Hopparit (miespuoliset....)

Minäkö?

Tota tota, enpä nyt tiiä kuuluisko tää jollee toiselle palstalle, mut kuitenki.. Millaset muijat on yleensä hoppariäijien mieleen? Siis jokaisellahan on omat mielipiteensä, mut jos joku vois sit sanoo vaik oman mielipiteen jos sattuu hopparilaatua olemaan. Olen vain miettinyt tätä asiaa...

-Kiitos

7

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tray

      No ei ainakaan rasistit...Äläkä ala käyttää mitään hoppari vaatteita jos oot muija koska ne ei yleensä sovi muijille...Hoppari voi olla muutenkin. En ittekkään käytä mitään hoppari vaatteita-...

    • mass

      Teinifubujen naismausta en tiedä. Mun mieleen (en kyl oo mikään hirvee skenejätkä) on ehdottomasti mukavat, älykkäät, kauniit ja kiltit tytöt. Ei todellakaan tarvi olla mikään "enkeli", mutta mua ei kyllä ns. kiertopalkinnotkaan kiinnosta. Ei tarvi olla mikään skenemuija ym.

      Ainakaan ei kannata tuoda itseään esille (liian) paljastavilla tai tiukoilla vaatteilla. Ne valkoset stretsihousut kannattaa jättää himaan, jos musta on kiinnostunut. Useimmat näyttää paljon paremmilta esim. kiva villapaita ym. ja tavalliset farkut päällä. Ja kannattaa ainaki olla älykäs....

      • Ninjette

        siis..sanotaanko nyt näin että mä olen 'hoppari'(että mä inhoon tota sanaa!!).En ehkä vaatteilta,mut aatteilta kyllä..ja siitä on ainaki mun mielest helppo lähtee.Ku diggaa samoista asioista ni jutut lähtee helposti menee(näin on ainaki mulla ollu).Yleensä jätkät kyl vähä ihmettelee et miten mä tiedän edes näin paljoo koko tästä asiasta(hip-hopist siis).Mut jos sä vaan juokset niiden vaatteiden perässä nii kyllä niitä feikkejä löytyy jokapuolelta suomee=)


      • Siististi pukeutuva
        Ninjette kirjoitti:

        siis..sanotaanko nyt näin että mä olen 'hoppari'(että mä inhoon tota sanaa!!).En ehkä vaatteilta,mut aatteilta kyllä..ja siitä on ainaki mun mielest helppo lähtee.Ku diggaa samoista asioista ni jutut lähtee helposti menee(näin on ainaki mulla ollu).Yleensä jätkät kyl vähä ihmettelee et miten mä tiedän edes näin paljoo koko tästä asiasta(hip-hopist siis).Mut jos sä vaan juokset niiden vaatteiden perässä nii kyllä niitä feikkejä löytyy jokapuolelta suomee=)

        Monet kyllä yrittää saada hirveästi huomiota noilla ylisuurilla vaatteilla ja kaljuilla. Mutta feikkejähän ne on. Kyllä mä sitten tajuan, jos olet oikein kiinnostunut asiasta, tiedät asioita etkä ole sellainen vain vaatteiden takia. JOs tytkkää OIKEASTI sellaisista vaatteista, niin mikäs siinä. Kunhan ei yleisen muodin takia. Tietysti kaikkihan sanovat että tykkää IHAN OIKEASTI niistä, mutta tottahan se ei kaikkien kohdalla ole.

        Mä olen yksi tällainen "siististi pukeutuva" ihminen, mutta ei mua sinänsä haittaa nämä järkevät Ninjetten kaltaiset ihmiset. Eikä mua se pukeutuminen haittaa, mutta se tekee siitä touhusta ällöttävää kun pitää vetää sellasta roolia, että on kamalan kova ja kiroilee ja tekee kaikkea tollasta. Ne ihmiset voi suoraan leimata pelleiksi.


      • Chompper
        Siististi pukeutuva kirjoitti:

        Monet kyllä yrittää saada hirveästi huomiota noilla ylisuurilla vaatteilla ja kaljuilla. Mutta feikkejähän ne on. Kyllä mä sitten tajuan, jos olet oikein kiinnostunut asiasta, tiedät asioita etkä ole sellainen vain vaatteiden takia. JOs tytkkää OIKEASTI sellaisista vaatteista, niin mikäs siinä. Kunhan ei yleisen muodin takia. Tietysti kaikkihan sanovat että tykkää IHAN OIKEASTI niistä, mutta tottahan se ei kaikkien kohdalla ole.

        Mä olen yksi tällainen "siististi pukeutuva" ihminen, mutta ei mua sinänsä haittaa nämä järkevät Ninjetten kaltaiset ihmiset. Eikä mua se pukeutuminen haittaa, mutta se tekee siitä touhusta ällöttävää kun pitää vetää sellasta roolia, että on kamalan kova ja kiroilee ja tekee kaikkea tollasta. Ne ihmiset voi suoraan leimata pelleiksi.

        Kuten jo mainittiinki, ni mäkin myös tykkään näist "nice girl" tyyppisistä. Naama täys läväreitä ja tattoita omaavat on turha tulla lähelle. Normaalisti pukeutuva (farkut, joku söde paita) ni semmonen on mukavaa kateltavaa. Aatteet, ajatukset ja luonne voi olla vaikka kui hip-hop, rap tai hoppari. Lökäpöksyt on kuollu, niin miehillä kuin naisilla (they suck).

        Yooh... siin oli mun mielipide.


    • TRM

      mä tykkään katella muijjii joilla on lyösät housut mahd. huppari ja huppu pääsä..housut vois vähän roikkuu :) aika tummat vaatteet pitkät tummat hiukset tai vaaleet rastat..pikkuletitkin on ihan pop...

    • HIP_HOPpari

      HOPPARITYTÖT OVAT HOTTEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Etenkin ne jotka pukeutuvat hoppimaisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3171
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2612
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      387
      2551
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2076
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1907
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1307
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe