Juntti macho mies on kuuma!

Olen 38 -vuotias nainen, avioliitossa oleva ja työssäkäyvä perheenäiti. Avioliittoni on ihan onnellinen, ja mieheni on sivistynyt, fiksu, akateeminen humanisti ja jossain määrin "pehmo" mies. Seksiä meillä tosin on nykyisin melko harvoin, ja sekin on vaimeaa.
Usein kuulee väitteen, että naiset pitävät älykkäitä miehiä seksikkäänä, joten siinä mielessä mieheni pitäisi olla hyvin seksikäs.

Olen kuitenkin viime aikoina saanut huomata, että oma salainen mieltymykseni onkin ihan toisenlainen.
Kävi niin, että eräänä iltana ajauduin baarista syrjähyppyyn vieraan alfauroksen kanssa. Tämä vieras alfa on keski-ikäinen, fyysistä työtä tekevä duunari, joka ei paljon kasviksia syö eikä kirjoja lue. Hän äänestää persuja ja ainoa kulttuurinsa on jääkiekon seuraaminen. Hän on siis varsinainen juntti sanan kaikissa merkityksissä.
Hän kutsui minua ensi kohtaamisella "vihreäksi feministi-hupakoksi".

Kuinka ollakaan, ajauduimme jatkoille hänen luokseen ja siellä sänkyyn. Seksi oli sanoinkuvaamattoman mahtavaa! Tuon persu-pertsan hallitsevat otteet saivat minut aivan taivaisiin, niin että se onnen äännähdykseni kuuluivat varmaan naapuriin asti.
Olemme tehneet muutamat treffit tuon jälkeenkin. Hän on harteikas, voimakas, karski ja todella miehekäs. En voisi kuvitella olevani avioliitossa tai edes vakavassa seurustelusuhteessa hänen kanssaan, mutta satunnaiset kohtaamiset kanssaan ovat ihania.

Onkohan minulla syytä hävetä tätä?

Jos joku haluaa kertoa ajatuksiaan privaatisti, meiliosoitteeni on [email protected]

18

2102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on aihetta hävetä ja kertoa tästä pettämisestä miehellesi. Tuskin enää edes rakastat miestäsi.

• Anonyymi

Mikähän saa sinut edes kysymään moista? Ellei omasta mielestäsi ole syytä hävetä? Minähän en voi tuon lyhyen kertomuksesi perusteella tietää kaikkea, mutta kyllähän jokainen sielullinen sen itse tuntee häpeääkö vai ei. Jotenkin kuitenkin tunnistan laisesi sieluttomien olioiden avuttoman käytöksen kuvaillessasi kyvyttömyyttäsi olla suhteessa miehekkään tai vahvan miehen kanssa. Ettehän te voi itsellenne mitään koskaan.

• Anonyymi

Huora mikä huora

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huora mikä huora

Mitäs olet buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet buaahaa

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩

• Anonyymi

U­u­­s­­i s­ek­­­si­­tea­­tteri avautu­u Su­­­ome­­­en! Ku­tsu­mme kai­­­kki. Il­mo­­it­tau­­tum­inen ry­­hmä­ämme tä­äl­­lä 👉 http://alikuzu.com/H/V9z6S3

• Anonyymi

Jaahas spedellä taas jutut paisuu ku pullataikina buaahaa

• Anonyymi

Kyllähän sä spede sää mää ja bää tiedät 😳🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sä spede sää mää ja bää tiedät 😳🤣🤣🤣

Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa

• Anonyymi

U­u­s­­i s­ek­­­si­­­tea­­­tteri avautu­u Suome­en! Ku­tsu­­mme kaikk­­i­­­. Il­­moittau­tum­­ine­n ryhmä­­­ämm­e tä­äl­­­l­ä 👉 http://antikbutik.com/H/B3s1V3

• Anonyymi

Tuollaista junttia ei voi kutsua alfaksi, olit todennäköisesti hänen ensimmäisensä. Harva nainen vajoaa niin alas että olisi antanut hänen koskea itseään.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät juntti hähähää

• Anonyymi
    • Aika usein niin miehillä kuin naisillakin alkaa se arkisesksi tuntumaan "tylsältä " ja tietenkin se on usein niin, että kaikki se normaali arki riittää sille toiselle, mutta toinen jää aina hieman vajaaksi.

Sitten kun päästään pikkuisen maistamaan sitä aidan vihreämpää puolta annetaan palaa ja mennä ihan kunnolla ja ai että se tuntuu makoisalta sillä hetkellä.

Yllättävän monella naisella - tai oikeastaan ne jotka ovat vaikka täällä kirjoittamassa tai ylipäänsä hakemassa laajennusta kokemusvarastoonsa on haaveita siitä, että mies on juuri se apinamies joka ottaa ja näyttää halunsa ja itse saa olla vain matkustajana. Toki ei itseäkään haittaa joskus se, että se toinen vie ja itse vikisee, mutta mielummin olen siellä viejän puolella.

Mikäs sen mukavampaa

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 ­­V­­­i­t­t­­u­­ ­­­t­­­ä­­m­­ä­­­ ­k­­u­­­u­­m­­­a­­ ­n­a­r­t­­t­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

H­ei! Oma stream. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­a haluavat pi­­­tää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/M4k3D8

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7488
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6291
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5194
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4505
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4206
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4091
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      3995
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3898
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55
      3022
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48