Pilkkaohjelmat Mannerheimista kadonneet ?

Anonyymi-ap

Tämä viittaa siihen, että niiden vasemmistolaiset tekijät uskoivat Venäjän olevan ikuisesti vaaraton naapurimaa ja isänmaallisten suomalaisten ihailemaa Mannerheimia voidaan huoletta pilkata kaikin mahdollisin tavoin koska isänmaallisuutta ei enää tarvita.

Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja uhkailee Suomeakin stallarien tyhmiin kalloihin hiipi epäily, että ehkä Suomeakin vielä täytyy puolustaa ja Mannerheimia arvostaa.

Muutenhan näitä "mustaa Mannerheimia" ja Uralin perhosta" uusittaisiin televisiossa vanhaan tapaan.

18

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmä, tyhmin , stallari. Näin sanottiin ennen ja ei se ole muuttunut.

      • Anonyymi

        Oho, foorumi-spinmeister keksii tekosyitä miksi Mannerheim-pilkkaohjelmien sensuuri onkin OK. Isänmaantoivon tekopyhyys täysin näkyvillä! 😂


    • Anonyymi

      Venäläinen henkilöpalvoja on nyt "kovana" tuijottaessaan Marskin kuvaa:-D

      • Anonyymi

        ” Venäläinen henkilöpalvoja on…”

        Minuako yrität väittää ”venäläiseksi”? Sellainen olet todellisuudessa ITSE!

        Mutta poistetaan toki harhaluulosi oikealla tavalla!

        Minä olen syntyperäinen suomalainen ja lausun kantani asioihin seuraavalla tavalla: Minä tuomitsen ankarasti Putinin rikollisen sodan ja toivon Ukrainan selviävän voitollisena sodasta! Tuomitsen niin ikään Navalnyin vankilakuoleman ja syytän siitä Putleria!

        Vieläkö kuulostan korvaasi venäläiseltä? Sanoisiko venäläinen tuon?

Teepä sama perässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Venäläinen henkilöpalvoja on…”

        Minuako yrität väittää ”venäläiseksi”? Sellainen olet todellisuudessa ITSE!

        Mutta poistetaan toki harhaluulosi oikealla tavalla!

        Minä olen syntyperäinen suomalainen ja lausun kantani asioihin seuraavalla tavalla: Minä tuomitsen ankarasti Putinin rikollisen sodan ja toivon Ukrainan selviävän voitollisena sodasta! Tuomitsen niin ikään Navalnyin vankilakuoleman ja syytän siitä Putleria!

        Vieläkö kuulostan korvaasi venäläiseltä? Sanoisiko venäläinen tuon?

Teepä sama perässä!

        Lykkäät pötyä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Venäläinen henkilöpalvoja on…”

        Minuako yrität väittää ”venäläiseksi”? Sellainen olet todellisuudessa ITSE!

        Mutta poistetaan toki harhaluulosi oikealla tavalla!

        Minä olen syntyperäinen suomalainen ja lausun kantani asioihin seuraavalla tavalla: Minä tuomitsen ankarasti Putinin rikollisen sodan ja toivon Ukrainan selviävän voitollisena sodasta! Tuomitsen niin ikään Navalnyin vankilakuoleman ja syytän siitä Putleria!

        Vieläkö kuulostan korvaasi venäläiseltä? Sanoisiko venäläinen tuon?

Teepä sama perässä!

        No aika moni venäläinen kyllä uskaltaisi sanoa tuon päästessään rajan tälle puolelle. Täällä voi jopa kritisoida Mannerheimin keskitysleirejä itä-Karjalassa, joista ovat kirjoittaneet jopa Kaleva ja MTV-uutiset. Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) on jopa julkaissut Lars Westerlundilta teoksen, joka käsittelee suur-Suomi-aatteellisten leireillä kuolleita siviili-internoituja. Mutqu Stalin ja gulag ja Neuvostoliitto! Suomen pitäisi saada tehdä samaa ilman mitään kritiikkiä yhyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Venäläinen henkilöpalvoja on…”

        Minuako yrität väittää ”venäläiseksi”? Sellainen olet todellisuudessa ITSE!

        Mutta poistetaan toki harhaluulosi oikealla tavalla!

        Minä olen syntyperäinen suomalainen ja lausun kantani asioihin seuraavalla tavalla: Minä tuomitsen ankarasti Putinin rikollisen sodan ja toivon Ukrainan selviävän voitollisena sodasta! Tuomitsen niin ikään Navalnyin vankilakuoleman ja syytän siitä Putleria!

        Vieläkö kuulostan korvaasi venäläiseltä? Sanoisiko venäläinen tuon?

Teepä sama perässä!

        Hehe ei yksikään läntinen heteromies ole kaltaisesi henkilöpalvoja:-D

        Venäjällä teitä sodomiitteja on kyllä pilvin pimein!


    • Anonyymi

      Sama tapahtui talvisodankin alussa. Terijoen hallituksen puolelle ei loikattu. Vaikka 1918 puolet suomalaisista oli sotinut Kuusisen puolella Mannerheimia vastaan.

      Sota pakottaa valitsemaan.

      • Anonyymi

        Vielä kun olisi todistetta isänmaantoivon väitteille. Mutta ei se isänmaantoivo muuta osaakaan kuin huutaa "stallari! tiltu! putinisti!" aina kun äiti ei anna karkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun olisi todistetta isänmaantoivon väitteille. Mutta ei se isänmaantoivo muuta osaakaan kuin huutaa "stallari! tiltu! putinisti!" aina kun äiti ei anna karkkia.

        Juuri ”todisteet” puuttuu homppeli-Tiltulta itseltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ”todisteet” puuttuu homppeli-Tiltulta itseltä!

        'Juuri ”todisteet” puuttuu homppeli-Tiltulta itseltä!"

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ”todisteet” puuttuu homppeli-Tiltulta itseltä!

        Et taida ymmärtää, että vihaamasi Venäjä on yhtä homofobinen kuin sinäkin. Muutapa homofobi sinne Venäjälle niin ei tartte vapaasta Suomesta tuntea ahdinkoa. :)


    • Anonyymi

      Niin sitä ajat muuttuu, nykyään ei ketään eroteta kadettikoulusta homostelun takia.

    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        Vasemmisto Suomessa hyvin sateenkaari ymmärtäväistä. Jos Mannerheimilä oli b- seksuaalisia taipumuksia, tämä on kuitenkin pilkanaihe. Etekö olekaan suvaitsevaisia.💖💖💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmisto Suomessa hyvin sateenkaari ymmärtäväistä. Jos Mannerheimilä oli b- seksuaalisia taipumuksia, tämä on kuitenkin pilkanaihe. Etekö olekaan suvaitsevaisia.💖💖💖

        Sinähän sen pilkan aiheena näet, meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


    • Anonyymi

      Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe