lahden autoliikkeet

ostamassa

Onko kokemuksia Lahden autoliikkeistä? Mihin kannattaisi suunnistaa vähänkäytettyä tai uutta autoa etsimään? merkillä ei suurta väliä..

12

7431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahtelainen vm.66

      Mihinhän perustuu "kannattaisi"? Onko liikkeellä oikeastaan niin suurta merkitystä jos olet todellakin uutta tai vain vähän ajettua ostamassa?! Eiköhän kaikissa pidetä huolta asiakkaasta ja mikä liike se nyt sitten on, on PUHTAASTI makuasia. Itse asioinut elämäni jossain vaiheessa kaikissa ja monessa tuttuja/kavereita automyyjinä, joten.....
      Mutta...miten voi oikeasti olla, että olet "uutta autoa" hankkimassa ja merkillä ei "suurta väliä".?
      Fantasiaa vai faktaa...

    • Asiakas

      ..pois Lahdesta autokaupoille.

    • sika kallis

      Tuota tuontiauto tai hae itse säästät 2500-4000€
      Lahtelaiset autoliikkeet sika kalliita,jos ostat liikkeestä mene pääkupunkiin niin saat edullisemmin.

      • Taw

        Rexpex Oy "autokauppaan" mistä voi kävelysauvoja
        ostaa mutta auton ostaminen saattaa olla vaikeampaa


      • yhä ostamassa
        Taw kirjoitti:

        Rexpex Oy "autokauppaan" mistä voi kävelysauvoja
        ostaa mutta auton ostaminen saattaa olla vaikeampaa

        siis olisin kaivannut vertailua lahden autoliikkeistä,palvelusta,joustavuudesta,rahoituksesta jne.. Mielessä kyllä erityisesti kolme merkkiä.


      • Pietu
        yhä ostamassa kirjoitti:

        siis olisin kaivannut vertailua lahden autoliikkeistä,palvelusta,joustavuudesta,rahoituksesta jne.. Mielessä kyllä erityisesti kolme merkkiä.

        Siltasen autoliike on jääny lada aikaan myyntipuolella, laiskoja, yrmeitä myyjiä jotka ali hinnoittelee vaihtoautot. Helppoahan se ennen oli kun kaikki kylän kommarit haki uuden ladan kohdeltiin asiakasta miten tahansa.
        Länsiautossa oli hermostunut naismyyjä joka naputteli kynsillään nissanin katon naarmuille kun olin tutkimassa uutta autoa ja en heti ollu hyökkäämässä kirjoittamaan sopimusta. Mega-auto oli ihan ok ja fordin liikkessä tein sitten kaupat uudesta autosta


      • EX Ford
        Pietu kirjoitti:

        Siltasen autoliike on jääny lada aikaan myyntipuolella, laiskoja, yrmeitä myyjiä jotka ali hinnoittelee vaihtoautot. Helppoahan se ennen oli kun kaikki kylän kommarit haki uuden ladan kohdeltiin asiakasta miten tahansa.
        Länsiautossa oli hermostunut naismyyjä joka naputteli kynsillään nissanin katon naarmuille kun olin tutkimassa uutta autoa ja en heti ollu hyökkäämässä kirjoittamaan sopimusta. Mega-auto oli ihan ok ja fordin liikkessä tein sitten kaupat uudesta autosta

        Siltanen on perseestä.

        Ford ja Toyota,järjettömät vaihtoautojen hinnat,on niitä sitten pihat täynnäkin.

        Volvolla huono palvelu ja sitä se on ihan kaikessa,myös korjaus tökkii.

        Mega-ja Länsiauto ehkä parhaat.

        Laakkosella ei ole myyjiä,ainakaan kukaan ei koskaan tule mitään kyselemään.

        Aja Hesaan,säästä rahaa ja sinua palvellaankin.


      • autoilia
        EX Ford kirjoitti:

        Siltanen on perseestä.

        Ford ja Toyota,järjettömät vaihtoautojen hinnat,on niitä sitten pihat täynnäkin.

        Volvolla huono palvelu ja sitä se on ihan kaikessa,myös korjaus tökkii.

        Mega-ja Länsiauto ehkä parhaat.

        Laakkosella ei ole myyjiä,ainakaan kukaan ei koskaan tule mitään kyselemään.

        Aja Hesaan,säästä rahaa ja sinua palvellaankin.

        Minuapas Lahtelaisena täkäläisissä liikkeissä tuo eteläsuomen-autotalo (ford) ja länsiauto (nissan,honda,opel jne) vituttaa kun eivät suostu(!) ottamaan ns. tuontiautoa vaihdossa.

        Tuontiautoni arvo on n. 10-11 tonnia mitä vaihdossa haluaisin (liike myynee 12-13) enkä todella aio ostaa käteisellä antamatta vaihdossa tuollaista rahakasaa.

        Niin, tuossa heidän "ei oteta vaihdossa edes"-asenteessa on vähän kummallista, kun käytännössä eivät ota edes uusiin autoihin vaihdossa. Menettävät siis ehkä vain potentiaalisen kaupan, mutta samalla liikkeensä mielikuva minulla alenee. Tulen vaihtamaan autoa vaikka kuinka monta kertaa "elämäni aikana", ja jo työni puolesta osaan arvostaa hyvää asiakaslähtiöstä myyntityötä eikä käsittämätöntä asiakaserottelua harrastavaa sellaista.

        Laakkosella taas kaikki otetaan vaihdossa, mutta hyvittivät useamman tonnin vähemmän kuin mitä taas näistä pienemmistä ei-merkkiliikkeistä olen tarjouksia saanut.
        Näin siis todennäköistä on, että seuraavan autoni vaihdan ei-merkkiliikkeistä tai sitten ajan Helsingin seudulle autokaupoille.


      • Automiekkonen
        Pietu kirjoitti:

        Siltasen autoliike on jääny lada aikaan myyntipuolella, laiskoja, yrmeitä myyjiä jotka ali hinnoittelee vaihtoautot. Helppoahan se ennen oli kun kaikki kylän kommarit haki uuden ladan kohdeltiin asiakasta miten tahansa.
        Länsiautossa oli hermostunut naismyyjä joka naputteli kynsillään nissanin katon naarmuille kun olin tutkimassa uutta autoa ja en heti ollu hyökkäämässä kirjoittamaan sopimusta. Mega-auto oli ihan ok ja fordin liikkessä tein sitten kaupat uudesta autosta

        Ainakin omalla kohdallani Ranta-Juopolla oli hyvä palvelu ja tinkimisvaraakin ohan mukavasti.


      • mullonen
        autoilia kirjoitti:

        Minuapas Lahtelaisena täkäläisissä liikkeissä tuo eteläsuomen-autotalo (ford) ja länsiauto (nissan,honda,opel jne) vituttaa kun eivät suostu(!) ottamaan ns. tuontiautoa vaihdossa.

        Tuontiautoni arvo on n. 10-11 tonnia mitä vaihdossa haluaisin (liike myynee 12-13) enkä todella aio ostaa käteisellä antamatta vaihdossa tuollaista rahakasaa.

        Niin, tuossa heidän "ei oteta vaihdossa edes"-asenteessa on vähän kummallista, kun käytännössä eivät ota edes uusiin autoihin vaihdossa. Menettävät siis ehkä vain potentiaalisen kaupan, mutta samalla liikkeensä mielikuva minulla alenee. Tulen vaihtamaan autoa vaikka kuinka monta kertaa "elämäni aikana", ja jo työni puolesta osaan arvostaa hyvää asiakaslähtiöstä myyntityötä eikä käsittämätöntä asiakaserottelua harrastavaa sellaista.

        Laakkosella taas kaikki otetaan vaihdossa, mutta hyvittivät useamman tonnin vähemmän kuin mitä taas näistä pienemmistä ei-merkkiliikkeistä olen tarjouksia saanut.
        Näin siis todennäköistä on, että seuraavan autoni vaihdan ei-merkkiliikkeistä tai sitten ajan Helsingin seudulle autokaupoille.

        Meneppäs kysymään lahden erikoisautosta, ottavat ainakin liikkeen omien sivujen mukaan tuontiautoja mielellään vaihdossa.
        Palvelu on kuulemma todella hyvää, autot hyviä, ja takuukilometreillä...


      • sponsori
        autoilia kirjoitti:

        Minuapas Lahtelaisena täkäläisissä liikkeissä tuo eteläsuomen-autotalo (ford) ja länsiauto (nissan,honda,opel jne) vituttaa kun eivät suostu(!) ottamaan ns. tuontiautoa vaihdossa.

        Tuontiautoni arvo on n. 10-11 tonnia mitä vaihdossa haluaisin (liike myynee 12-13) enkä todella aio ostaa käteisellä antamatta vaihdossa tuollaista rahakasaa.

        Niin, tuossa heidän "ei oteta vaihdossa edes"-asenteessa on vähän kummallista, kun käytännössä eivät ota edes uusiin autoihin vaihdossa. Menettävät siis ehkä vain potentiaalisen kaupan, mutta samalla liikkeensä mielikuva minulla alenee. Tulen vaihtamaan autoa vaikka kuinka monta kertaa "elämäni aikana", ja jo työni puolesta osaan arvostaa hyvää asiakaslähtiöstä myyntityötä eikä käsittämätöntä asiakaserottelua harrastavaa sellaista.

        Laakkosella taas kaikki otetaan vaihdossa, mutta hyvittivät useamman tonnin vähemmän kuin mitä taas näistä pienemmistä ei-merkkiliikkeistä olen tarjouksia saanut.
        Näin siis todennäköistä on, että seuraavan autoni vaihdan ei-merkkiliikkeistä tai sitten ajan Helsingin seudulle autokaupoille.

        Aja Viroon tai Saksaan vaihtamaan autoa liikkeessä. Siellä varmaan ymmärretään kunnon Vehkeen pälle paremmin kuin Lahdessa. Saat samalla uuden autosi parempaan hintaan. Saavutetuilla / säästetyillä tuhatlappusilla pidät messevän loman Euroopassa.


      • Kauko-mi
        Taw kirjoitti:

        Rexpex Oy "autokauppaan" mistä voi kävelysauvoja
        ostaa mutta auton ostaminen saattaa olla vaikeampaa

        Kävin läpi noita lahtelaisia ja periaatteessa useimmissa oli palvelu ihan ok ja tavara nyt on sitten niinkuin käytetyt yleensä.
        Muualla sittren esim. Vantaan Metro-Auto on ihan ok. Itsellani on yksi negatiivinen kokemus ja se koskee autonveron maksamatta jättämisträ. Autohallintokeskuksen mukaan ostaja on vastuussa vaikka itse olisi myöhemmin maksanut oman veronsa. Vanha rästi johtaa takautuvasti käyttökieltoon ja poliisi voi tulla ja napata kilpesi TALTEEN milloin vain.
        Kinkkisintä on, että sinulle ei kukaan ilmoita, että siellä on rästejä ja ikävä yllätys tulee viimeistään katsastuksen yhteydessä. Tällaiseen toimintaan syyllistyy varmaan useimmiten epämääräiset trokarit ja minun kohdallani se oli Rexpex Alajärvi. Kaikenlaista meininkiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe