Oikein vai väärin

Anonyymi-ap

Paloi käpy rakkaalle vaimolle.. Meillä oli pihassa hänen vanha autonsa jonka minä kaupittelin pois välirahalla, tilalle tuli halvempi/vanhempi mutta suoraan ajosta jota nyt kauppaan eteenpäin tietysti. Rakkaani sai osan välirahasta, minä pidin osan koska olinhan kustantanut omista rahoistani vaimon nykyisen ajokin.. Minusta tämä ei vaimon mielestä ok, koko väliraha ois hänen mielestä pitäny laittaa erilliselle tilille ja käyttää esim matkailu jne.. Lausui että mua on kusetettu jne... Meillä tietysti paljon muutakin yhteistä omaisuutta ja suurimmat kuukausimaksut mulla koska paremmat tulot, eikä tämä mua haittaa koska yhteistä hyvää ajattelen.. Kumpi hoitoon kallonkutistalle minä vai rakas vaimoni?

11

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä. Kuka ostaa vanhemman auton kuin edellinen 😳

      • Anonyymi

        En ostanut, vaihdossa tuli pienellä rahalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ostanut, vaihdossa tuli pienellä rahalla..

        Josko ongelma on kuitenkin se että vaimo ei tykkää siitä nykyisen auton väristä. Ei vaan ilkeä sanoa 🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko ongelma on kuitenkin se että vaimo ei tykkää siitä nykyisen auton väristä. Ei vaan ilkeä sanoa 🫣

        Tästä ei ole nyt kysymys,tämä uusi/vaihdettu ei ole tulossa hänen käyttöön, hänellä uudempi/parempi minun hankkima/maksettu auto alla entuudestaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä ei ole nyt kysymys,tämä uusi/vaihdettu ei ole tulossa hänen käyttöön, hänellä uudempi/parempi minun hankkima/maksettu auto alla entuudestaan..

        Sitä käytössä olevaa autoa kyllä meinasinkin. Että se on varmaan väärän värinen. Eihän tuohon nyt ulkopuolinen mitään sanoa kun ei tiedä summia. Näin ajatelen jos olet maksanut tuon toisenkin auton niin olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä käytössä olevaa autoa kyllä meinasinkin. Että se on varmaan väärän värinen. Eihän tuohon nyt ulkopuolinen mitään sanoa kun ei tiedä summia. Näin ajatelen jos olet maksanut tuon toisenkin auton niin olet oikeassa.

        Niin..vaimolta en rahoja mihinkään ajoneuvokauppoihin ole koskaan kysellyt koska riittää että hän kykenee maksamaan jonkun satasen yhteiseen asumiseen ja ostaa han hän ruokatarpeita jne.. Ja toisekseen meillä on talousasiat hyvässä kunnossa. Rouva korottaa ääntään että hänen pitää myös saada "päättää" ja samalla unohtaa oman kykenemättömyyden niin rahallisesti kuin käytännössäkin esim talon kulkuneuvoihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin..vaimolta en rahoja mihinkään ajoneuvokauppoihin ole koskaan kysellyt koska riittää että hän kykenee maksamaan jonkun satasen yhteiseen asumiseen ja ostaa han hän ruokatarpeita jne.. Ja toisekseen meillä on talousasiat hyvässä kunnossa. Rouva korottaa ääntään että hänen pitää myös saada "päättää" ja samalla unohtaa oman kykenemättömyyden niin rahallisesti kuin käytännössäkin esim talon kulkuneuvoihin..

        Ja kun tuon esiin näitä faktoja esim kuka maksaa ja kuinka paljon enemmän niin silloin olen lähestulkoon narsisti,ilkeä,röyhkeä,hullu ( tää hulluus kyllä pitää paikkansa,kun käpy menee niin korotan ääntä vaikkei se mitään autakkaan)..ehkä haluan vain puolustaa ihteäni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun tuon esiin näitä faktoja esim kuka maksaa ja kuinka paljon enemmän niin silloin olen lähestulkoon narsisti,ilkeä,röyhkeä,hullu ( tää hulluus kyllä pitää paikkansa,kun käpy menee niin korotan ääntä vaikkei se mitään autakkaan)..ehkä haluan vain puolustaa ihteäni..

        Kuulostat jotenkin katkeralta. Ei kukaan pakota teitä naimisissa olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat jotenkin katkeralta. Ei kukaan pakota teitä naimisissa olemaan.

        Ei pakota ei,mutta eihän lusikoita tämmösten juttujen takia kannata laittaa..Kysymykseni olikin vain kuinka saada vaimo ymmärtämään asiat toisesta näkökulmasta..Vaimollani on paljon/lukuisia hyviäpuolia mitä en ehkä kenessäkään muussa löydä tai saa ja parisuhteemme toimii enemmän kuin hyvin..


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No jonkin luottamusongelmahan välissänne on. Itse jättäisin koko auto/kauppateeman sivuun ja kysyisin naiselta että miksi sinä et luota minuun ja lähtisin etsimään vastausta siitä teemasta.

      Ellet ole joku narsisti joka oikeasti pyrkii hyötymään toisen kustannuksella niin näkisin että kumppanin rooli voi vallan hyvin olla hoitaa tälläisiä asioita parhaan ymmärryksensä mukaisesti, samoin ajattelen että suhteen olisi oltava sellaisella tasolla että näihin valintoihin luotetaan ja niitä voi tehdä koska tässä ihmisten osaamiset ja näkemykset pääsevät toteutumaan parhaiten.

      Eli siis vastausta siihen kysymykseen miksi luottamusta sinun aikeisiisi ei ole kaivataan. Ajatteleeko nainen sinua idioottina tai kyvyttömänä tälläisiin päätöksiin joka on toisenlainen luottamuspula... noh.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe