Minä tässä vain ihmettelen, että eikös tämän palstan tarkoitus ole keskustella goottimusiikista, eikä uusimmista vaatekaupoista? Ja "olenko mä gootti?" kysymyksiä kyllä löytyy ihan riittävästi.
Ei taida ihan oikeilla poluilla tämä paikka enää olla. Trolleja joka toinen viesti.
palsta kusee.
12
801
Vastaukset
- n_n
Niin,itse olen saanut tarpeeksi juuri tälläsistä viesteistä!! Itse oisit voinut fiksuna ihmisenä alottaa musiikki keskustelun. ^^
- Meredith
En ole oikein milloinkaan tukenut näitä Jippiin ja Suomi24:n keskustelupalstoja! :-D
Nämä ovat ihan jotain omaa laatuansa, joten...jätänpä sanomatta.
Siltikin, kyllä gootismiin liittyy aika vahvalla sijalla myös vaatetus ja muu kauneus. Et voi väittää, että kun pukeudut tuulipukuun ja kuuntelet goottimusiikkia, ettäkö gootti olisit. :-) Kyllä siihen tarvitaan kaikkien yhteinen summa!
Eihän tällaisia goottipalstoja edes ole monia, joten ihan hyvä idea tämä mielestäni on. Saapahan kaikki neuvoakysyvät helposti kaipaamansa avun. - ..sitä
kysyä? sahan kysyä mitää va? ei kukan tarvi vastaa.... mut kysyä saa.. ja jos ei kinosta muut juttut ku gootti musaa nih lue vain ne... elämä on .. helppoa =)
- oonko mää ihan oikeesit koj...
olenhan? hei miksen mää voi kanssa olla ku kaikki muutki o? ihan tyhmää, enkö mä vois ees ihan vähä olla? no ku kaikki muutki o! mä tapan itteni kohta jos en mäki saa olla kootti kojootti! Mä voisi olla vaikka puolikootti, jos e kokonaine saa olla, hei ihan totta jooko jooko hei.......
- satunnainen kulkija
Mua ärsyttää lukea koko palstaa, koska juttujen taso muutenkin on huonoa. Ja mistään ei saa mitään selvää! Osaako nykyajan nuoret kirjoittaa enään? Ei itsellänikään mikään täydellinen tämä kirjoitusasu ole, mutta vielä vähemmän puolilla tällä palstalla kirjoittavista on...taidan vaihtaa muualle =)
- ......
Kun ainakin 5 on täällä haukkunut miten tän palstan taso on perseestä ja silti ne vaan jaksaa pyöriä täällä. Jos ei oikeesti huvita lukea, ni mitä ihmettä te täällä vielä teette? :D
- Hmhm
...... kirjoitti:
Kun ainakin 5 on täällä haukkunut miten tän palstan taso on perseestä ja silti ne vaan jaksaa pyöriä täällä. Jos ei oikeesti huvita lukea, ni mitä ihmettä te täällä vielä teette? :D
Täällä voi vain piipahdella eikä tarvitse panostaa
- .......
Hmhm kirjoitti:
Täällä voi vain piipahdella eikä tarvitse panostaa
...ei tarvitse valittaa. yksinkertaista.
- NIIIIN
tuossahan lukee sivun ylhäällä että KESKUSTELUA GOOTTI-MUSIIKISTA !!! tajutkaa teinit prkl!
- SuSSuSuu
Niin tämä mahtaa olla vähän väärä paikka kysyä.. mutta for my pain bändi onko se ns. goottimusaa? itse en gootti ole. olen vain minä haluaisin vain tietää..
- ...
SuSSuSuu kirjoitti:
Niin tämä mahtaa olla vähän väärä paikka kysyä.. mutta for my pain bändi onko se ns. goottimusaa? itse en gootti ole. olen vain minä haluaisin vain tietää..
Ei tämä mikään väärä paikka ole kysyä, täällähän pitäisi jutella musiikista. Itseasiassa en ole kuullut kyseistä bändiä ikinä. Mutta jos gootti bändit kiinnostaa jotakuta, niin tässä niitä tulee: Siouxie and the Banshees, Bauhaus, The Sisters of Mercy, Rosetta Stone, Type O Negative, Paradise Lost ja Suomesta kuuluisin goottibändi (kuuluisa ulkomailla)mahtaa olla Two Witches.
- Anonyymi
Mä oon 13kohta 14vuotias gootti ja alternative ja emo tykkään cyberistä ja pelottavista sisustus jutuista ja muista mutta tykkään myös gootti ja roudman ja sellaisesta vähä niinku köyhän näköisestä luukeista, haluisin täältä vaan ystävii 😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125117
- 644959
- 884036
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv593101- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451827- 361688
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598