Meillä on parisuhteessa vakavan laatuinen läheisyyden puute. Olen asiasta yrittänyt keskustella ja asiat hetkeksi paranee, yleensä vain päiväksi tai pariksi.
Mies ei yleensä tule samaan aikaan nukkumaan, vaan vetäytyy sohvalle katsomaan telkkaria tmv ja menen yksinäni nukkumaan. Tämä tekee sen, että seksiä on todella harvoin. Jokusen kerran yritin tehdä suhteen alussa aloitetta seksiin sohvalla ottamalla poskeen, mutta mies kuikuili ylitseni telkkariin, joten en ole tuon jälkeen enää vaivautunut.
Nykyään jos tulee samaan aikaan nukkumaan, seksin toivossa, hän makaa selällään ja itse käännyn hänen puoleensa ja pistän käden hänen ympärilleen. Äsken taas paloi hermot, kun hän olisi ilmeisesti halunnut seksiä, mutta ei tehnyt muuta kuin makasi selällään tikkusuorana ja kommentoi typerästi kun valittelin niskajumiani, koska kaaduin pari päivää sitten ja heitti siihen, että auttaisko jos ottaisit munan suuhun.
Ei edes vaivautunut kääntymään puoleeni, koskemaan minua tai suutelemaan. Tätä on jatkunut jo vuosia. Ei koskaan koskettele mua kuin tisseistä puristelemalla. Ja olen ollut typerä että olen tuollaisen "lämmittelyn" jälkeen suostunut olemaan tuon mälliränninä.
Itse olen ottanut häneltä useammin poskeen, kuin mitä olemme harrastaneet seksiä viime vuosina. Ja todennäköisesti hänen mulkkunsa on ollut useammin mun suussa, kuin mitä hän on suudellut mua.
Halut on täysin kuolleet, kun toinen ei halua edes suudella. Saati hyväillä. Tai hitto edes kääntyä mua päin, jos mä itse olen kääntyneenä häneen päin. Kiva yrittää tollaisessa asennossa esim.suudella toista.
Mitä hittoa tässä tekee, kun suoraan puhumiset ei auta, enkä haluaisi erotakaan?!? Suhteessa ei ole muuta vikaa kuin se että läheisyydestä on tullut kauheen luonnotonta.
Olemme olleet yhdessä n.15v ja on kaksi ala-asteikäistä lasta.
Mieslahnan vaimo
Anonyymi-ap
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702