Miehet vastatkaa

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette naisista jotka ovat todella tyrkkyjä. Eli puhutaan niistä joilla legginsit on vedetty pers aukkoon ja tissit pullottaa kaula aukosta. Ovatko ne viehättävempiä mitä naiset jotka pukeutuvat tavallisemmin? Mitä ajattelette jos sellainen tulee vastaan? Haluaisitko että oma kumppani pukeutuisi niin?

20

546

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siisti on minusta parempi. Nämä itsensä paljastajat eivät kiinnosta minua. Enemmän tuottavat kiusallisia tilanteita ja ajatuksia. En nimittäin halua ajatella perseitä kaikkialla. Elämä on paljon muutakin.

    • Anonyymi

      Aika oksettavia. Valittavat vielä kun mies ei halua.😂

    • Anonyymi

      Tuo paljastava pukeutuminen on niin tavallista että olen täysin turtunut moiseen. Aivan sama, pukeudutte miten pukeudutte ei se ainakaan minun elämääni muuta piirun vertaa mihinkään suuntaan.

      Mitä tulee sanaan "tyrkky" niin käsitän sen oikeasti vain toiminnallisena. Joku joka tulee tutustumaan, tekee itseään tykö, antaa positiivisen sävyn ja ilmaisee itseään ja tarkoitusperiään avoimesti - sellainen ihminen on minusta hyvin antoisa ja helppo tutustua.

      Tällä MERKITSEVÄLLÄ tavalla tyrkkyjä naisia on hyvin vähän, johtuisikohan siitä että he ovat tutustuneet miehiin ja ovat ansaituissa suhteissaan?

      Ja vielä kerran, se miten pukeudut on täysin passiivista olemista, aivan yksi vitun se ja sama. Jos nokitte toisianne miten toiset naiset pukeutuvat niin olette te kyllä aika saatanan tyhmiä. Tutustukaa miehiin sensijaan että läpsitte toisianne milloin mistäkin syystä. Tollot.

      • Anonyymi

        On nautinto olla nainen ja nauttia naiseudestaan. Vaatetuksella voit korostaa naiseutesi kauniinpia puolia naisellinen nainen tekee sen hyvän maun puitteissa ja viehättyy jos kokee olevansa kaunista katseltavaa vastakkaisen sukupuolen mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nautinto olla nainen ja nauttia naiseudestaan. Vaatetuksella voit korostaa naiseutesi kauniinpia puolia naisellinen nainen tekee sen hyvän maun puitteissa ja viehättyy jos kokee olevansa kaunista katseltavaa vastakkaisen sukupuolen mielestä.

        Kuten sanoin, olen turtunut jo melkolailla kaikkeen mitä naiset päälleen pukevat. Arjen katukuva on niin täynnä persettä ja tissiä myötäävää vaatetusta ettei niihin vaan enää kiinnitä huomiota. Tämä osa maailmasta on jo täysin ylikyllästetty visuaalisesti ja vain armottomimmat runkkarit saavat enää oikeasti mitään kiksejä passiivisesta naiseudesta. Näitä runkkareitako haluatte miellyttää? Ok, jos toimii teille niin antaa mennä...

        Se mistä on pula ja joka herättää on positiivinen aktiivinen naiseus.

        Sitä ei käytännössä enää ole. Jos haluat tehdä vaikutuksen edusta sellaista linjaa jota oikeastaan kukaan ei edusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, olen turtunut jo melkolailla kaikkeen mitä naiset päälleen pukevat. Arjen katukuva on niin täynnä persettä ja tissiä myötäävää vaatetusta ettei niihin vaan enää kiinnitä huomiota. Tämä osa maailmasta on jo täysin ylikyllästetty visuaalisesti ja vain armottomimmat runkkarit saavat enää oikeasti mitään kiksejä passiivisesta naiseudesta. Näitä runkkareitako haluatte miellyttää? Ok, jos toimii teille niin antaa mennä...

        Se mistä on pula ja joka herättää on positiivinen aktiivinen naiseus.

        Sitä ei käytännössä enää ole. Jos haluat tehdä vaikutuksen edusta sellaista linjaa jota oikeastaan kukaan ei edusta.

        Eli olet menettänyt kyvyn nauttia libidostasi ja sen vuoksi naisenvartalo on sinulle yhdentekevä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, olen turtunut jo melkolailla kaikkeen mitä naiset päälleen pukevat. Arjen katukuva on niin täynnä persettä ja tissiä myötäävää vaatetusta ettei niihin vaan enää kiinnitä huomiota. Tämä osa maailmasta on jo täysin ylikyllästetty visuaalisesti ja vain armottomimmat runkkarit saavat enää oikeasti mitään kiksejä passiivisesta naiseudesta. Näitä runkkareitako haluatte miellyttää? Ok, jos toimii teille niin antaa mennä...

        Se mistä on pula ja joka herättää on positiivinen aktiivinen naiseus.

        Sitä ei käytännössä enää ole. Jos haluat tehdä vaikutuksen edusta sellaista linjaa jota oikeastaan kukaan ei edusta.

        "aktiivinen naiseus" näyttäisi olevan femakonkakkaa: https://duckduckgo.com/?q="active+femininity" Sitäkö tarkoitat?


      • Anonyymi
        Bedworthy kirjoitti:

        "aktiivinen naiseus" näyttäisi olevan femakonkakkaa: https://duckduckgo.com/?q="active femininity" Sitäkö tarkoitat?

        Minulle ihan sama mitä kaltaisesi puudeli asiasta on mieltä, tässä kaivataan sellaisten vastausta joilla on mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet menettänyt kyvyn nauttia libidostasi ja sen vuoksi naisenvartalo on sinulle yhdentekevä.

        Olen enemmän kuin pelkkä drone pörisemässä. En ole menettänyt mitään, en vain tarjoile kaikille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ihan sama mitä kaltaisesi puudeli asiasta on mieltä, tässä kaivataan sellaisten vastausta joilla on mitään merkitystä.

        "Minulle ihan sama mitä kaltaisesi puudeli asiasta on mieltä, tässä kaivataan sellaisten vastausta joilla on mitään merkitystä."

        Arvasin oikein, 𝖿emakkohan se siellä anonyyminä aktiivisti 𝗁äivevaikutteli taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ihan sama mitä kaltaisesi puudeli asiasta on mieltä, tässä kaivataan sellaisten vastausta joilla on mitään merkitystä.

        "Minulle ihan sama mitä kaltaisesi puudeli asiasta on mieltä, tässä kaivataan sellaisten vastausta joilla on mitään merkitystä."

        Arvasin oikein, 𝖿emakkohan se siellä anonyym𝗂nä aktiivisti 𝗁ä𝗂vevaikutteli taas.


    • Anonyymi

      "vain armottomimmat runkkarit saavat enää oikeasti mitään kiksejä passiivisesta naiseudesta"😂😂😂

    • "legginsit on vedetty pers aukkoon ja tissit pullottaa kaula aukosta"

      Rumaa. Minusta tuollainen munasarjakas ei ole "todella tyrkyllä" eikä tyrkyllä alkuunkaan, vaan vain esittää olevansa sellainen-kuin-on, eli on yleensä rumapainoinen femakko tai rumapainoinen lepakko. Näillä on usein massiivirinnat ja/tai massiivipakarat (metriperse?). Toinen univormu niillä on löysä collage-asu. Näistä rumapainoisia joutuu pian taas auringonpalvontapaikolla kärsimään, siellä ne pukeutuvat persvako-alaosaan.

      Kaunispainoisen tytön yllä kuvatunlainen kokonaisuus on visualisesti ihan ihailtavissa.

      Minulla varmaan on omanlainen käsitykseni siitä mitä tarkoittaa "olla todella tyrkyllä", kun en osaa yhdistää sitä tuohon pukeutumiseen.

      • Anonyymi

        Ilotytöt ovat tyrkyllä baareissa mm. siten, että kommandona minihame päällä vilauttavat miehelle tavaraansa, tai löysä paita päällä roikottavat rintojaan kun kumartuvat miehen suuntaan pöydän ylle.


    • Anonyymi

      Kyllä ne naimahaluja herättää viiskybäsessä äijässä.

      • Anonyymi

        Kyllä naisen täytyy saada nauttia naiseudestaan, ikävä kyllä monetkaan eivät ymmärrä katsoa kokovartalopeiliin vaan lähtevät baanalle mielestään hyvän näköisinä.Näitä vaatteistaan ylipursuavia naispuolisia yksilöitä näkee varsinkin kesäisessä katukuvassa todella usein niin nuorissa kuin iäkkäimmissä naispuolisissa yksilöissä.Eli se on naiseuden yksi taito pukeutua niin että, oma naiseus tulee esille kauniisti vaatetuksen myötä.


    • Anonyymi

      Tykkään naisista!!! Jumalan lahjoja ....

    • Anonyymi

      Aamen se on sanottu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      ❤️ ­V­­­i­t­­t­­u­­­ ­­t­­­ä­­m­­­ä­ ­­­k­­­u­­­u­­­m­­­a­ ­­­n­a­­­r­­­t­t­­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe