Ollaan kaikki ätmejä

Anonyymi-ap

Sopisiko sellainen?

30

429

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.

• Anonyymi

Totta ätminä ei voi olla muut kuin käyhä erittäin pienellä palkalla raskaita töitä tekevä työläispoika semmonen on ätmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ätminä ei voi olla muut kuin käyhä erittäin pienellä palkalla raskaita töitä tekevä työläispoika semmonen on ätmi

Eli sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä.

Minä olen aito ätmi

• Anonyymi

Ei täällä ole muita ätmejä kuin välis ja 34v.

• Anonyymi

Iha kuin vaan sun mielestä, mutta vålis ainaki on <3
        Eikä tuo 34v mikää kamala ole.

• Anonyymi

Ollaan ätmejä eli inceleitä. Katkeroitukaamme sekä uhriutukaamme! Eli rustaan itselleni ison nimikyltin missä lukee "Minä olen ÄTMI". Sehän sysää naisille vastuun soidintansseista, mitkä toimivat edellytyksenä parisuhteiden muodostumiselle. Ätminä en tee mitään - En liehittele, en vitsaile, en osoita dominanssiani ylitse naisen, en ole aloitteellinen. Sen sijaan olen kuin zombie vahanukke joka on kuin muovailuvahaa naisen käsissä. Löllöä mössöä vailla omaa persoonaa ja mielipidettä. Olen vain. Uin ja kierin ihmisjätteen eritteissäni kunnes itken yksinäisenä itseni uneen . Olen sinun, nainen 💝.

• Anonyymi

Eikös nuo konservatiiviset sukupuoliroolit pitänyt olla esihistoriaa?
        Erikoista, että tällaasissa parinmuodostus asioissa ne sitten kelpaa liberaalimmallekin tasa-arvon kannattajille.

• Jos itsetunto on jo lapsena ja teininä muserrettu, niin sitä ei enää aikuisena voi korjata, kuin ehkä supermenestymällä jossain uraputkessa. Sekin on aika vaikeaa jos ei ole syntynyt lahjakkaana.

Jotkut ihmiset nyt vain ovat ätmejä ja sellaiseksi jäävät. Sitä ei millään taikatempulla korjaa. Niin ja ätmit ovat sitten yleensä aika rumia ja usein myös lyhyitä. Sitäkään ei millään ihmetempulla korjaa.

Joskus vaan kannattaa ajoissa luovuttaa sen sijaan että hakkaisi päätään seinään loputtomiin yrittämällä kömpelösti flirttailla naisten kanssa. Sellainen kun voidaan ymmärtää väärin, varsinkin vääränlaisen henkilön taholta, ja sitten poliisi tulee paikalle ja pamputtaa.

Varsinkaan työpaikalla ei kannata lähestyä ketään naista muuta kuin puhtaasti työasioissa, ja silloinkin vain jos on aivan pakko. Väärän henkilön taholta kaikki voidaan ymmärtää väärin ja seurauksena on yleensä potkut.

Maailma vain on sellainen, että jotkut ovat syntyneet kultalusikka suussaan ja menestyvät kaikessa erinomaisesti juurikaan ponnistelematta. Tällaisilta ihmisiltä ei useinkaan heru ymmärrystä vähemmän onnekkaille vaan ihmisen epäonnea pidetään usein hänen omana vikanaan, vaikka syynä on vain maailmankaikkeuden perimmäinen sattumanvarainen mielivaltaisuus. Ne kortit täällä saadaan, mitkä on jaettu ja niillä on vaan pakko pelata. Jos kortit ovat huonot, on kuitenkaan turha odottaa suurta menestystä. Kannattaa olla realisti. Jos kortit ovat huonot, niillä kannattaa tavoittaa sellaista menestystä, mikä on mahdollista saavuttaa.

• Njääh, jospa vaikka kaikki olis mitä ikinä nyt sattuvatkaan olemaan? Ja sitten vaan koitettais hyväksyä se ja elellä ihmisiks sen faktan kanssa?

• Anonyymi

En ole ätmi kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ätmi kuitenkaan.

Kylläpäs.

T. Emma

• Anonyymi kirjoitti:

En ole ätmi kuitenkaan.

Mun puolesta saat olla ihan mitä vaan, ei kuulu mulle miettiä sitä asiaa.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mun puolesta saat olla ihan mitä vaan, ei kuulu mulle miettiä sitä asiaa.

Se yksi vain väittää, että olen.

• Anonyymi kirjoitti:

Se yksi vain väittää, että olen.

No mitäpä luulet, kumpi on totta, jonkun väite vai se mitä itse tunnet? Joten kannattaako väitteistä välittää? Ja tarkemmin sanottuna kannattaako välittää muiden mielipiteistä, oli ne tuotu esille tahi ei?

• Anonyymi

No mitäpä luulet, kumpi on totta, jonkun väite vai se mitä itse tunnet? Joten kannattaako väitteistä välittää? Ja tarkemmin sanottuna kannattaako välittää muiden mielipiteistä, oli ne tuotu esille tahi ei?

Ei tarvitse.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse.

Jep. Niinpä niihin ei kannata yleensä edes kiinnittää huomiota, antaa valua pois kuin veden hanhen selästä. Ja jatkaa samalla sitä mitä ikinä olikaan tekemässä.

• Anonyymi

Jep. Niinpä niihin ei kannata yleensä edes kiinnittää huomiota, antaa valua pois kuin veden hanhen selästä. Ja jatkaa samalla sitä mitä ikinä olikaan tekemässä.

Olen saanut niitä, koska olen kehunut löytäväni kumppanin itselleni.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut niitä, koska olen kehunut löytäväni kumppanin itselleni.

Ei kannata kehua mitään sellaista, mitä ei ole vielä saavuttanut.

• Anonyymi

Ollaan ATMeja, Automated Teller Machineja jotka sylkevät aina puhuessaan vain 500euron seteleitä suustaan puhuessaan.

• Me ollaan kaikki ätmei, ihan jokainen, vai miten ne sanat meni.

• Anonyymi

Siinä tapauksessa suostun olemaan.

• Anonyymi

Olen ätmi, muheva ätmi sellainen, muffinsseja mumus, mums mussutan, tippuu muruja kaulukseen, olen ätmi muruja kaulalla.
      Naisen kanssa en olla osaa, menen lukkoon umpilukkoon, ei minua auki saa.
      Ei tule puhetta suusta, en keksi puhumista jos nainen on lähistöllä.
      Kaupassa täyrkakku kahvitarjoilu on.
      Siirryn kahvikupin ja kakun kanssa pöytään ja samassa pöydässä muutama nainen on.
      Heti leuhottavat pois, vaikka näen, että iso kakkupala on naisen lautasella.
      Naiset pois leuhottavat ainoasta pöydästä, menevät hyllyn väliin kakkua rouskuttamaan.
      Eivät halua samassa pöydässä olla jonne ätmi kakkunsa kanssa tuli.

• Anonyymi

Onneksi ei olla :D

• Anonyymi

Onneksi ei.

• Anonyymi

Itse olet naimisissa äitisi kanssa.

• Anonyymi

Sopii jos jatkossa jaat rakkautta ja arvostusta ihan jokaiselle ja kaikennäköisille ja kaikenikäisille ihmissieluille. Etkä itsellesi vaadi mitään. Sitä ihanaa tai pahaa saa itselleen mitä tilaa. Kaiken avain on epäitsekkyys.♥️🤗💩

• 😁 juu, antamisen ilo on suurin ilo paitsi baarireissuilla

• Anonyymi

ollaan kaikki at-merkkejä eli ätmerkkejä näitä @@@@

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      190
      1643
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1382
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      919
    5. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      15
      905
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      43
      821
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      114
      670
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      666
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      651
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      597
    Aihe