tietää seuraavana päivänäkin mitä on juonut :)))Kyllä sen on täytynyt olla jotakin muuta kun sahtia, jotain ns. "Pikasimaa" jota taitamattomat
ja asiansa osaamattomat kutsuvat loukkaavasti sahdiksi.
Täytyy myöntää,että seuraavana päivänä tulee ongelmia..Jos emäntä/isäntä on tehnyt sitä liian vähän:=)
Siinä on se "vika", että siihen voi jäädä koukkuun:=)) - sydänystävä
perskuti kirjoitti:
Kyllä sen on täytynyt olla jotakin muuta kun sahtia, jotain ns. "Pikasimaa" jota taitamattomat
ja asiansa osaamattomat kutsuvat loukkaavasti sahdiksi.
Täytyy myöntää,että seuraavana päivänä tulee ongelmia..Jos emäntä/isäntä on tehnyt sitä liian vähän:=)
Siinä on se "vika", että siihen voi jäädä koukkuun:=))ei voi kiistellä,mutta mun juoma se ei ole :))
Voi olla että se oli väärin tehty sitten,pitäis maistaa oikeen kunnolla tehtyä joskus :))Tarjoatko? - perskuti
ykstypy kirjoitti:
tuos mulle muutama kilo sokeria ja muutama pala hiivaa, niin laitan käymään. En jaksa lähtä ainakaan tänään enää kauppaan :=))))
Eikö siirretä sahdinteko toiseen kertaan,-ja ollaan täällä huhaalla, jos tulisin sinne sokeripoikana niin jäis pian sahdit tekemättä pidemmäks aikaa:=))
- perskuti
sydänystävä kirjoitti:
ei voi kiistellä,mutta mun juoma se ei ole :))
Voi olla että se oli väärin tehty sitten,pitäis maistaa oikeen kunnolla tehtyä joskus :))Tarjoatko?Tarjoan kun taas kohdataan.
- ykstypy
perskuti kirjoitti:
Eikö siirretä sahdinteko toiseen kertaan,-ja ollaan täällä huhaalla, jos tulisin sinne sokeripoikana niin jäis pian sahdit tekemättä pidemmäks aikaa:=))
on erittäin turvallista.
Kyllä huolehdin, että työ tehdään ja kunnolla. Muuhun ei aikaa jää. :=)))
- Shahti
Sahti laulelee...
- ykstypy
tiesi sun vie. Laulelee sahdin tekijä :=))))
- Työn orja
...vai meniskö panemaan...siis sahdin tuumi poika Alkon ovella satanen taskussaan :)))
- ykstypy
olet tänään huumori mielellä työn orja :=)))
Ja vasta tiistai. Sinähän tietenkin kävisit ensin Alkossa ja sitten menisit vielä panemaankin. Laittaisit toisenkin satasen menemään :=))) - Työn orja
ykstypy kirjoitti:
olet tänään huumori mielellä työn orja :=)))
Ja vasta tiistai. Sinähän tietenkin kävisit ensin Alkossa ja sitten menisit vielä panemaankin. Laittaisit toisenkin satasen menemään :=)))Ostaako ainokaisella satasella Alkosta vai panisko...siis sahdin käymään :))
- ykstypy
Työn orja kirjoitti:
Ostaako ainokaisella satasella Alkosta vai panisko...siis sahdin käymään :))
mitä tarkoitit vaikka nainen olenkin :=)))
Kummanhan työn orja valitsis? :=))) - Työn orja
ykstypy kirjoitti:
mitä tarkoitit vaikka nainen olenkin :=)))
Kummanhan työn orja valitsis? :=)))...ja en pitänyt siitä. Yäk! Satasella saa Alkostakin kuule nykyään jo juomat kahtakin viikonloppua varten, siis ilman muuta Alkoon. Ja jos kerralla pitäisi tuhlata, niin sitten vähän parempia kuohu- ja muita juomia :)) Entäpä oma valintasi?
- ykstypy
Työn orja kirjoitti:
...ja en pitänyt siitä. Yäk! Satasella saa Alkostakin kuule nykyään jo juomat kahtakin viikonloppua varten, siis ilman muuta Alkoon. Ja jos kerralla pitäisi tuhlata, niin sitten vähän parempia kuohu- ja muita juomia :)) Entäpä oma valintasi?
minulta valinnastasi. Valinta olis sama. Satasta en tuhlais mieheen. Jos ei ilmaiseks saa, niin oon ilman :=)))
Mä voisin sillä satasella saada kyllä punkkua enempi kuin kahdeks viikonlopuks.
Mutta nyt käy typyn tie luokse unimaailman
ja hyvässä lykyssä lie nään unen niin ihanan.
Hyvää yötä Työn Orja. Sun runoratsu ei olekaan laukannut pitkään aikaan :=)))) - Työn orja
ykstypy kirjoitti:
minulta valinnastasi. Valinta olis sama. Satasta en tuhlais mieheen. Jos ei ilmaiseks saa, niin oon ilman :=)))
Mä voisin sillä satasella saada kyllä punkkua enempi kuin kahdeks viikonlopuks.
Mutta nyt käy typyn tie luokse unimaailman
ja hyvässä lykyssä lie nään unen niin ihanan.
Hyvää yötä Työn Orja. Sun runoratsu ei olekaan laukannut pitkään aikaan :=))))Runoratsut laukkaa kun on laukatakseen. Ei kukko käskien laula eikä runoratsu hoputtamalla liikkeelle lähde! Öitä!
PS Hienoa, ajattelit sitten nähdä unta minusta :)) - ykstypy
Työn orja kirjoitti:
Runoratsut laukkaa kun on laukatakseen. Ei kukko käskien laula eikä runoratsu hoputtamalla liikkeelle lähde! Öitä!
PS Hienoa, ajattelit sitten nähdä unta minusta :))sanan. Älä unta nää :=)))
- XNeitiX
pistä poika käymään komeron nurkkaan..
Hyvät illanjatkot kaikille, mulla surffauskiintiö täys jotenki.. ;) ..tulemaan.. kyllä se kiljun voittaapi..
- ykstypy
monet sekoittaa sahdin ja kiljun keskenään :=))
Laitan sinulle Pervokki pänikällisen sahtia tulemaan kunhan saan valmiiks. Sahdin voimalla saa niitä uusia inspiraatioita :=)))
Hyvät yöt sinullekin.
- kippari
niikuin kippari nuorena kunnon pontikka pannut tulelle ja sitä kun dokaa tietää aamulla juoneensa oli sellaista myrkkyä et altapois:=)))
- ykstypy
ilmaannut, kun typy nukkumaan lähdössä :=((
Hyviä öitä sulle vaan ja jatka turinoita täällä, vaikka aika hijaista tuntuu olevan :=))) - kippari
ykstypy kirjoitti:
ilmaannut, kun typy nukkumaan lähdössä :=((
Hyviä öitä sulle vaan ja jatka turinoita täällä, vaikka aika hijaista tuntuu olevan :=)))tässä makaillut vaan mitä nyt lenkillä kävin ettei jaksa kauheesti enää täälläkään roikkuu ainakaan nyt:=(Mut hyvää yötä ja kauniita unia sinulle:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610