Teen yleensä etätöitä, mutta välillä käyn toimistolla. Nam mitä miehiä siellä kohtaan! Näen useimmissa miehissä jotain kiihottavaa, oli se sitten kasvot, kroppa, ääni, katse tai persoonallisuus. Kun olen ollut näiden kanssa tekemisissä päivällä ja tulen kotiin, olen kiihottunut ja tekee omaa miestä mieli. Työpaikan miehet unohtuvat, koska oma on kuitenkin paras, mutta kiihotus pysyy. Siksi meillä on usein sutinaa lähityöpäivän jälkeen. Jotkut miehet ovat kurkkuja, jotkut porkkanoita, jotkut kesäkurpitsoja, mutta minä pidän salaatista. Tai, no, salaatin katsomisesta ja salaatin kanssa puhumisesta kunnes tulen kotiin syömään oman munakoisoni.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Hyvä tietää että olet tuommoinen.
- Anonyymi
Voihan persikka.
- Anonyymi
vegaani?
- Anonyymi
En ole, tämä on vain viittaus siihen kun miesten haluista on sanottu että jotkut naiset ovat omenoita, toiset päärynöitä ja kolmannet appelsiineja, mutta miehet pitävät hedelmäsalaatista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, tämä on vain viittaus siihen kun miesten haluista on sanottu että jotkut naiset ovat omenoita, toiset päärynöitä ja kolmannet appelsiineja, mutta miehet pitävät hedelmäsalaatista.
Aah, olin itse jo unohtanut tämän sanonnan. HR:lle ei välttämättä kannata kertoa tosta sun pikku harrastuksesta, mutta noinhan biologia toimii. Harva herää pelkästä omasta kumppanista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831520
- 841322
- 1041048
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9721Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.104613Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567