Onko kokemuksia Lahden autoliikkeistä? Mihin kannattaisi suunnistaa vähänkäytettyä tai uutta autoa etsimään? merkillä ei suurta väliä..
lahden autoliikkeet
12
5767
Vastaukset
- Lahtelainen vm.66
Mihinhän perustuu "kannattaisi"? Onko liikkeellä oikeastaan niin suurta merkitystä jos olet todellakin uutta tai vain vähän ajettua ostamassa?! Eiköhän kaikissa pidetä huolta asiakkaasta ja mikä liike se nyt sitten on, on PUHTAASTI makuasia. Itse asioinut elämäni jossain vaiheessa kaikissa ja monessa tuttuja/kavereita automyyjinä, joten.....
Mutta...miten voi oikeasti olla, että olet "uutta autoa" hankkimassa ja merkillä ei "suurta väliä".?
Fantasiaa vai faktaa... - Asiakas
..pois Lahdesta autokaupoille.
- sika kallis
Tuota tuontiauto tai hae itse säästät 2500-4000€
Lahtelaiset autoliikkeet sika kalliita,jos ostat liikkeestä mene pääkupunkiin niin saat edullisemmin.- Taw
Rexpex Oy "autokauppaan" mistä voi kävelysauvoja
ostaa mutta auton ostaminen saattaa olla vaikeampaa - yhä ostamassa
Taw kirjoitti:
ostaa mutta auton ostaminen saattaa olla vaikeampaasiis olisin kaivannut vertailua lahden autoliikkeistä,palvelusta,joustavuudesta,rahoituksesta jne.. Mielessä kyllä erityisesti kolme merkkiä.
- Pietu
yhä ostamassa kirjoitti:
siis olisin kaivannut vertailua lahden autoliikkeistä,palvelusta,joustavuudesta,rahoituksesta jne.. Mielessä kyllä erityisesti kolme merkkiä.
Siltasen autoliike on jääny lada aikaan myyntipuolella, laiskoja, yrmeitä myyjiä jotka ali hinnoittelee vaihtoautot. Helppoahan se ennen oli kun kaikki kylän kommarit haki uuden ladan kohdeltiin asiakasta miten tahansa.
Länsiautossa oli hermostunut naismyyjä joka naputteli kynsillään nissanin katon naarmuille kun olin tutkimassa uutta autoa ja en heti ollu hyökkäämässä kirjoittamaan sopimusta. Mega-auto oli ihan ok ja fordin liikkessä tein sitten kaupat uudesta autosta - EX Ford
Pietu kirjoitti:
Siltasen autoliike on jääny lada aikaan myyntipuolella, laiskoja, yrmeitä myyjiä jotka ali hinnoittelee vaihtoautot. Helppoahan se ennen oli kun kaikki kylän kommarit haki uuden ladan kohdeltiin asiakasta miten tahansa.
Länsiautossa oli hermostunut naismyyjä joka naputteli kynsillään nissanin katon naarmuille kun olin tutkimassa uutta autoa ja en heti ollu hyökkäämässä kirjoittamaan sopimusta. Mega-auto oli ihan ok ja fordin liikkessä tein sitten kaupat uudesta autostaSiltanen on perseestä.
Ford ja Toyota,järjettömät vaihtoautojen hinnat,on niitä sitten pihat täynnäkin.
Volvolla huono palvelu ja sitä se on ihan kaikessa,myös korjaus tökkii.
Mega-ja Länsiauto ehkä parhaat.
Laakkosella ei ole myyjiä,ainakaan kukaan ei koskaan tule mitään kyselemään.
Aja Hesaan,säästä rahaa ja sinua palvellaankin. - autoilia
EX Ford kirjoitti:
Siltanen on perseestä.
Ford ja Toyota,järjettömät vaihtoautojen hinnat,on niitä sitten pihat täynnäkin.
Volvolla huono palvelu ja sitä se on ihan kaikessa,myös korjaus tökkii.
Mega-ja Länsiauto ehkä parhaat.
Laakkosella ei ole myyjiä,ainakaan kukaan ei koskaan tule mitään kyselemään.
Aja Hesaan,säästä rahaa ja sinua palvellaankin.Minuapas Lahtelaisena täkäläisissä liikkeissä tuo eteläsuomen-autotalo (ford) ja länsiauto (nissan,honda,opel jne) vituttaa kun eivät suostu(!) ottamaan ns. tuontiautoa vaihdossa.
Tuontiautoni arvo on n. 10-11 tonnia mitä vaihdossa haluaisin (liike myynee 12-13) enkä todella aio ostaa käteisellä antamatta vaihdossa tuollaista rahakasaa.
Niin, tuossa heidän "ei oteta vaihdossa edes"-asenteessa on vähän kummallista, kun käytännössä eivät ota edes uusiin autoihin vaihdossa. Menettävät siis ehkä vain potentiaalisen kaupan, mutta samalla liikkeensä mielikuva minulla alenee. Tulen vaihtamaan autoa vaikka kuinka monta kertaa "elämäni aikana", ja jo työni puolesta osaan arvostaa hyvää asiakaslähtiöstä myyntityötä eikä käsittämätöntä asiakaserottelua harrastavaa sellaista.
Laakkosella taas kaikki otetaan vaihdossa, mutta hyvittivät useamman tonnin vähemmän kuin mitä taas näistä pienemmistä ei-merkkiliikkeistä olen tarjouksia saanut.
Näin siis todennäköistä on, että seuraavan autoni vaihdan ei-merkkiliikkeistä tai sitten ajan Helsingin seudulle autokaupoille. - Automiekkonen
Pietu kirjoitti:
Länsiautossa oli hermostunut naismyyjä joka naputteli kynsillään nissanin katon naarmuille kun olin tutkimassa uutta autoa ja en heti ollu hyökkäämässä kirjoittamaan sopimusta. Mega-auto oli ihan ok ja fordin liikkessä tein sitten kaupat uudesta autostaAinakin omalla kohdallani Ranta-Juopolla oli hyvä palvelu ja tinkimisvaraakin ohan mukavasti.
- mullonen
autoilia kirjoitti:
Minuapas Lahtelaisena täkäläisissä liikkeissä tuo eteläsuomen-autotalo (ford) ja länsiauto (nissan,honda,opel jne) vituttaa kun eivät suostu(!) ottamaan ns. tuontiautoa vaihdossa.
Tuontiautoni arvo on n. 10-11 tonnia mitä vaihdossa haluaisin (liike myynee 12-13) enkä todella aio ostaa käteisellä antamatta vaihdossa tuollaista rahakasaa.
Niin, tuossa heidän "ei oteta vaihdossa edes"-asenteessa on vähän kummallista, kun käytännössä eivät ota edes uusiin autoihin vaihdossa. Menettävät siis ehkä vain potentiaalisen kaupan, mutta samalla liikkeensä mielikuva minulla alenee. Tulen vaihtamaan autoa vaikka kuinka monta kertaa "elämäni aikana", ja jo työni puolesta osaan arvostaa hyvää asiakaslähtiöstä myyntityötä eikä käsittämätöntä asiakaserottelua harrastavaa sellaista.
Laakkosella taas kaikki otetaan vaihdossa, mutta hyvittivät useamman tonnin vähemmän kuin mitä taas näistä pienemmistä ei-merkkiliikkeistä olen tarjouksia saanut.
Näin siis todennäköistä on, että seuraavan autoni vaihdan ei-merkkiliikkeistä tai sitten ajan Helsingin seudulle autokaupoille.Meneppäs kysymään lahden erikoisautosta, ottavat ainakin liikkeen omien sivujen mukaan tuontiautoja mielellään vaihdossa.
Palvelu on kuulemma todella hyvää, autot hyviä, ja takuukilometreillä... - sponsori
autoilia kirjoitti:
Minuapas Lahtelaisena täkäläisissä liikkeissä tuo eteläsuomen-autotalo (ford) ja länsiauto (nissan,honda,opel jne) vituttaa kun eivät suostu(!) ottamaan ns. tuontiautoa vaihdossa.
Näin siis todennäköistä on, että seuraavan autoni vaihdan ei-merkkiliikkeistä tai sitten ajan Helsingin seudulle autokaupoille.Aja Viroon tai Saksaan vaihtamaan autoa liikkeessä. Siellä varmaan ymmärretään kunnon Vehkeen pälle paremmin kuin Lahdessa. Saat samalla uuden autosi parempaan hintaan. Saavutetuilla / säästetyillä tuhatlappusilla pidät messevän loman Euroopassa.
- Kauko-mi
Taw kirjoitti:
ostaa mutta auton ostaminen saattaa olla vaikeampaaKävin läpi noita lahtelaisia ja periaatteessa useimmissa oli palvelu ihan ok ja tavara nyt on sitten niinkuin käytetyt yleensä.
Muualla sittren esim. Vantaan Metro-Auto on ihan ok. Itsellani on yksi negatiivinen kokemus ja se koskee autonveron maksamatta jättämisträ. Autohallintokeskuksen mukaan ostaja on vastuussa vaikka itse olisi myöhemmin maksanut oman veronsa. Vanha rästi johtaa takautuvasti käyttökieltoon ja poliisi voi tulla ja napata kilpesi TALTEEN milloin vain.
Kinkkisintä on, että sinulle ei kukaan ilmoita, että siellä on rästejä ja ikävä yllätys tulee viimeistään katsastuksen yhteydessä. Tällaiseen toimintaan syyllistyy varmaan useimmiten epämääräiset trokarit ja minun kohdallani se oli Rexpex Alajärvi. Kaikenlaista meininkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999