Vastaanottoa voi pitää missä vaan...
Potilas voin olla missä vaan...
Rahaa säästyy, kun ei terveyskeskukseen tarvitse kummankaan matkustaa, vain palkka lelurille pitää hoitaa...
Etävastaanotto lääkärin unelma?
23
436
Vastaukset
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16928807/8400-suomalaista-laakaria-sai-v--2016-lahjuksia-laakeyhtioilta-85-milj--euroa-#comment-107984430
Pörssirikollisten unelma se on. Ei kenenkään aidosti ihmisiä hoitavan lääkärin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17629245/yksityistetty-veroparatiisi-thl--aarioikeistosdpn-korruptiokiuru-terveysuhkia
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16960037/korruptio-perustuslaki-valiokunnan-laiton-veroparatiisi-sote-lausunto-on-rikos- - Anonyymi
Digipudokkaiden määriä vähätellään rajusti.
https://www.aamulehti.fi/lukijalta/art-2000009926252.html
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18067070/paljonko-ovat-digipudokkaitten-todelliset-maarat-suomessa-
Äärimmäiseen köyhyyteen, taloudellisesti oikeusturvattomaksi pakotetuilla vanhuksilla, vammaisilla, kroonikkosairailla, työttömillä, syrjäytetyillä ym ei ole rahaa kalliisiin digilaitteisiin ja kalliisiin liittymiin, ei terveyttä, voimia, osaamista mitään. Joten heillekin kuuluvat terveyspalvelut, pitää toteutua aidosti julkisina. Siihen on olemassa jo ratkaisu, toteutettu muissa Pohjoismaissa ja EU-oikeusvaltioissa: 2000€/kk MINIMIELÄKKEET.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18018979/2000ekk-minimielakkeet-ennenaikaisen-laitos--ja-kotihoidon-tarpeen-poistaminen#comment-123191989 - Anonyymi
Voiko etänä hoitaa myös peräpukamat tai emätintulehduksen?
- Anonyymi
Lääkäri ei enään pääse istumaan jalkojen väliin kumihanskoineen ja räpläämään poimuja. Unelmien ammatti muuttuu ruudun töllöttämiseen.
- Anonyymi
Voi sitä kokeilla.
Apteekista suoraan peräpukamavoidetta.
Sillä pääsee alkuun.
Voide on kyllä melko kallista.
- Anonyymi
Lääkärin ei tarvitse olla edes selvinpäin, kun kukaan ei haistele.
- Anonyymi
Tuo suurin syy etävastaanottojen siirtymiseen.
Enää ei tule valituksia, enää ei tule rajoituksia eikä oikeuksien poistoja...
- Anonyymi
Mulla kaksi kolme tai vuotta sitten ( tämä tapahtui Pyhä salmessa oli ilkeä kohtaus autoteltassa tupakalla , , silmäni vuotivat vettä / kirvelevviä kyyneleitä // menin kumminkin autolla / kauppa asijoill , , mutta sitten järkytyinnn joudunko jättämään auton parkki - paikalle kun näin kaiken kahtena , kumminkin onnistuin ajamaan koti - pihhaan , , olis varmaan pitänyt mennä TK hon , terveyskeskukseen mutta silloin oli korona aika niin en viitsinyt mennä häiritsemää hoitohenkilökuntaa niilä kun on niin paljon töitä no siinä meni sitten aikaa niin jälki oireina mulla on huimaust näihin päiviin ast . . muuten sukulaiset sano silloin aamulla että soita ampulanssi ja mene päivystykseen , , ambulanssi tuli sitten ajallaan , niin sitten tää punatukkanen hoitaja sanoi , , sulla mitään infraktia ole kun pystyi käveleen ambulanssiin mutta se nuorempi hoitja katsoi minun pupilit ja snoi golleegalleen on sillä , , punatukkanen vaan tokasi onko sulla ommaa autoo mee sillä . . sanoin jotta ei ole ja vaikka olisi ollutkin niin en olisi kumminkaan lähtenyt sinne Oulaisiin asti omalla autolla , , no minäpä tillaan sitten Taksin , , no minä menin sitten taksilla päivystykseen . sain lääkäriltä reseptit sydän lääkkeiosiin mutta huimaus jatkuu , enpä taida mennä enää vaimvaamaan näitä " terveyden alan ammattilaisia " kun ottavat potilan vaivat nui vastahakosesti vastaan.
- Anonyymi
Odotan mielenkiinnolla ensimmäisiä etänä kotona suoritettuja esim. umpilisäkkeen leikkauksia yms.
Tapahtuuko keittiön pöydällä vai... 🔪 - Anonyymi
Tehdäänhän vaikeita leikkauksiakin etäyhteyksien kautta. Erikoistuneet kirurgit näyttöpäätteen takana sanovat mitä paikalliskirurgi tekee.
Ruotsin harvaanasutussa Etelä-Lapissa on joillakin paikkakunnalla niin sanottuja sairastupia joista vastaa ympärivuorokautinen sairaanhoitaja. Niissä voidaan tehdä laboratoriokokeita ja ottaa röntgenkuvia sekä niissä on vuodepaikkoja esimerkiksi potilaille jotka olleet kauempana leikkauksessa ja tulevat lähemmäs kotiaan toipumaan tai odottamaan vanhainkotiin pääsyä. Joillakin sairastuvilla on myös ambulanssitoimintaa, lastenterveydenhoitoa ja kätilötoimintaa.
Sieltäkäsin sitten ottavat näyttöpäätteen kautta yhteyttä lääkäriin tarvittaessa ja tämä lääkäri voi työskennellä vaikka sairaalassa/terveyskeskuksessa jollakin muullakin hyvinvointialueella. - Anonyymi
Siis kuulema säästetään potilaan liikkumisissa...
- Anonyymi
Höpö höpö. Potilaan tietoihin pääsee vain työpaikalta. Kuvittelitko, että ihmisiä sokkona hoidetaan?
- Anonyymi
Lääkärit samoin kuten puhelinmyyjät espanjassa?
- Anonyymi
Vastaanottoa voi pitää esim. Hyvinvointipiirin johtava valtiotieteen maisteri, kunhan hänellä on on Käypä hoito opas vierellään.
Tutkimusten tekemiseen tarvitaan lääkäri, mutta lääkäri ei voi tutkia tietokoneen ruudun kautta, joten potilaan itsensä antamien oirekuvausten perusteella voi esim. valtiotieteen maisteri katsoa Käypähoito-oppaasta edullisiman hoitomuodon.
Tällöin myöskin voidaan estää tehokkaasti sairauksien kustannuksella tapahtuvaa rikastumista, jos lääkäriä ei päästetä sotkemaan hoitoprosessia. - Anonyymi
Silmätulehduksen olen hoitanut aivan itse.
En raaski mennä lääkäriin.
Otan silmälääkäriltä reseptin ja lunastan sen, jos tulee silmätulehdus.
Hyvin parani viimeksi.
Tosin tuon voisin hoitaa videopuhelun avulla. - Anonyymi
Se on korotettava asiakasmaksuja.
Lisähinta, siitä, että pääse lähivastaanotolle. - Anonyymi
Voisinkin laittaa muistisairaan omaiseni kyselemään etänä lääkkeiden ottoaikoja ja syömisiä etälääkäriltä.
- Anonyymi
Ei diagnoosin tekemiseen tarvitse läsnäoloa ..
- Anonyymi
netistähän sitä voi itse jokainen etsiä mikä vaivaa. jos tarvii lääkkeitä tai jotain hoitoa niin sitte pitää koittaa saada lääkärikin ymmärtämään jotta noi hoituu. harmi ettei ilman ressua saa lääkkeitä pitää tuoda thaimaasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
netistähän sitä voi itse jokainen etsiä mikä vaivaa. jos tarvii lääkkeitä tai jotain hoitoa niin sitte pitää koittaa saada lääkärikin ymmärtämään jotta noi hoituu. harmi ettei ilman ressua saa lääkkeitä pitää tuoda thaimaasta
Kumma kyllä - rivilääkäri katsoo kirjasta - ja netistä.
- Anonyymi
Siinä golfkentän vartin vastaanotto ja takas viheriölle...
- Anonyymi
Nythän on jo monia sairauksia, joita ei hoideta julkisella puolella. Yksityisellä kyllä hoidetaan.
Esimerkiksi suun sairaudet voi kostautua tukoksina ja sydän sairauksina. - Anonyymi
Etävastaanotolla ei gynekolooginkaan tarvitse sormiaan liata vaan fjosa näytölle koko suuruudellaan ja siitä sitten taudit ja muut syylät paljastuvat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123946Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642508Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561267
- 721196
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251146