Parisuhteen kriisi

Anonyymi-ap

Hei.
Olen vuosi sitten eronnut 2å v avioliitosta ja seurustelen aivan ihanan naisen kanssa. Nyt viikon ajan hän on majoittanut ex miestään luonaan ja se on hänestä hyväksyttävää toimintaa. Minun mielestä ei koska miehellä oma asunto missä yöpyä aivan lähistöllä. Mielipiteitä?

7

505

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis 20 vuotta oli tuo avioliitto. Ja nykyisen kanssa asumme erillään.

• Anonyymi

No, eiköhän tuo majoitusasia ole ihan naisen itse päätettävissä ja sitä kautta päätöksen seuraamuksetkin hänen vastuullaan. Sinun vastuullasi on taas kertoa, mitä mieltä olet kuviosta ja kärsiä mahdolliset seurauksen mielipiteestäsi.

EI tuo mikään ongelma ole, ainakaan parisuhteen vaan enemmänkin sinun korviesti välin ongelma eli asenne ratkaisee tässäkin!

• Anonyymi

Ongelma on se että nukkuvat samassa sängyssä, saunovat yhdessä ym..

• Anonyymi

Naisen ei ole mikään pakko majoittaa ex miestään. Jos haluaa panostaa uuteen parisuhteeseen, ei päästä ex miestä viikoksi yöpymään.
      Nyt sanot naiselle rajat. Joko sinä tai ex mies. Nainen kaipaa miestä, jolla on rajat ja jota voi kunnioittaa. Jos nyt annat ex miehen mennä, olet vässykkä. Jos nainen siitä huolimatta ottaa ex miehen luokseen. Hän tulee luokkaamaan sinua muutenkin jatkossa.

• Anonyymi

Olen sanonut että parisuhteessa ei toimita noin. Ei tajua sitä.

• Anonyymi

Nainen on varmasti vilpitön tarjotessaan majoitusta. Ex-miehellä on taka-ajatuksia aivan varmasti.

Jos teidän suhde on kovin alussa, niin sinuna luopuisin tuosta naisesta. Tuosta kuviosta tulee teille riitaa jatkossa aivan takuulla. Ex-vaimo vakuuttelee sinulle vilpittömyyttään ja surkuttelee ex-miehen tilannetta, ”kun hänellä on elämässään vaikeaa ja lohduttaessani häntä päädyimme taas sänkyyn”. Ex-mies tulee kaupassa sinua vastaan ja nauraa avoimesti.

• Anonyymi

Tervemenoa haaremiin. Kohta sinun lisäksi ilmestyy kolmas majoitettava jne...
      Kukin tyylillään vapaassa maassa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      101
      1182
    2. Kuin moni sun

Perään on jäänyt itkemään?
      Ikävä
      78
      649
    3. Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?

Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2
      Maailman menoa
      110
      597
    4. Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus

Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai
      Ikävä
      34
      574
    5. Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi

Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett
      Maailman menoa
      94
      547
    6. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      77
      530
    7. Hyvä tietää

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
      Ikävä
      40
      509
    8. Martinalle onnea

Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      485
    9. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      62
      481
    10. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      47
      468
    Aihe