Onko sinulla ollut yliluonnollisia tai selittämättömiä kokemuksia tai outoja unia ?

Anonyymi-ap

Niille kaikille voi löytyä luonnollinenkin selitys.
Onko kokemuksia tai mielipiteitä tällaisesta?

15

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On joskus ollut kummallisia unia, joita olen jäänyt miettimään, tarkoittavatko
      ne jotain vai yrittävätkö ne kertoa minulla jotain. Ufoja en ole nähnyt.

• Anonyymi

Ihminen käsittelee unessa kokemuksiaan. Niitä jotkut osaavat tulkita.

• Anonyymi

Näin kerran todennäköisesti meteoriitin putoavan syysyössä. Koko tienoo
      valaistui laajasti ja kirkkaasti hetkeksi. Se jäi ikuisesti mieleen.

• Anonyymi

Nuorena asuin vanhassa kerrostalossa, ja usein kuulin iltamyöhällä, kuinka vuokraemtänäni avasi oven avaimillaan ja laski avaimet kädestään eteisen pöydälle. - Sitten ei mitään. Eteinen pimeänä! Puolen tunnin kuluttua hän tuli oikeasti.
      Tämä tapahtui niin usein, että opin tulkitsemaan, oliko etiäinen, vai emäntä itse.
      Mkr.

• Anonyymi

Käviköhän emäntä tarkistamassa onko sinulla mahdollisesti yö vieraita.
        Aika ikävää että emäntä tulee omilla avaimillaan nuoren naisen huoneeseen ilta myöhällä.
        t.tepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käviköhän emäntä tarkistamassa onko sinulla mahdollisesti yö vieraita.
        Aika ikävää että emäntä tulee omilla avaimillaan nuoren naisen huoneeseen ilta myöhällä.
        t.tepa

Heko, en asunut eteisessä. Ja minähän se kävin tarkistamassa, oliko hän siellä vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heko, en asunut eteisessä. Ja minähän se kävin tarkistamassa, oliko hän siellä vai ei.

Sanoo Mkr. . ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo Mkr. . ...

Kyllä minua nyt naurattaa oma hölmöyteni. Totta kai emäntä tuli asuntoonsa omilla avaimillaan, sinähän se vuokralainen olit hänen asunnossaan!
        Omakotiasujana on kerrostalon huoneisto minulle näköjään huonosti hahmotettava kokonaisuus.
        Anteeksi Mkr toivottavasti sinäkin sait oikein hyvät naurut hölmöilystäni.
        Minua naurattaa yhä vedet silmissä, kun mainitsit ettet asu eteisessä!
        Onneksi olet humoristi ja ymmärrät vanhaa höppänää!
        t tepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minua nyt naurattaa oma hölmöyteni. Totta kai emäntä tuli asuntoonsa omilla avaimillaan, sinähän se vuokralainen olit hänen asunnossaan!
        Omakotiasujana on kerrostalon huoneisto minulle näköjään huonosti hahmotettava kokonaisuus.
        Anteeksi Mkr toivottavasti sinäkin sait oikein hyvät naurut hölmöilystäni.
        Minua naurattaa yhä vedet silmissä, kun mainitsit ettet asu eteisessä!
        Onneksi olet humoristi ja ymmärrät vanhaa höppänää!
        t tepa

Kuule, se hiippailija oli muillekin tuttu, vuokrsemännälleni myös. Etiäiseksi häntä sanoimme. Talo on pystyssä vieläkin. Tekisi niin mieleni soittaa joskus ovikelloa ja kysyä, vieläkö hiippailu jatkuu.
        Mkr.

• Anonyymi

Kaikki vähänkään yliluonnollisen tuntuinen on pelottavaa.

• Olen kokenut sellaista mitä en osaa selittää järjellä.
      Kuitenkaan en usko mihinkään yliluonnolliseen joten en vaivaa päätäni asialla.
      En ainakaan halua uskoa, sain tarpeeksi henkimaailmoista helluntailaisessa kodissani lapsena.

• Minä näen asian niin, että mitään yliluonnollista ei ole olemassakaan
        On vain asioita, joita ihminen ei ymmärrä.

• Anonyymi

Ei ole ja jos tulee niin olisin huolestunut mielenterveydestäni ja ottaisin heti yhteyttä terveyskeskukseen.

• Anonyymi

Näin kaverini kanssa heinäkuun öisellä taivaalla , seitsemän lentävää kohdetta ryhmänä, joka pysähtyi hetkeksi paikalleen, jatkaen erittäin nopeasti paikkaansa. Näyttivät oransseilta palloilta.
      Selittämätön ilmiö meille, koska eivät olleet lentokoneita. Tapahtumasta on jo yli 50 v.

• Anonyymi

Etiäinen käkiää toisinaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe