Onko sinulla ollut yliluonnollisia tai selittämättömiä kokemuksia tai outoja unia ?

Anonyymi-ap

Niille kaikille voi löytyä luonnollinenkin selitys.
Onko kokemuksia tai mielipiteitä tällaisesta?

15

282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On joskus ollut kummallisia unia, joita olen jäänyt miettimään, tarkoittavatko
      ne jotain vai yrittävätkö ne kertoa minulla jotain. Ufoja en ole nähnyt.

• Anonyymi

Ihminen käsittelee unessa kokemuksiaan. Niitä jotkut osaavat tulkita.

• Anonyymi

Näin kerran todennäköisesti meteoriitin putoavan syysyössä. Koko tienoo
      valaistui laajasti ja kirkkaasti hetkeksi. Se jäi ikuisesti mieleen.

• Anonyymi

Nuorena asuin vanhassa kerrostalossa, ja usein kuulin iltamyöhällä, kuinka vuokraemtänäni avasi oven avaimillaan ja laski avaimet kädestään eteisen pöydälle. - Sitten ei mitään. Eteinen pimeänä! Puolen tunnin kuluttua hän tuli oikeasti.
      Tämä tapahtui niin usein, että opin tulkitsemaan, oliko etiäinen, vai emäntä itse.
      Mkr.

• Anonyymi

Käviköhän emäntä tarkistamassa onko sinulla mahdollisesti yö vieraita.
        Aika ikävää että emäntä tulee omilla avaimillaan nuoren naisen huoneeseen ilta myöhällä.
        t.tepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käviköhän emäntä tarkistamassa onko sinulla mahdollisesti yö vieraita.
        Aika ikävää että emäntä tulee omilla avaimillaan nuoren naisen huoneeseen ilta myöhällä.
        t.tepa

Heko, en asunut eteisessä. Ja minähän se kävin tarkistamassa, oliko hän siellä vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heko, en asunut eteisessä. Ja minähän se kävin tarkistamassa, oliko hän siellä vai ei.

Sanoo Mkr. . ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo Mkr. . ...

Kyllä minua nyt naurattaa oma hölmöyteni. Totta kai emäntä tuli asuntoonsa omilla avaimillaan, sinähän se vuokralainen olit hänen asunnossaan!
        Omakotiasujana on kerrostalon huoneisto minulle näköjään huonosti hahmotettava kokonaisuus.
        Anteeksi Mkr toivottavasti sinäkin sait oikein hyvät naurut hölmöilystäni.
        Minua naurattaa yhä vedet silmissä, kun mainitsit ettet asu eteisessä!
        Onneksi olet humoristi ja ymmärrät vanhaa höppänää!
        t tepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minua nyt naurattaa oma hölmöyteni. Totta kai emäntä tuli asuntoonsa omilla avaimillaan, sinähän se vuokralainen olit hänen asunnossaan!
        Omakotiasujana on kerrostalon huoneisto minulle näköjään huonosti hahmotettava kokonaisuus.
        Anteeksi Mkr toivottavasti sinäkin sait oikein hyvät naurut hölmöilystäni.
        Minua naurattaa yhä vedet silmissä, kun mainitsit ettet asu eteisessä!
        Onneksi olet humoristi ja ymmärrät vanhaa höppänää!
        t tepa

Kuule, se hiippailija oli muillekin tuttu, vuokrsemännälleni myös. Etiäiseksi häntä sanoimme. Talo on pystyssä vieläkin. Tekisi niin mieleni soittaa joskus ovikelloa ja kysyä, vieläkö hiippailu jatkuu.
        Mkr.

• Anonyymi

Kaikki vähänkään yliluonnollisen tuntuinen on pelottavaa.

• Olen kokenut sellaista mitä en osaa selittää järjellä.
      Kuitenkaan en usko mihinkään yliluonnolliseen joten en vaivaa päätäni asialla.
      En ainakaan halua uskoa, sain tarpeeksi henkimaailmoista helluntailaisessa kodissani lapsena.

• Minä näen asian niin, että mitään yliluonnollista ei ole olemassakaan
        On vain asioita, joita ihminen ei ymmärrä.

• Anonyymi

Ei ole ja jos tulee niin olisin huolestunut mielenterveydestäni ja ottaisin heti yhteyttä terveyskeskukseen.

• Anonyymi

Näin kaverini kanssa heinäkuun öisellä taivaalla , seitsemän lentävää kohdetta ryhmänä, joka pysähtyi hetkeksi paikalleen, jatkaen erittäin nopeasti paikkaansa. Näyttivät oransseilta palloilta.
      Selittämätön ilmiö meille, koska eivät olleet lentokoneita. Tapahtumasta on jo yli 50 v.

• Anonyymi

Etiäinen käkiää toisinaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2336
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      119
      1895
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      90
      1493
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1449
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1131
    8. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1130
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe