Juntti macho mies on kuuma!

Olen 38 -vuotias nainen, avioliitossa oleva ja työssäkäyvä perheenäiti. Avioliittoni on ihan onnellinen, ja mieheni on sivistynyt, fiksu, akateeminen humanisti ja jossain määrin "pehmo" mies. Seksiä meillä tosin on nykyisin melko harvoin, ja sekin on vaimeaa.
Usein kuulee väitteen, että naiset pitävät älykkäitä miehiä seksikkäänä, joten siinä mielessä mieheni pitäisi olla hyvin seksikäs.

Olen kuitenkin viime aikoina saanut huomata, että oma salainen mieltymykseni onkin ihan toisenlainen.
Kävi niin, että eräänä iltana ajauduin baarista syrjähyppyyn vieraan alfauroksen kanssa. Tämä vieras alfa on keski-ikäinen, fyysistä työtä tekevä duunari, joka ei paljon kasviksia syö eikä kirjoja lue. Hän äänestää persuja ja ainoa kulttuurinsa on jääkiekon seuraaminen. Hän on siis varsinainen juntti sanan kaikissa merkityksissä.
Hän kutsui minua ensi kohtaamisella "vihreäksi feministi-hupakoksi".

Kuinka ollakaan, ajauduimme jatkoille hänen luokseen ja siellä sänkyyn. Seksi oli sanoinkuvaamattoman mahtavaa! Tuon persu-pertsan hallitsevat otteet saivat minut aivan taivaisiin, niin että se onnen äännähdykseni kuuluivat varmaan naapuriin asti.
Olemme tehneet muutamat treffit tuon jälkeenkin. Hän on harteikas, voimakas, karski ja todella miehekäs. En voisi kuvitella olevani avioliitossa tai edes vakavassa seurustelusuhteessa hänen kanssaan, mutta satunnaiset kohtaamiset kanssaan ovat ihania.

Onkohan minulla syytä hävetä tätä?

Jos joku haluaa kertoa ajatuksiaan privaatisti, meiliosoitteeni on [email protected]

23

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on aihetta hävetä ja kertoa tästä pettämisestä miehellesi. Tuskin enää edes rakastat miestäsi.

    • Anonyymi

      Mikähän saa sinut edes kysymään moista? Ellei omasta mielestäsi ole syytä hävetä? Minähän en voi tuon lyhyen kertomuksesi perusteella tietää kaikkea, mutta kyllähän jokainen sielullinen sen itse tuntee häpeääkö vai ei. Jotenkin kuitenkin tunnistan laisesi sieluttomien olioiden avuttoman käytöksen kuvaillessasi kyvyttömyyttäsi olla suhteessa miehekkään tai vahvan miehen kanssa. Ettehän te voi itsellenne mitään koskaan.

      • Anonyymi

        Huora mikä huora


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huora mikä huora

        Mitäs olet buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet buaahaa

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩

        Mitäs paskot hönö etkö muuta osaa. Pyyhkiminenkin taitaa jäädä äidilles.


    • Anonyymi

      U­u­­s­­i s­ek­­­si­­tea­­tteri avautu­u Su­­­ome­­­en! Ku­tsu­mme kai­­­kki. Il­mo­­it­tau­­tum­inen ry­­hmä­ämme tä­äl­­lä 👉 http://alikuzu.com/H/V9z6S3

    • Anonyymi

      Jaahas spedellä taas jutut paisuu ku pullataikina buaahaa

      • Anonyymi

        Kyllähän sä spede sää mää ja bää tiedät 😳🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sä spede sää mää ja bää tiedät 😳🤣🤣🤣

        Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa

        Mitäs porskutat onko pakko. Ota lääkkeesi. 😳🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      U­u­s­­i s­ek­­­si­­­tea­­­tteri avautu­u Suome­en! Ku­tsu­­mme kaikk­­i­­­. Il­­moittau­tum­­ine­n ryhmä­­­ämm­e tä­äl­­­l­ä 👉 http://antikbutik.com/H/B3s1V3

    • Anonyymi

      Tuollaista junttia ei voi kutsua alfaksi, olit todennäköisesti hänen ensimmäisensä. Harva nainen vajoaa niin alas että olisi antanut hänen koskea itseään.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät juntti hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät juntti hähähää

        No mitäs juntti tiedät heheheheee


    • Anonyymi
    • Aika usein niin miehillä kuin naisillakin alkaa se arkisesksi tuntumaan "tylsältä " ja tietenkin se on usein niin, että kaikki se normaali arki riittää sille toiselle, mutta toinen jää aina hieman vajaaksi.

      Sitten kun päästään pikkuisen maistamaan sitä aidan vihreämpää puolta annetaan palaa ja mennä ihan kunnolla ja ai että se tuntuu makoisalta sillä hetkellä.

      Yllättävän monella naisella - tai oikeastaan ne jotka ovat vaikka täällä kirjoittamassa tai ylipäänsä hakemassa laajennusta kokemusvarastoonsa on haaveita siitä, että mies on juuri se apinamies joka ottaa ja näyttää halunsa ja itse saa olla vain matkustajana. Toki ei itseäkään haittaa joskus se, että se toinen vie ja itse vikisee, mutta mielummin olen siellä viejän puolella.

      Mikäs sen mukavampaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ne lukutoukat on huonoja naimaan ja kunto loppuu kesken toista se on fyysistä työtä tekevillä.Ne jaksaa panna useita kertoja peräjälkeen ilman taukoja

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😍 ­­V­­­i­t­t­­u­­ ­­­t­­­ä­­m­­ä­­­ ­k­­u­­­u­­m­­­a­­ ­n­a­r­t­­t­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      H­ei! Oma stream. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­a haluavat pi­­­tää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/M4k3D8

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      192
      1926
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1330
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1073
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      151
      978
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      53
      964
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      934
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      790
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      704
    Aihe