Onko peräkammarin tyttöjä olemassakaan?

Anonyymi-ap

Mikä on naisvastine peräkammarinpojalle? Vai onko ylipäätään sellaisia tyttöjä tai naisia, jotka nyhjäävät vanhempiensa nurkissa nelikymppisiksi? En yhtäkään tiedä tai tunne...

33

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanha piika

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­N­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Ei sellaisia taida juuri olla. Kypsyy poikia nopeammin ja alkavat seurustella aikaisin.

• Anonyymi

Miksi näin? Syy genetiikassa? Poikalasten kohdalla kuitenkin aika yleistä!

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi näin? Syy genetiikassa? Poikalasten kohdalla kuitenkin aika yleistä!

Niin. Enpä osaa tuohon sanoa. Kaipa miehet ovat ikuisia lapsia? Kasvatuksellakin voi olla joku merkitys.

• Tjaa, mä seurustelin ekan kerran 22-vuotiaana.

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Tjaa, mä seurustelin ekan kerran 22-vuotiaana.

Mäkin vasta 24v. En mä tiedä onko se naisille tavallisempaa että seurustelevat aikaisemmin. Minäkin olen ihan poikkeuksellisen nössö ollut nuorempana.

• Anonyymi

Kyllä sellanen about 40 vee ikisinkkunainen löytyy täältä meidän paikkakunnalta.
        Yksin asuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sellanen about 40 vee ikisinkkunainen löytyy täältä meidän paikkakunnalta.
        Yksin asuu.

Varmaan mukava asua tollasella pienellä paikkakunnalla, jossa asuu naapurissa vain vanhuksia ja perheellisiä ja yx toivoton ikisinkku. :D

• Anonyymi

Semmone nainen o vanha piika tai vanhoo piikoo

• Anonyymi

Miehelle riittää äiti. Kun äidistä aika jättää, mies miettii mistä löytyisi uusi nainen.

• Anonyymi

Maalaisnaiset kyllästyvät paskanhajuun ja lähtevät kaupunkeihin, jossa on tuoksuissa ja miehissä valinnanvaraa.
      Maalaismies jää tunkiolle talikoimaan.

• Anonyymi

Voi sellaisia olla. Eräät saavat asua kotitalossaan koko ikänsä. Toiset viettää häät jonkun kanssa ja toiset saavat häädön koto jo ennen 40 ikävuotta. Joku mummo kehui. Muuttaneensa kotoaan 15 vuotiaana. Mutta onko siinä kehumista? Ei minusta. Sama mummo oli 2 kertaa naimisissa
      Voisin olla kateellinen, mutta en hänen miehestään.

• Anonyymi

On heitä, mutta heillä on usein jokin sairaus tai vammaisuus syynä, että vanhemmat huolehtii heistä aikuisenakin.

Jasu

• Anonyymi

Toi on muuten totta. Miksiköhän nainen on yleensä jollaintavalla sairas, jos jää lapsuudenkotiin, mutta mies joka jää vanhempien nurkkiin on usein henkisesti ja fyysisestikin terve?
        Voiko syy olla biologiassa, koska luonnossa naaras on aina se joka muuttaa synnyinmaisemistaan pidemmälle ja uros luonnostaan jää synnyinseudulleen? Tämä pätee niin lintu kuin eläinmaailmassakin ja näemmä ihmisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on muuten totta. Miksiköhän nainen on yleensä jollaintavalla sairas, jos jää lapsuudenkotiin, mutta mies joka jää vanhempien nurkkiin on usein henkisesti ja fyysisestikin terve?
        Voiko syy olla biologiassa, koska luonnossa naaras on aina se joka muuttaa synnyinmaisemistaan pidemmälle ja uros luonnostaan jää synnyinseudulleen? Tämä pätee niin lintu kuin eläinmaailmassakin ja näemmä ihmisen.

En osaa sanoa. Naiset kai ovat keskivertoa itsenäisempiä ja jossain määrin rohkeampia menemään uutta päin. Miehet taas on monesti niin mukavuudenhaluisia, että pitävät kynsin ja hampain mukavuuksista kiinni. Kuten äidin hemmottelu ja passaus. Moni mies myös mieluusti siirtää nämä äidin vastuuna pitämät asiat tuleville kumppaneilleen. Ikään kuin ne hänelle automaattisesti kuuluisi. Mukavuudet, helppous.

Jasu

• Ei sellaisia juuri ole.

Ja syy on yleensä se, että äitit kannustavat tyttöjä enemmän kuin poika oman elämän aloittamiseen ja miehet ei välttämättä edes ole siinä kotona enää. Joku arka poika taas saa äidin säälit ja se paapoo poikaa liian pitkään.

On jops sellaisia äitejä, jotka roikkuvat vähän pojissaan, kun ei ole miestä. Joskus oli jossain juttua.

• Anonyymi

Joo niin roikkui äiti pojassaan ja siihen päättyi suhde pojalla naisen kanssa. On nähty. Tuo asia on täysin totta. Pojalla oli aina vaan äiti äiti äiti.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo niin roikkui äiti pojassaan ja siihen päättyi suhde pojalla naisen kanssa. On nähty. Tuo asia on täysin totta. Pojalla oli aina vaan äiti äiti äiti.

Jossain Italiassahan noi nurkissa asustavat aikamiespojat on tiedetty ongelma. Siellä se kulttuuri on sellainen...
        Naiset ovat vahvoja luonteita ja tärkeitä perheessä.

Täälläkin sodan jälkeen naiset oli monesti perheen todellisia päitä... kaikki oikeasti tapahtui naisen toimesta...sekin varmaan näkyy vielä suomalaisissa miehissä... ja miehistä ei monesta ollut isäksi ja ukiksi...sodan jälkeiset traumat veivät monia alkoholismiin ja vat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siitä jäi sinulle traumat sekä miesviha, kun noin kalvaa edelleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siitä jäi sinulle traumat sekä miesviha, kun noin kalvaa edelleen?

Kyllä jäi. Sillä oltiinpa missä vain, puhelin piippasi pojalla koko ajan milloin mitäkin piti äidin asiaa hoitaa, äiti kontrolloi meidän yhteistä elämää (mistä ei sitten kertakaikkisesti enää tullut mitään) koko ajan. Lomatkin meni pieleen kun milloin milläkin syyllä äiti pakotti poikansa luokseen. Mä en saanut sanoa siitä sanaakaan vaikka ämmä terrorisoi minunkin elämää jatkuvasti. Ja lopulta akka käännytti poikansa minua vastaan. Jep.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jäi. Sillä oltiinpa missä vain, puhelin piippasi pojalla koko ajan milloin mitäkin piti äidin asiaa hoitaa, äiti kontrolloi meidän yhteistä elämää (mistä ei sitten kertakaikkisesti enää tullut mitään) koko ajan. Lomatkin meni pieleen kun milloin milläkin syyllä äiti pakotti poikansa luokseen. Mä en saanut sanoa siitä sanaakaan vaikka ämmä terrorisoi minunkin elämää jatkuvasti. Ja lopulta akka käännytti poikansa minua vastaan. Jep.

Mä törmäsin ensimmäisessä suhteessa siihen, että exä juoksutti mua lapsia hyväksi käyttäen. Onneksi naisystävä osasi kertoa rauhallisesti, että se ei käy ja ymmärsin yskän oikeallatavalla. Järjestin lspsien tapaamiset paperille ja tyrannisointi loppui.

Tunsin alkuun kyllä hirveää ristiriitaisuutta...olin puun ja kuoren välissä. Mutta onneksi oli hyvä keskustelija naisystävänä silloin. Oli mahku oppia, huomioida tälläinenkin.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mä törmäsin ensimmäisessä suhteessa siihen, että exä juoksutti mua lapsia hyväksi käyttäen. Onneksi naisystävä osasi kertoa rauhallisesti, että se ei käy ja ymmärsin yskän oikeallatavalla. Järjestin lspsien tapaamiset paperille ja tyrannisointi loppui.

Tunsin alkuun kyllä hirveää ristiriitaisuutta...olin puun ja kuoren välissä. Mutta onneksi oli hyvä keskustelija naisystävänä silloin. Oli mahku oppia, huomioida tälläinenkin.

Hyvä, että otit homman haltuun heti. Se riittää kun ajattelee tilannetta hetken järkevästi. Ei kukaan saa tyrannisoida ketään. Kaikki kärsivät.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että otit homman haltuun heti. Se riittää kun ajattelee tilannetta hetken järkevästi. Ei kukaan saa tyrannisoida ketään. Kaikki kärsivät.

No luultavasti siinä isä on ollut tohveli tai häntä ei ole ollutkaan maisemissa. Sun exän kohdalla...

Just päsähti mieleen laitella sellainen "isäkyselyaloitus".

Sellainen oikeanlainen "maskuliinisuuden" puute lapsuudessa saattaa tehdä vakavia ongelmia...luulisin. 🤔

Oma isä ehkä ei kokenut niitä sodan jälkeisen ajan vuoksi...ukkini oli ainoa mies huudeilla...

Mutta äitini kohdalla esimerkiksi oli myös ukki ja setiä ja enoja...

45-50 luku oli kovaa aikaa Suomessa... ja mun vanhemmat ainakin eli silloin varhaislapsuutta.

Mullakin on tietynlaisia ongelmia ollut ja mietin niitä yhä. 🤔

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No luultavasti siinä isä on ollut tohveli tai häntä ei ole ollutkaan maisemissa. Sun exän kohdalla...

Just päsähti mieleen laitella sellainen "isäkyselyaloitus".

Sellainen oikeanlainen "maskuliinisuuden" puute lapsuudessa saattaa tehdä vakavia ongelmia...luulisin. 🤔

Oma isä ehkä ei kokenut niitä sodan jälkeisen ajan vuoksi...ukkini oli ainoa mies huudeilla...

Mutta äitini kohdalla esimerkiksi oli myös ukki ja setiä ja enoja...

45-50 luku oli kovaa aikaa Suomessa... ja mun vanhemmat ainakin eli silloin varhaislapsuutta.

Mullakin on tietynlaisia ongelmia ollut ja mietin niitä yhä. 🤔

Hänen isänsä oli jo mennyt tuon ilmaisiin, mutta kohteli pojan äitiä karseasti. Ne oli eronnu. Silloin se poikaansa tarrautui kuin hyeena. Koki miniät uhkana, että jäisi kokonaan yksin. Jotain sellaista. Poika tietenkin äitinsä perään kun isänsä oli äitiään kaltoinkohdellut.

Kaikilla on taakkansa, mutta tuleeko poikansa noinkaan onnelliseksi. Heidän asiansa. Ei liikuta enää mua yhtään.

Enkä koskaan enää aio samanlaiseen kuvioon kyytiin. Kyllä miehen pitää olla aikuinen. Normaalit välit toki vanhempiinsa pitää pitää.

• Anonyymi kirjoitti:

Hänen isänsä oli jo mennyt tuon ilmaisiin, mutta kohteli pojan äitiä karseasti. Ne oli eronnu. Silloin se poikaansa tarrautui kuin hyeena. Koki miniät uhkana, että jäisi kokonaan yksin. Jotain sellaista. Poika tietenkin äitinsä perään kun isänsä oli äitiään kaltoinkohdellut.

Kaikilla on taakkansa, mutta tuleeko poikansa noinkaan onnelliseksi. Heidän asiansa. Ei liikuta enää mua yhtään.

Enkä koskaan enää aio samanlaiseen kuvioon kyytiin. Kyllä miehen pitää olla aikuinen. Normaalit välit toki vanhempiinsa pitää pitää.

No noi on tietty hankslia juttuja...

Mutta noita on... elämä kohtelee, miten kohtelee ja kuitenkin kaikkien pitäisi osata pitää huoli omasta elämästään.

Oon mä jutellut omsn pojan kanssa hänen äitistään, kun hän ottaa sen puheeksi. Poikaa harmittaa se, että äitinsä aina takertuu muihin ja vaikka valtion tukiin tms, kun että ottais vastuuta itse.

Veikkaan, ettei häntä esimerkiksi äiti pompottele.

Tyttö on nuorempi, mutta usein turvautuu minuun kaikissa isommissa ongelmissa. Pähkitään yhdessä ja äitin kanssa vissiin vaan hoitelee jotain pintapuolisia juttuja. Kävi mm. Katsoo kämppää, mut minulta kyseli miten vakuutukset ja vuokrasopparit tehdään...vaikka itseasiassa en mä ole vuokrannut kämppiä 20;een vuoteen... mut selvitin. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No noi on tietty hankslia juttuja...

Mutta noita on... elämä kohtelee, miten kohtelee ja kuitenkin kaikkien pitäisi osata pitää huoli omasta elämästään.

Oon mä jutellut omsn pojan kanssa hänen äitistään, kun hän ottaa sen puheeksi. Poikaa harmittaa se, että äitinsä aina takertuu muihin ja vaikka valtion tukiin tms, kun että ottais vastuuta itse.

Veikkaan, ettei häntä esimerkiksi äiti pompottele.

Tyttö on nuorempi, mutta usein turvautuu minuun kaikissa isommissa ongelmissa. Pähkitään yhdessä ja äitin kanssa vissiin vaan hoitelee jotain pintapuolisia juttuja. Kävi mm. Katsoo kämppää, mut minulta kyseli miten vakuutukset ja vuokrasopparit tehdään...vaikka itseasiassa en mä ole vuokrannut kämppiä 20;een vuoteen... mut selvitin. 😄

Isä auttaa aina :D

• Anonyymi kirjoitti:

Isä auttaa aina :D

No ei aina kaikkia...🤔

Jotkut isät nostavat selän ja sanovat "no can do."

Jotkut isät hoitavat äidinkin hommat...

Mutta äiti on äiti ja isä on isä...

Jos hyvìn menee ja homma toimii..

• Anonyymi

Olisiko palstanainen.

• Anonyymi

He ovat vanhemmistaan huolehtivia hyväntahtoisia ihmisiä tietysti.
      Asuneet lapsuuskodissaan koko ikänsä tai muuttaneet sinne maailmalta takaisin.

Tiedän pari n. kuuskymppistä ikäneitoa jotka mahdollistavat vanhojen vanhempiensa kotona asumisen edelleen. Eli vanhukset pitkästi yli 80 v. Toisella ikäneidolla hengissä vain äiti, toisella molemmat vanhemmat.

Mutta jos kyseessä olisi miespuoliset, niin sitten olisivat peräkamarin miehiä?

• Anonyymi

Jep. Miesvihan aikakaudella vanhemmistaan huolehtivat miehet nähdään vastenmielisinä "peräkammarinpoikina", kun taas samaa tekevä nainen on "ihana ja huolehtivainen"
        Olen ihmetellyt miksi joillekin naisille appivanhemmat on elämää suurempi myrkky ja mies on mies vasta, jos hän lyö kaikki suhteet vanhempiinsa poikki.
        Tuo on paremminkin vallankäyttöä ja halua hallita miestä kuin sitä, että henkilöllä olisi terveet ja hyvät suhteet läheisiinsä.

• Anonyymi

, viisvee,20v sitten oletettiin netin lisäävän parisuhteita, mutta irtosuhteet vain kasvoi,

• Eipä niitä ainakaan näillä kulmilla taida olla. Peruskoulun jälkeen tytöillä edessä lukio ja sieltä matka jatkuu kaupunkien kirkkaisiin valoihin toteuttamaan uratoiveitaan.

Pojat taas peruskoulun jälkeen ammattikouluun jonka jälkeen pakollinen asevelvollisuus. Sieltä palataan kotikuntaan haaveissa kahden kilon siika ja rinkelimersu.

Aika vähän on täällä enää myöskään peräkammarin poikia sillä tyhjiä kämppiä on vuokralla paljon eli vuokraajan markkinat. Osa tavaroista kuten aseet, kalastusvälineet, kelkat ja työkalut ovat edelleen synnyintalossa koska siellä on tilaa. Vaikka peräkammaripojat ovat vähentyneet niin sellaiset puoliperäkammaruus on lisääntynyt. Varsinkin näin huonon kelin aikaan usein tuntuvat soittelevan vanhemmilleen mitä ovat vailla ja käyvät heille kaupassa ja apteekissa sekä tarvittaessa hoitavat muitakin asioita.

Joku aika sitten oli keskustelua kun sote tulee ja yhtenäistetään esim palveluntarvearviot niin varmaan se menee taloudellisesti halvimman ja laadullisesti ehkä heikoimman mukaan. Osa on ääneenkin sanonut että onko jatkossa tilanne se että heiltä edellytetään jopa puoliomaishoitamista kun asuvat samassa kunnassa tai lähialueella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5248
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3752
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1848
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe