Ei mitään hauskaa juttua palstalla

Anonyymi-ap

Kyllä olette tylsiä, ei ihme kun ei ole kumppania edes.

21

329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivän hauskin aloitus.

• Saathan sinäkin tuottaa palstalle hauskaa juttua, voit ihan itse tehdä palstasta hauskemman paikan.

Ja hei tylsyys on tavoitteenakin, karmea ajatus että pitäisi olla kumppani, jo kumpparien pitämisessä on hommaa riittämiin.

• Anonyymi

Öyh öyh. Pel le.

• Anonyymi kirjoitti:

Öyh öyh. Pel le.

Jaa, ilmeisesti ei äiskä ostanutkaan viikonloppukarkkeja? No isona sitten, omilla rahoilla.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Jaa, ilmeisesti ei äiskä ostanutkaan viikonloppukarkkeja? No isona sitten, omilla rahoilla.

Äh, pikkutrolli joka on perustanut koko elämänsä nettiin on vähän nääh. Onko kiva elämä?

• Anonyymi kirjoitti:

Äh, pikkutrolli joka on perustanut koko elämänsä nettiin on vähän nääh. Onko kiva elämä?

En tiedä, mulla on oikeaakin elämää. Joten kerro sinä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

En tiedä, mulla on oikeaakin elämää. Joten kerro sinä.

Ok. Nauti siitä siis.

• randonbypasser: "Saathan sinäkin tuottaa palstalle hauskaa juttua, voit ihan itse tehdä palstasta hauskemman paikan."

Tuo oli hyvin sanottu - teemme kaikki tästä palstasta itse hauskemman paikan. Hyvää viikonloppua Sinulle ja kaikille muille, jotka yrittävät tehdä tästä palstasta paremman paikan.

• Siskonpoika ilmoitti noin 5-vuotiaana äidilleen, että hänestäpä tulee isona dinosaurus. Sisko ilmoitti pojalleen, että se ei ole oikein mahdollista. Vähän myöhemmin poika tuli siihen tulokseen, että isona hänestä tulee Pokemon-kouluttaja

Samainen siskoni oli kuullut dinosauruksista aikaisemmin. 15-vuotiaana häneltä tuli isosiskon noin 5-vuotias poika kysymään - täti, pelkäsitkö silloin pienenä, kun kadulla käveli vastaan dinosauruksia? Siihen nuori täti vastasi - Henri-kulta, en minä aivan niin vanha ole niin kuin sinä luulet.

Minusta nuo olivat hauskoja elävän elämän juttu, eivät tylsiä? Oliko joku muu samaa mieltä?

• Onhan nuo lasten havainnot ja kysymykset ihan parhaita.

Sukulaisperheessä alle kouluikäinen poika oli katsonut hetken vanhempiensa hääkuvaa ja sitten kysynyt äidiltään että kuka on tuo kaunis nainen tuossa kuvassa isän kanssa.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Onhan nuo lasten havainnot ja kysymykset ihan parhaita.

Sukulaisperheessä alle kouluikäinen poika oli katsonut hetken vanhempiensa hääkuvaa ja sitten kysynyt äidiltään että kuka on tuo kaunis nainen tuossa kuvassa isän kanssa.

Lapsilta olen kuullut elämäni parhaimmat ja aidoimmat kommentit elämäni aikana. Ne säilyvät mielessä ja sydämessä.

• M184 kirjoitti:

Onhan nuo lasten havainnot ja kysymykset ihan parhaita.

M184: "Onhan nuo lasten havainnot ja kysymykset ihan parhaita.

Sukulaisperheessä alle kouluikäinen poika oli katsonut hetken vanhempiensa hääkuvaa ja sitten kysynyt äidiltään että kuka on tuo kaunis nainen tuossa kuvassa isän kanssa."

Tuo oli hyvä ja hauska huomio. Itse kerran kehuin vanhingossa kauniiksi huomaamatta kolme lapsen äitiä. Oli mielissään, kun havainto tuli aidosti vahingossa ilmoitettua. Noin 30-vuotias nainen oli tosi mielissään.

• No tähän alkaa taas tottumaan, ja turtumaan oloon ilman ketään. Hauskaa juttua? Mitä se sitten kellekin on...

• Anonyymi

Tylsiä olette, tylsiä olette...🦜

• Anonyymi

Mee nukkuun niin on hauskaa.

• Anonyymi

Joo jos näkee hauskaa unta.

• Ei se aina vain lähde lentoon.

• Paljolti riippuu kirjoittajista. Kerronpa vitsin, joka saattaa olla jostain hauska.

Kullankaivaja Jänkä-Joonas saapui Lapista ensimmäisen kerran Stadiin. Stadissa hän meni hänelle suositeltuun ravintolaan. Siellä hän tapasi nuoren opiskelijanaisen. Jänkä-Joonaksella oli kolme 500 euron seteliä. Hän kysyi opiskelijanaiselta olisiko tämä 500 eurosta hänen kanssaan kerran. Kolmesta seksikerrasta Jänkä-Joonas maksoi 1500 euroa yhteensä. Sen jälkeen opiskelijatyttö sanoi, että Joonas taitaa olla Lapista kotoisin murteen perusteella niin kuin hänkin. Siihen Joonas virkoi, että kyllä hän sen tietää, sillä tytön isä oli lähettänyt tyttärelleen Lapista 1500 euroa.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Paljolti riippuu kirjoittajista. Kerronpa vitsin, joka saattaa olla jostain hauska.

Kullankaivaja Jänkä-Joonas saapui Lapista ensimmäisen kerran Stadiin. Stadissa hän meni hänelle suositeltuun ravintolaan. Siellä hän tapasi nuoren opiskelijanaisen. Jänkä-Joonaksella oli kolme 500 euron seteliä. Hän kysyi opiskelijanaiselta olisiko tämä 500 eurosta hänen kanssaan kerran. Kolmesta seksikerrasta Jänkä-Joonas maksoi 1500 euroa yhteensä. Sen jälkeen opiskelijatyttö sanoi, että Joonas taitaa olla Lapista kotoisin murteen perusteella niin kuin hänkin. Siihen Joonas virkoi, että kyllä hän sen tietää, sillä tytön isä oli lähettänyt tyttärelleen Lapista 1500 euroa.

Hmm. Jänkä-Joonas oli siis stalkkeri, joka tutki opiskelijamuikkelin postin ja varasti välistä vai mistä Joonas moisen muuten olisi voinut tietää? Vitsi ei kylläkään naurattanut.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hmm. Jänkä-Joonas oli siis stalkkeri, joka tutki opiskelijamuikkelin postin ja varasti välistä vai mistä Joonas moisen muuten olisi voinut tietää? Vitsi ei kylläkään naurattanut.

Ei ole minun vitsini. Kuulin sen vuosia sitten televisiosta. Alkuperäisessä vitsissä mies ei ollut kotoisin Lapista vaan Savosta Rautavaaralta muistaakseni. Siinä isä taisi lähettää tyttärelleen 3000 markkaa. Vitsin lopussa sanoi savolainen mies nuoren naisen nimen ja kertoi hänen isänsä lähettäneen rahat. Ehkä ei ollut fiksu vitsi, mutta tulipahan kerrottua.

• Anonyymi

Niin, miksi ette ole hauskoja? Ei kai hauska voi olla jos tuijottaa päivät pitkät tietokoneen ruutua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5928
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2807
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2287
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2029
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1991
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1375
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1342
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1267
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1207
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      283
      1193
    Aihe