Mieslahnan vaimo

Anonyymi-ap

Meillä on parisuhteessa vakavan laatuinen läheisyyden puute. Olen asiasta yrittänyt keskustella ja asiat hetkeksi paranee, yleensä vain päiväksi tai pariksi.
Mies ei yleensä tule samaan aikaan nukkumaan, vaan vetäytyy sohvalle katsomaan telkkaria tmv ja menen yksinäni nukkumaan. Tämä tekee sen, että seksiä on todella harvoin. Jokusen kerran yritin tehdä suhteen alussa aloitetta seksiin sohvalla ottamalla poskeen, mutta mies kuikuili ylitseni telkkariin, joten en ole tuon jälkeen enää vaivautunut.

Nykyään jos tulee samaan aikaan nukkumaan, seksin toivossa, hän makaa selällään ja itse käännyn hänen puoleensa ja pistän käden hänen ympärilleen. Äsken taas paloi hermot, kun hän olisi ilmeisesti halunnut seksiä, mutta ei tehnyt muuta kuin makasi selällään tikkusuorana ja kommentoi typerästi kun valittelin niskajumiani, koska kaaduin pari päivää sitten ja heitti siihen, että auttaisko jos ottaisit munan suuhun.

Ei edes vaivautunut kääntymään puoleeni, koskemaan minua tai suutelemaan. Tätä on jatkunut jo vuosia. Ei koskaan koskettele mua kuin tisseistä puristelemalla. Ja olen ollut typerä että olen tuollaisen "lämmittelyn" jälkeen suostunut olemaan tuon mälliränninä.

Itse olen ottanut häneltä useammin poskeen, kuin mitä olemme harrastaneet seksiä viime vuosina. Ja todennäköisesti hänen mulkkunsa on ollut useammin mun suussa, kuin mitä hän on suudellut mua.

Halut on täysin kuolleet, kun toinen ei halua edes suudella. Saati hyväillä. Tai hitto edes kääntyä mua päin, jos mä itse olen kääntyneenä häneen päin. Kiva yrittää tollaisessa asennossa esim.suudella toista.

Mitä hittoa tässä tekee, kun suoraan puhumiset ei auta, enkä haluaisi erotakaan?!? Suhteessa ei ole muuta vikaa kuin se että läheisyydestä on tullut kauheen luonnotonta.

Olemme olleet yhdessä n.15v ja on kaksi ala-asteikäistä lasta.

0

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
        Ikävä
        138
        1299
      2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
        Kauhava
        35
        830
      3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        46
        587
      4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
        Kuusankoski
        14
        580
      5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
        Ikävä
        27
        576
      6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
        Kauhava
        26
        538
      7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
        Ikävä
        30
        526
      8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
        Ikävä
        24
        511
      9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
        Puolanka
        16
        482
      10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
        Hyrynsalmi
        15
        472
      Aihe