Viidettä päivää taas menossa, ettei vatsa toimi. Tätä vaivaa on ollut jo toista vuotta. Sitten kun välillä saa vähän toimimaan, saa koko ajan pelätä, että koska taas jatkuu.
Sanokaa nyt joku, miten tämä asia hoidetaan pysyvästi kuntoon?
Mies.
Ummetus vaivana
8
293
Vastaukset
- Anonyymi
Apteekista saa erilaisia tuotteita ummetuksen hoitoon, on jauheita, litkuja, pillereitä..
Myös päivittäinen riittävä nesteen saanti, ihan veden juominen, auttaa suolen toiminnassa.
Olen itsekin kärsinyt lähes koko elämäni ummetuksista, tiedän, ettei se ole mukavaa.
Omalla kohdalla tilanne on nyt erilainen, kun on vatsaa ja suolta leikelty vuosien varrella. - Anonyymi
Miten sellaisiin suolen leikkauksiin pääsee? Voisin mennä, jos se auttaisi?
- Anonyymi
Mun leikkaukset ei liittyneet ummetukseen, oli ihan muita ongelmia vatsan kanssa.
Leikkausten seurauksena suoliston toiminta muuttui.
Pelkästään ummetusongelmien tms. takia ei vatsaa leikellä.
Suosittelen, että kokeile ruokavalion muutoksia sellaiseen suuntaan, ettei tulisi niin ummetusta, ja myös se riittävä neste on tärkeää.
Vatsan ja suoliston ongelmat on yleensä paras yrittää selvittää itse, eikä se onnistu kuin kokeilemalla kaikkea erilaista, juurikin syömisen ja juomisen suhteen, ja liikunta on myös hyvä, koska suolikin tykkää liikkeestä.
- Anonyymi
Laitan ruokalusikallinen pellavansiemeniä kippoon, siihen pari lusikallista leseitä. (Joskus pikon kuivattua lumua tai laitan rusinoita.) Sekoitan piimään ja jääkaappiin yöksi likoomaan. Aamulla vähän marjoja tai mansikkahilloa, maistuu ihan hyvälle. Jos on luumua tai rusinoita, riittää makeutukseksi sellaisenaan.
Jos ei halua piimää, maito ja vesikin käy.
Se pöperö auttaa, ei auta minulla paljotkaan kasvikset tai säännöllinen liikunta. - Anonyymi
Kuituja, kuituja, kuituja, niin toimii. lisäksi runsaasti veden juomista ja liikuntaa.
- Anonyymi
Kiitos. Kokeilen näitä neuvoja.
- Anonyymi
vi-siblin on paras apu ummetukseen ja sen ehkäisyyn. vi-siblin siis sisältää laadukasta psyllium-kuitua.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18289520
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106