Omistamme talon yhdessä 50/50 josta vielä maksettavaa.
Jos molemmat haluaisivat ostaa toisen ulos, onko toisen parempi taloudellinen tilanne asia, miksi esim. Pankki ei hyväksyisi toista ottamaan loppulainaa kokonaan nimilleen? Ei ole lapsia.
Kumpi saa jäädä taloon.
12
679
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pystytte päättämään sovussa kumpi maksaa toisen ulos hyvä. Jos ette talo myyntiin ja rahat jakoon.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Omistan 100% mutta voin luopua yhtä hyvin kokonaan. Maallisia asioita taivaasta käsin.
- Anonyymi
Ei kiinnosta ennen kiinnosti luovuttava kuitenkin.
- Anonyymi
Kaikki luovutan mitään ei jää.
- Anonyymi
Älkää jättäkö velkaa se ei sovi alkuunkaan.
- Anonyymi
Voin muuttaa myös johonkin osakehuoneiston jos niin halutaan onhan niitä hommattu kunhan jossakin on.
- Anonyymi
Siellä koti missä asuu ok.
- Anonyymi
Se kuka jää täytyy olla pankin silmissä varaa ostaa toinen ulos. On järkevä arvioittaa kiinteistö ja on reilua markkinahinta (-puolet mitä välityspalkio olisi). Jos kumpikin haluaa ostaa tuolla hinnalla, sitten se saa ostaa toisen ulos joka maksaa enemmän. Jos ostohalukkaita ei ole tai hintaa ei saa sovittua, myynti jää ainoaksi vaihtoehdoksi.
Jos kumpikin haluaa ostaa talon, ja ette pääse siitä sopuun, käy varmasti niin, että talo myydään pois ja kumpikaan ei saa taloa. Talon arvohan voi kyllä olla jotain muuta kuin tuo loppulaina + maksettu osuus.
"onko toisen parempi taloudellinen tilanne asia, miksi esim. Pankki ei hyväksyisi toista ottamaan loppulainaa kokonaan nimilleen?"
Mietipä itse. Vaikuttaisiko sinun taloudellisesti parempi tilanne siihen, ettei veljesi saisi pankkilainaa?
Pankki näkee teidät erillisinä henkilöinä ja sitä kiinnostaa, tuleeko se saamaan lainatut rahansa takaisin. Jos se luottaa saavansa rahansa takaisin se antaa lainaa.- Anonyymi
Minun puolesta saa talon.
- Anonyymi
Älkää jättääkö velkaa ei missään nimessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983