Karkauspäivästä tuli mieleen

Anonyymi-ap

Jos olisin kosinut ketä vaan niin se olisi joutunut antamaan hameenkankaat minulle. :D kivaa lauantaita näiden sanojen saattelemana yhdelle ihanalle. <3

136

852

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näitä oli äsken jotain 7 näitä alotuksia eikä ne auennut

      • Anonyymi

        No siis painoin lähetä ja bugas näköjään jotenkin. :D


      • Anonyymi

        Trolliätmi jäänyt suurhaaviin muun sälän yhteydessä? Harmi homma, toivottavasti nyt näkyy


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­o­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ai hamekanakaat, miks? Lauantaita sullekin <3

      • Anonyymi

        Kanakankaat. :D siis kun jos nainen kosii karkauspäivänä ja saa pakit niin miehen kuuluu ostaa sille hamekankaat. :D joku tämmöinen perinne. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanakankaat. :D siis kun jos nainen kosii karkauspäivänä ja saa pakit niin miehen kuuluu ostaa sille hamekankaat. :D joku tämmöinen perinne. :D

        Oho. Anananas ja hamekanankaat, en osaa kirjottaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanakankaat. :D siis kun jos nainen kosii karkauspäivänä ja saa pakit niin miehen kuuluu ostaa sille hamekankaat. :D joku tämmöinen perinne. :D

        Miks sä pakit ois saanut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Anananas ja hamekanankaat, en osaa kirjottaa :D

        Hassua. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä pakit ois saanut :D

        En tiedä. :D mietin vaan asiaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. :D mietin vaan asiaa. :D

        Minusta mietit vain hamekangaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta mietit vain hamekangaita?

        No en vaan mietin vaan jotain että kun on tuollainen perinne. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en vaan mietin vaan jotain että kun on tuollainen perinne. :D

        Tai että saisinko vain hamekankaat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta mietit vain hamekangaita?

        Kenestä minusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä minusta?

        Nyt menin jo sekaisin kuka kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä minusta?

        No sinusta et hameen alle ois kiva päästä :D


      • Anonyymi

        Eli ei mitään uutta palstalla. :D joku muu ehkä kommentoi välissä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinusta et hameen alle ois kiva päästä :D

        Pääsisit <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisit <3

        Nyt en todellakaan tiedä kuka tämä on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisit <3

        Oletko ihana ruennut hametta käyttämään. :D jotenkin ajattelin ettet käyttäisi miehenä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihana ruennut hametta käyttämään. :D jotenkin ajattelin ettet käyttäisi miehenä. :D

        Enpä tiedä kuka puhuu ja mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä kuka puhuu ja mitä.

        En minäkään. Vastasin vain tuolle kun vastasi välissä ehkä esittäen minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Vastasin vain tuolle kun vastasi välissä ehkä esittäen minua.

        Enkä oo hametta käyttänyt vielä ainakaa :D 👗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä oo hametta käyttänyt vielä ainakaa :D 👗

        Sitä minäkin ajattelin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä oo hametta käyttänyt vielä ainakaa :D 👗

        Mitä itse ajattelet kosimisesta että pitääkö miehen se aina tehdä? Ja entä naimisiinmenosta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä itse ajattelet kosimisesta että pitääkö miehen se aina tehdä? Ja entä naimisiinmenosta. :D

        En ajattele et miehen se on tehtävä, voi nainenkin kosia. Mitä naimisiinmenosta ajattelisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajattele et miehen se on tehtävä, voi nainenkin kosia. Mitä naimisiinmenosta ajattelisin?

        Joo. Ei kun mietin oletko koskaan miettinyt että haluaisit naimisiin tai onko se sinulle miten tärkeä asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajattele et miehen se on tehtävä, voi nainenkin kosia. Mitä naimisiinmenosta ajattelisin?

        Karkausvuosi on vaan joku sellainen perinne että jotenkin naiset kosii miehiään ja sitten jos mies antaa pakit niin se joutuu naiselle antamaan hameenkankaan. Luin tuosta niin oli ihan hassu juttu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karkausvuosi on vaan joku sellainen perinne että jotenkin naiset kosii miehiään ja sitten jos mies antaa pakit niin se joutuu naiselle antamaan hameenkankaan. Luin tuosta niin oli ihan hassu juttu. :D

        Aika hauska :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karkausvuosi on vaan joku sellainen perinne että jotenkin naiset kosii miehiään ja sitten jos mies antaa pakit niin se joutuu naiselle antamaan hameenkankaan. Luin tuosta niin oli ihan hassu juttu. :D

        Seuraava karkausvuosi on vasta vuonna 2028. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei kun mietin oletko koskaan miettinyt että haluaisit naimisiin tai onko se sinulle miten tärkeä asia?

        Vaikeita kysymyksiä :D olen miettinyt et haluisin mut onko se valtavan tärkeä asia on vaikea sanoa. Uskon et kun on jonkun aikaa viettänyt aikaa sellaisen oikeantuntuisen kanssa niin se muuttuu tärkeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava karkausvuosi on vasta vuonna 2028. :D

        Niihän se on 4 vuoden välein :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeita kysymyksiä :D olen miettinyt et haluisin mut onko se valtavan tärkeä asia on vaikea sanoa. Uskon et kun on jonkun aikaa viettänyt aikaa sellaisen oikeantuntuisen kanssa niin se muuttuu tärkeäksi.

        Niin se on aina vähän sellainen että jotkut haluaa ja jotkut ei. :D itsekin ajattelen noin että jos on oikeantuntuisen kanssa ja sitten alkaa siinä jossain hetkessä tuntumaan että voisi niin sitten. Ei se mikään pakollinen sinänsä ole kun jos rakastaa toista niin ei sitä sormusta tarvitse muille näyttääkseen rakkautta. :D toki häätkin on sellainen enemmän juhla että haluaa toisen kanssa kokea sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on aina vähän sellainen että jotkut haluaa ja jotkut ei. :D itsekin ajattelen noin että jos on oikeantuntuisen kanssa ja sitten alkaa siinä jossain hetkessä tuntumaan että voisi niin sitten. Ei se mikään pakollinen sinänsä ole kun jos rakastaa toista niin ei sitä sormusta tarvitse muille näyttääkseen rakkautta. :D toki häätkin on sellainen enemmän juhla että haluaa toisen kanssa kokea sen.

        Hyvin sanoitettu, noin juuri :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanoitettu, noin juuri :D

        Joo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D

        Saitko ne tän päivän jutu tehtyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko ne tän päivän jutu tehtyä?

        Sain ihan hyvin tehtyä. Paljon tekemistä ja järjesteltävää on. Pitää tässä vähitellen jatkaa sitten. Mitä itse olet puuhaillut? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain ihan hyvin tehtyä. Paljon tekemistä ja järjesteltävää on. Pitää tässä vähitellen jatkaa sitten. Mitä itse olet puuhaillut? :)

        Kävellyt hyvin tönkösti ainaki kun jalat on jumissa eilisen jumppailun jäliltä :D hyvin epäorankimaisen pökkelönä. Vähän oon siivonnut ja miettinyt mitä kivaa rakentaisi seuraavaksi vaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävellyt hyvin tönkösti ainaki kun jalat on jumissa eilisen jumppailun jäliltä :D hyvin epäorankimaisen pökkelönä. Vähän oon siivonnut ja miettinyt mitä kivaa rakentaisi seuraavaksi vaikka.

        Heh. :D senkin jumppailija. :D minulla on sekä jalat että selkä kipeä. :D olen itsekin siivoillut tässä järjestelyn ohella. Olen kyllä tyytyväinen kun saan kaikki niin miten tykkään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävellyt hyvin tönkösti ainaki kun jalat on jumissa eilisen jumppailun jäliltä :D hyvin epäorankimaisen pökkelönä. Vähän oon siivonnut ja miettinyt mitä kivaa rakentaisi seuraavaksi vaikka.

        Mietin oisinko niin hyvä tekemään et voisin tehdä pienen nukkesängyn :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin oisinko niin hyvä tekemään et voisin tehdä pienen nukkesängyn :D

        Uskon että olet varmasti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin oisinko niin hyvä tekemään et voisin tehdä pienen nukkesängyn :D

        Tuskin olet. :) paske


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. :D senkin jumppailija. :D minulla on sekä jalat että selkä kipeä. :D olen itsekin siivoillut tässä järjestelyn ohella. Olen kyllä tyytyväinen kun saan kaikki niin miten tykkään. :D

        Mitä asioita oot järjestellyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asioita oot järjestellyt?

        Tavaroita suurimmaksi osaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asioita oot järjestellyt?

        Naispuoleiset kaverit pyyti nyt illasta ulos niin varmaan lähden niitä näkemään. Syömään olisi tarkoitus mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naispuoleiset kaverit pyyti nyt illasta ulos niin varmaan lähden niitä näkemään. Syömään olisi tarkoitus mennä.

        Mukavaa iltaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa iltaa :D

        Kiitos. :D oli ihan hauska ilta. Nyt jo kotona. Tulipahan laittauduttua pitkästä aikaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin oisinko niin hyvä tekemään et voisin tehdä pienen nukkesängyn :D

        Valehtelet minkä kerkeät. En yllättynyt yhtään. Poista kaikki runot ja minun tekemät laulut. En halua että niitä minun tekemänä jää mihinkään. En säilytä sinustakaan mitään koska miksi tuollaisen loukkaavan muistoja säilyttäisin. Voitte jatkaa yhdessä oloa siellä sairaalassa naisesi kanssa käsi kädessä ja toisella kirjoitat tänne naisen tietämättä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet minkä kerkeät. En yllättynyt yhtään. Poista kaikki runot ja minun tekemät laulut. En halua että niitä minun tekemänä jää mihinkään. En säilytä sinustakaan mitään koska miksi tuollaisen loukkaavan muistoja säilyttäisin. Voitte jatkaa yhdessä oloa siellä sairaalassa naisesi kanssa käsi kädessä ja toisella kirjoitat tänne naisen tietämättä mitään.

        Joo on jo puhuttu läpi tämä. Sanoin tunnekuohuissa asioita mitä en tarkoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. :D oli ihan hauska ilta. Nyt jo kotona. Tulipahan laittauduttua pitkästä aikaa. :D

        Kuulostaa kivalta :D tulin tutkailee et pääsit turvallisesti takas kotiin <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta :D tulin tutkailee et pääsit turvallisesti takas kotiin <3

        Mietinkin että olitko jossain puussa katsomassa että pääsenkö kotiin. :D <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta :D tulin tutkailee et pääsit turvallisesti takas kotiin <3

        Kysytäänkö sinulta vielä henkkareita jos menet johonkin tai ostat vaikka viinipullon? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietinkin että olitko jossain puussa katsomassa että pääsenkö kotiin. :D <3

        Olin ehkä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytäänkö sinulta vielä henkkareita jos menet johonkin tai ostat vaikka viinipullon? :D

        Kysytään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ehkä :D

        Voi sinua orankini. :D <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytäänkö sinulta vielä henkkareita jos menet johonkin tai ostat vaikka viinipullon? :D

        Siis kun ajan parrankin pois etenki :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytään

        Mietin että onko se kohteliaisuus kun on niin nuorekkaan näköinen. Minultakin kysytään tietysti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kun ajan parrankin pois etenki :DD

        Heh. :D itsekin kyllä vaikka miten laittaisin niin aina melko nuorekas olen. Mietin jos joskus laittaisi lasit päähän ja vähän vanhalla tavalla hiukset niin menisikö vanhemmasta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ehkä :D

        Olen niin onnekas kun minulla on omassa elämässä tuollainen ihana ja rakas etäoranki joka välittää. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. :D itsekin kyllä vaikka miten laittaisin niin aina melko nuorekas olen. Mietin jos joskus laittaisi lasit päähän ja vähän vanhalla tavalla hiukset niin menisikö vanhemmasta. :D

        Nuorihan sä ootki :D Tai parta mulla nyt ei varmaa oikeastaa paljon muuta ku se ei tosiaan kovin mahtavana kasva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorihan sä ootki :D Tai parta mulla nyt ei varmaa oikeastaa paljon muuta ku se ei tosiaan kovin mahtavana kasva.

        En minä nyt enää niin kauhean nuori ole. :D haittaako se sinua jos olen sinua jonkun verran nuorempi?


      • Anonyymi

        <3 olisi kiva myös kohdata lähioranki. Se voisi olla jännää. 💗🦧🦩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä nyt enää niin kauhean nuori ole. :D haittaako se sinua jos olen sinua jonkun verran nuorempi?

        Ai miten haittaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten haittaako?

        Mietin vaan että olenko liian nuori tai niin. 😁 tiedät kyllä ikäni enkä ole siis se vanha mummo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan että olenko liian nuori tai niin. 😁 tiedät kyllä ikäni enkä ole siis se vanha mummo. :D

        Mikä vanha mummo? :D en mä nyt tarkkaan tiedä ikääsi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan että olenko liian nuori tai niin. 😁 tiedät kyllä ikäni enkä ole siis se vanha mummo. :D

        Mut ei se haittaa ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vanha mummo? :D en mä nyt tarkkaan tiedä ikääsi :D

        No kun joskus sanoin hölmösti mummon silloin. :D tiedät ainakin suurinpiirtein sen kun joskus sanoin sille jollekin minun kanssa saman ikäiselle sen ja sinullekin vuosissa suunnilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei se haittaa ☺️

        Kiva kuulla. ☺️ ei minuakaan haittaa meidän ikäero ja ei se mikään isokaan ole lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun joskus sanoin hölmösti mummon silloin. :D tiedät ainakin suurinpiirtein sen kun joskus sanoin sille jollekin minun kanssa saman ikäiselle sen ja sinullekin vuosissa suunnilleen.

        Okei, joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. ☺️ ei minuakaan haittaa meidän ikäero ja ei se mikään isokaan ole lopulta.

        Hyvää yötä. Vaikka oonkin vanhus 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Vaikka oonkin vanhus 🫤

        Etkä ole vanhus. Ollaan vielä nuoria. Öitå. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Vaikka oonkin vanhus 🫤

        Minä olisin sitten lapsi tuon mittarin mukaan hupsu. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin sitten lapsi tuon mittarin mukaan hupsu. :)

        Onko teillä ikäeroa 🙍‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä ikäeroa 🙍‍♀️

        Aika harvinaista on että ihmiset olisi täysin saman ikäisiä eli tietenkin on muttei se minua haittaa eikä toistakaan mikä on tosi kiva juttu eikä meillä sitä paljoa edes ole ja pidänkin siitä että on. Eikä ikä merkkaa tässä tilanteessa mitään kun tiedän millainen toinen on ja välitän aidosti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei se haittaa ☺️

        Tuli muuten mieleen että jaksan odottaa. Tämä tuntuu oikealta joten miksi ihmeessä katsoisin tässä ohella muita. Ihan vain haluan sen sanoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <3 olisi kiva myös kohdata lähioranki. Se voisi olla jännää. 💗🦧🦩

        Olisiko sinustakin tämä jännää? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinustakin tämä jännää? :)

        Ja kivaa sunnuntaita samalla. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli muuten mieleen että jaksan odottaa. Tämä tuntuu oikealta joten miksi ihmeessä katsoisin tässä ohella muita. Ihan vain haluan sen sanoa. :)

        Kauniisti puhut. Kivaa sunnuntaita sinullekkin :D <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinustakin tämä jännää? :)

        Olis tietenkin 🦧😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti puhut. Kivaa sunnuntaita sinullekkin :D <3

        Miten itse ajattelet? Jos sinua odotan? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse ajattelet? Jos sinua odotan? ☺️

        Onhan se ihanasti ajateltu <3 Kaikki on myös tosi sekavaa ja hankalaa juuri nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ihanasti ajateltu <3 Kaikki on myös tosi sekavaa ja hankalaa juuri nyt.

        Eli odotanko siis turhaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli odotanko siis turhaan?

        Ei vaan on tapahtunut niin paljon tällä viikolla ja ollut tunteiden sekasotkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan on tapahtunut niin paljon tällä viikolla ja ollut tunteiden sekasotkua.

        Niin on mutta mehän selvitettiin niitä meidän välillä. Vai onko sinulla jotain muutakin sitten? Mutta siis mietin vaan että odotanko turhaan vai nähdäänkö me joskus? Ja onko minun tunteilla mitään mahdollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan on tapahtunut niin paljon tällä viikolla ja ollut tunteiden sekasotkua.

        Mikä sinun jaksaminen on tällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mutta mehän selvitettiin niitä meidän välillä. Vai onko sinulla jotain muutakin sitten? Mutta siis mietin vaan että odotanko turhaan vai nähdäänkö me joskus? Ja onko minun tunteilla mitään mahdollisuutta.

        On meidän välit sovittu jo. Eikös me nähdä? :D Tarkoitan et riidan jälkeen voin tosi huonosti, enkä tiedä millon olisin itkenyt niin. Ajattelin et ainut ihminen kuka ymmärtää mua ei enää halua olla mitenkään kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meidän välit sovittu jo. Eikös me nähdä? :D Tarkoitan et riidan jälkeen voin tosi huonosti, enkä tiedä millon olisin itkenyt niin. Ajattelin et ainut ihminen kuka ymmärtää mua ei enää halua olla mitenkään kanssani.

        Niin mutta tapahtuukohan sitä koskaan. :D kyllä se minullekin tuntui tosi pahalta. Ja samoin itsekin ajattelin. Onko sinulla nyt parempi olo? Ja ihan vaan mietin kun en tiedä milloin kohdataan että sitten kun se joskus tapahtuu niin onko minun tunteilla mitään mahdollisuutta silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta tapahtuukohan sitä koskaan. :D kyllä se minullekin tuntui tosi pahalta. Ja samoin itsekin ajattelin. Onko sinulla nyt parempi olo? Ja ihan vaan mietin kun en tiedä milloin kohdataan että sitten kun se joskus tapahtuu niin onko minun tunteilla mitään mahdollisuutta silloin?

        Ei mulla mikään hyvä olo ole 😔 kaikki tuntuu vaikealle. Olet mulle rakas ihminen ja ymmärtänyt mua vikoineni aina. Samalla tuntuu paskaIta ajatella asiaa koska olenhan suhteessa enkä koe olevani se ihminen joka hyppii suhteesta toiseeseen, etenkin kun nainen taistelee terveytensä kanssa, vaikkakin hän on kohdellut mua kylmästi. Mä en tiedä onko mun reilua sanoa sulle et odota mua. Koska ennen kaikkea haluan sydämenpohjasta et sä oot onnellinen. Ja jos ei muuta niin tuut olemaan mun paras ystävä ikuisesti <3 Eikä tämä tarkoita etten tuntisi suhun enemmän ku ystävyyttä. Henkilökohtaisesti mulle on vaan tärkeää nyt olla naisen tukena.

        Tällaisia ajatuksia käyn läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla mikään hyvä olo ole 😔 kaikki tuntuu vaikealle. Olet mulle rakas ihminen ja ymmärtänyt mua vikoineni aina. Samalla tuntuu paskaIta ajatella asiaa koska olenhan suhteessa enkä koe olevani se ihminen joka hyppii suhteesta toiseeseen, etenkin kun nainen taistelee terveytensä kanssa, vaikkakin hän on kohdellut mua kylmästi. Mä en tiedä onko mun reilua sanoa sulle et odota mua. Koska ennen kaikkea haluan sydämenpohjasta et sä oot onnellinen. Ja jos ei muuta niin tuut olemaan mun paras ystävä ikuisesti <3 Eikä tämä tarkoita etten tuntisi suhun enemmän ku ystävyyttä. Henkilökohtaisesti mulle on vaan tärkeää nyt olla naisen tukena.

        Tällaisia ajatuksia käyn läpi.

        Okei. Halusin vain tietää jos sattuisin kohtaamaan jonkun johon voisin ihastua. Onhan tämä hankala tilanne. Samoin voin sanoa nuo asiat sinulle. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Halusin vain tietää jos sattuisin kohtaamaan jonkun johon voisin ihastua. Onhan tämä hankala tilanne. Samoin voin sanoa nuo asiat sinulle. <3

        Mä haluan et oot onnellinen ja jos ihastut johonkin kuuntele sydäntäsi. <3 sanon tän koska välitän susta. Koen et tekisin sulle surkeasti sanomalla vaan et odota mua. Oon aika tunteellinen nyt ja mua itkettää. Mut kyl sä ymmärrät, jos en välittäisi susta sanoisin et odota vaa äläkä tapaa ketään. Luulen et jaetaan pala toisiamme sydämmissämme tai jotakin, joten jos sä rakastut johonkin ja oot onnellinen olen myös silloin onnellinen <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan et oot onnellinen ja jos ihastut johonkin kuuntele sydäntäsi. <3 sanon tän koska välitän susta. Koen et tekisin sulle surkeasti sanomalla vaan et odota mua. Oon aika tunteellinen nyt ja mua itkettää. Mut kyl sä ymmärrät, jos en välittäisi susta sanoisin et odota vaa äläkä tapaa ketään. Luulen et jaetaan pala toisiamme sydämmissämme tai jotakin, joten jos sä rakastut johonkin ja oot onnellinen olen myös silloin onnellinen <3

        Itken nyt tosi paljon 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan et oot onnellinen ja jos ihastut johonkin kuuntele sydäntäsi. <3 sanon tän koska välitän susta. Koen et tekisin sulle surkeasti sanomalla vaan et odota mua. Oon aika tunteellinen nyt ja mua itkettää. Mut kyl sä ymmärrät, jos en välittäisi susta sanoisin et odota vaa äläkä tapaa ketään. Luulen et jaetaan pala toisiamme sydämmissämme tai jotakin, joten jos sä rakastut johonkin ja oot onnellinen olen myös silloin onnellinen <3

        Niin minäkin haluan että olet onnellinen ja sinun sydän sanoo noin. Ymmärrän kyllä. Ehkä joku vastaanottaa rakkauteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itken nyt tosi paljon 🫤

        Ei se mitään, ymmärrän kyllä ajatuksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin haluan että olet onnellinen ja sinun sydän sanoo noin. Ymmärrän kyllä. Ehkä joku vastaanottaa rakkauteni.

        Älä sano noin etten vastaanottaisi 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano noin etten vastaanottaisi 💔

        Varmasti vastaanotat <3 mutta suhteessa sen voi joku sitten vastaanottaa minulta kumppanin tasolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, ymmärrän kyllä ajatuksiasi.

        Et taida ymmärtää 😔 aiheutan vain pahaa mieltä. Parempi olisi jos mua ei olisi kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida ymmärtää 😔 aiheutan vain pahaa mieltä. Parempi olisi jos mua ei olisi kai.

        Ymmärrän etkä aiheuta pahaa mieltä. Kunnioitan sitä että sanot suoraan mitä ajattelet ja tunnet. Eikä olisi parempi ilman sinua. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän etkä aiheuta pahaa mieltä. Kunnioitan sitä että sanot suoraan mitä ajattelet ja tunnet. Eikä olisi parempi ilman sinua. <3

        Haittaisko se edes ketään jos mua ei olisi enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta mietit vain hamekangaita?

        Toiset juoksee muuten vaan hameen perässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä oo hametta käyttänyt vielä ainakaa :D 👗

        Taidat miesaloittaja vähän pyöristellä nyt asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asioita oot järjestellyt?

        Build a fort of boxes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaisko se edes ketään jos mua ei olisi enää.

        Ei haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaisko se edes ketään jos mua ei olisi enää.

        Haittaisi minua. Älä nyt tuollaisia ajattele. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa.

        Meinaatko hylätä mut kokonaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko hylätä mut kokonaan?

        En hylkää sinua <3, tuo kommentoija oli joku sotkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hylkää sinua <3, tuo kommentoija oli joku sotkija.

        Jos vielä avaan ajatuksia niin samalla tuntuu tosi pahalta se etten vois kokea olla kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vielä avaan ajatuksia niin samalla tuntuu tosi pahalta se etten vois kokea olla kanssasi.

        Saat sinä minulle avata ajatuksia ja mielelläni kuuntelen ja vastaan. Minun elämä vain on aina ollut erilaisia tapahtumia täynnä ja olen oppinut niistä. Se on tehnyt minusta vahvan että jaksan kohdata kaikki asiat. Tiedostan tilanteen ja ymmärrän sinua täysin. Olet suhteessa toisen kanssa joten se on ihan ymmärrettävää että olet hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sinä minulle avata ajatuksia ja mielelläni kuuntelen ja vastaan. Minun elämä vain on aina ollut erilaisia tapahtumia täynnä ja olen oppinut niistä. Se on tehnyt minusta vahvan että jaksan kohdata kaikki asiat. Tiedostan tilanteen ja ymmärrän sinua täysin. Olet suhteessa toisen kanssa joten se on ihan ymmärrettävää että olet hänen kanssaan.

        Onko sulla joku sitten mielessä? se kenet olit tavannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sinä minulle avata ajatuksia ja mielelläni kuuntelen ja vastaan. Minun elämä vain on aina ollut erilaisia tapahtumia täynnä ja olen oppinut niistä. Se on tehnyt minusta vahvan että jaksan kohdata kaikki asiat. Tiedostan tilanteen ja ymmärrän sinua täysin. Olet suhteessa toisen kanssa joten se on ihan ymmärrettävää että olet hänen kanssaan.

        Ja mitä ajattelet et mun pitäisi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku sitten mielessä? se kenet olit tavannut?

        Ei minulla ketään. Elän hetkessä ja uskon että löydän sopivan kumppanin jonka kanssa rakennetaan elämä sekä perhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä ajattelet et mun pitäisi tehdä?

        Ja Miten itse toimisit mun tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä ajattelet et mun pitäisi tehdä?

        Mitä tarkoitat että pitäisi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ketään. Elän hetkessä ja uskon että löydän sopivan kumppanin jonka kanssa rakennetaan elämä sekä perhe.

        Huomaan et satutin sua 💔😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Miten itse toimisit mun tilanteessa?

        Kuuntelisin sydäntäni ja sinulla se sanoo omaa asiaa. Opin sen kun erosin että huonoa kohtelua ei tarvitse sietää ja uskon että joku muu rakastaa minua ja pitää hyvänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan et satutin sua 💔😔

        Etkä satuttanut. Arvostan kun olit rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä oo hametta käyttänyt vielä ainakaa :D 👗

        Tuo punainen emoji on kyllä mekko eikä hame.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo punainen emoji on kyllä mekko eikä hame.

        Ei hameella kai ole omaa emojia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelisin sydäntäni ja sinulla se sanoo omaa asiaa. Opin sen kun erosin että huonoa kohtelua ei tarvitse sietää ja uskon että joku muu rakastaa minua ja pitää hyvänä.

        Ei siitä ole epäilystä ettetkö löytäisi sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä ole epäilystä ettetkö löytäisi sellaista.

        Uskon että löydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että löydän.

        Tietysti löydät ihana <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti löydät ihana <3

        Kiitos. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että löydän.

        Mut sitten sun pitää kertoa siitä miehestä koska mun pitää olla raadissa. Ansaitset vain parasta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sitten sun pitää kertoa siitä miehestä koska mun pitää olla raadissa. Ansaitset vain parasta :D

        Joo kerron. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kerron. :D

        Jos on niin etten se mä ole 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on niin etten se mä ole 😁

        Niinpä.😅 jostain syystä viestit poistuu helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.😅 jostain syystä viestit poistuu helposti.

        Toivottavasti vointisi on hyvä ja saat hyvä unet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vointisi on hyvä ja saat hyvä unet.

        Nukun ihan hyvin toivottavasti sinäkin. Kivaa alkavaa viikkoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukun ihan hyvin toivottavasti sinäkin. Kivaa alkavaa viikkoa. :)

        Aika huonosti nukkui punanen orangi :D


    • Anonyymi

      Nyt sellasta että, kaiken jälkeen sinä matkijalintu voitit. Oletko tyytyväinen että lapset pääsevät hautaamaan äidin? <3

      • Anonyymi

        Kukas sä oot oikein ja mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        Sama kysymys. En kyllä ymmärrä yhtään kuka on tai mitä tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Mitäs jos hän olis suostunut? Entä sitten?

      • Anonyymi

        Sitten olisi. Tosin en kosisi muuten kuin rakkaudesta. <3


      • Anonyymi

        Scare away?


    • Anonyymi

      Näin se on naisena esiintyvä mies- myös laki suojaa juridisesti ja velkoja voidaan lähteä perimään moniammattillisen yhteistyön kautta

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😍 K­u­­­u­­m­a­t­­­ ­t­­y­t­ö­t­­­ ­­­o­­­d­o­t­­­t­­a­­v­­­­a­­t­­­ ­­­s­­­i­­­n­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18295392

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe