Miesten näkökyky ihmetyttää?

Anonyymi-ap

Kun mies hakee itseleen mieleistä ja kaunista puolisoa naisesta, niin miksi ihmeessä se haluaa metriperseen ja 100kg pulleron?

Onko mies niin avuttomassa tilassa, että häpeää itseään jos ei ole naista on se sitten minkälainen tahansa?

Kyllä lisääntymisvietti on eräs julmimmista vieteistä jolloin saattaa sokeutua ja aivot pehmetä ja seota, ei asia muutoin selity mitenkään!
Suomessa on todella paljon näitä metriperseitä ja kappasvaan, ne työntelevät lastenvaunuja, rattaita tai ovat leikkipuistossa parin lapsen kanssa?

Työpaikallakin ihmeteltii miksi se "Vilma" ei ole tullut töihin pitkään aikaan, onko sattunut jotain?
Eräs hänen työkaverinsa sanoi että "Vilma" sai lapsen viikko sitten... Kukaan ei asiaa huomannut missään vaiheessa että odotti lasta, eikä voinut kuvitellakkaan että joku tekisi lapsen hänen kanssaan.
No ukko oli sellanen hintelä ja hissukka....

28

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se pyöreys ihan jokaista haittaa. Ja sehän on vaan kiva juttu, että heille löytyy kumppani. Voi sekin olla osalla syynä, ettei viihdy yhtään yksin, ja ottavat kenet vaan ikinä saavat. Sillä sittehän sitä helposti yksin jääkin kun on kranttu eikä huoli ketään. Tosin, itse en pysty ottamaan ketään vaan siksi että on pakko olla joku, kun sellaista pakkoa en tunne. Vaan sitten jos tarpeeksi on haluja olla jonkun tietyn kanssa...

      • Anonyymi

        niin jani sitten kun joku teini haluu seurustella sun kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin jani sitten kun joku teini haluu seurustella sun kaa

        Asia ei ole ihan noin yksioikoinen kuitenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Asia ei ole ihan noin yksioikoinen kuitenkaan.

        18 vuotias on vielä teini.Eilen oli asiaa pitääkö 18 vuotiaan lapsen siivota kotona ja oma huone jos sellanen sattuu olee


      • Anonyymi kirjoitti:

        18 vuotias on vielä teini.Eilen oli asiaa pitääkö 18 vuotiaan lapsen siivota kotona ja oma huone jos sellanen sattuu olee

        On se varmasti ihan toivottavaa, että tuossa iässä siivoaa itse ja paljon nuorempanakin. Ruuanlaittaminen on hyvä opetella ennen kuin muuttaa pois kotoa. Ei se maito sinne kaappiin itsestään tule.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se varmasti ihan toivottavaa, että tuossa iässä siivoaa itse ja paljon nuorempanakin. Ruuanlaittaminen on hyvä opetella ennen kuin muuttaa pois kotoa. Ei se maito sinne kaappiin itsestään tule.

        Tuskin se teini sulle alkaa tekee ruokaa kun meet sille kylään kun vanhemmat on pois kotoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se teini sulle alkaa tekee ruokaa kun meet sille kylään kun vanhemmat on pois kotoa

        Tarkoitin sitä, että on hyvä opetella laittaa ruokaa. Siitä on iloa sitten, kun asuu omassa kodissaan. En puhunut mitään ruuan laittamisesta minulle. Osaan ihan itsekin kokata.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tarkoitin sitä, että on hyvä opetella laittaa ruokaa. Siitä on iloa sitten, kun asuu omassa kodissaan. En puhunut mitään ruuan laittamisesta minulle. Osaan ihan itsekin kokata.

        eikö yläasteella ole enää kotitaloutta kouluaineena?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö yläasteella ole enää kotitaloutta kouluaineena?

        On varmaan. Riittääkö se motivoimaan ja ymmärtämään miten tärkeitä taitoja ne on sitten myöhemmässä elämässä? Sanoisin, että kotona on hyvä kannustaa nuoria. Joitakin toki kiinnostaa ne asiat ihan luonnostaankin enemmän, kuin toisia.


      • Anonyymi

        Ei vittu sä olet typerä. Sun mielestä pyöreät ihmiset löytää kumppanin vaan koska joku ottaa ne säälistä? Ei se nyt ihan niin kyllä ole. Ei sinne päinkään. Se miltä ihminen näyttää, ei kerro sen sisimmästä mitään. Mutta se, mitä se tuo julki mielipiteissään, kertoo paljon enemmän. Esimerkiksi sua tuskin kukaan huolisi edes säälistä. Paitsi ehkä joku idästä tuleva kansalaisuuden tavoittelija, mutta sekin vain jos sulla olis rahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu sä olet typerä. Sun mielestä pyöreät ihmiset löytää kumppanin vaan koska joku ottaa ne säälistä? Ei se nyt ihan niin kyllä ole. Ei sinne päinkään. Se miltä ihminen näyttää, ei kerro sen sisimmästä mitään. Mutta se, mitä se tuo julki mielipiteissään, kertoo paljon enemmän. Esimerkiksi sua tuskin kukaan huolisi edes säälistä. Paitsi ehkä joku idästä tuleva kansalaisuuden tavoittelija, mutta sekin vain jos sulla olis rahaa.

        En minä sellaista väittänyt tuossa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä sellaista väittänyt tuossa.

        Voi sekin olla osalla syynä, ettei viihdy yhtään yksin, ja ottavat kenet vaan ikinä saavat.

        Kerro jani mitä tarkoitat tuolla lauseella


    • Anonyymi

      Mitä se sinun persettäsi kutkuttaa jos sinulle vieraat ihmiset tekevät asioita jotka eivät liity sinuun millään tavalla?

    • Anonyymi

      Eiköhän miehilläkin ole erilaisia mieltymyksiä sen suhteen, että mikä on kaunista ja seksikästä. Naistenkin maut eroavan niin tolkuttomasti toisistaan, että outoa se olisi, mikäli miesten maut olisivat kaikki samasta muotista.

    • Anonyymi

      Läski on yhtä seksikästä kuin koiranpaska.

    • Anonyymi

      Jos mies ja puoliso ovat molemmat "hinteliä" niin lapsesta tulee vielä hintelämpi. Pitää aatella lapsen parasta.

      • Anonyymi

        Ei se hintelyyskään ole kaunista, eli liiallinen laihuus.


    • Anonyymi

      Jopas oli ilkeä kirjoitus. Nämä tälläiset kateellisten purkaukset kertovat lähinnä kirjoittajasta. Tässäkin tapauksessa kirjoittaja liene kateellinen sinkku, joka kuvittelee, että nätti naama riittää, luonteesta viis!

    • Anonyymi

      Äitisi perse levisi kun sut sai.

    • Anonyymi

      Mäkin olen nykyään just tollanen kuvailemasi 100kg painava nainen. En ole tykännyt läskeistäni, mutta kun oli laihanakin vaikeuksia saada ihanaa, rehellistä, seksikästä miestä. Siis mitä hyötyä olisi olla laiha? Mun kokemuksen mukaan miehet hilluvat just lihavien ympärillä. Olisi ollut kyllä paljon kivempaa, jos munkin laihuuttani olisi aikoinaan osattu arvostaa. Mut' joo...ehkä ne arvostaa blondia, meikattua päätä ja viis veisaa vartalosta.

    • Anonyymi

      Olipas erikonen avaus. Tulee mieleen jonkun laidutuspalveluja kauppaavan provo.

      Mutta itse ainakin tykkään kovasti, että nainen on mehevä ja rehevä. Nainen voi muistuttaa jokseenkin mitä tahansa muuta eläintä mutta ei kuitenkaan sarvikuonoa.

    • Oikeassa elämässä rumapainoiset ja muut rumilukset eivät pääse naimisin, eivätkä edes kertaluonteisesti hetekalle miehen kanssa.

      • Anonyymi

        ....ja sinä et tiedä "oikeasta elämästä" sitten mitään. Kaipa sieltä tynnyrin reiästä ei paljoa näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....ja sinä et tiedä "oikeasta elämästä" sitten mitään. Kaipa sieltä tynnyrin reiästä ei paljoa näe.

        "....ja sinä et tiedä "oikeasta elämästä" sitten mitään. Kaipa sieltä tynnyrin reiästä ei paljoa näe."

        En katsele tynnyrin reijästä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "....ja sinä et tiedä "oikeasta elämästä" sitten mitään. Kaipa sieltä tynnyrin reiästä ei paljoa näe."

        En katsele tynnyrin reijästä mitään.

        ...tarkoittaa, et näe tynnyrin reijästä mitään. Silloin on ns.tynnyrissä kasvanut kuten tuolla jo aiemmin viitattiin.


    • Anonyymi

      No epätoivoinen mies ottaa kenet vaan merilehmän jos ei kestä yksin olla. Itse olisin mieluummin yksin hautaan saakka jos en saisi hoikkia ja treenattuja. En todellakaan ota ketä vaan "sisäisesti kaunista" hirvitystä.

    • Anonyymi

      "Kyllä lisääntymisvietti on eräs julmimmista "

      Lisääntymisvietti (biologinen kello) on vain 𝑚unasarjakkailla, joka aiheutuu äidinvaistosta, hoivavietistä.

      Miehillä ei ole lisääntymisviettiä vaan seksuaalinen vietti.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3353
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1535
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1361
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1188
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe