Tunnen miehen, joka kävi taivaassa

Anonyymi-ap

Tunnen miehen, joka kävi taivaassa ja sai kuulla siellä sanoja, joita ei ole lupa ihmisille kertoa.

Tämä tarina on tosi.

Usko väkevän todistukseni kautta Jumalaan ja Jeesukseen!

14

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

      1. Tim. 6:16

      Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen

      Ihmisten taivaassa käymiset on pelkkiä valheita.

      Paavali ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa.
      Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.
      Tarkoitus pyhittää keinot.


      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

    • Juoppohulluilla on kaikenlaisia harhoja, uskonharhainen vetää niitä hihasta ja valehtelee työkseen.

    • Anonyymi

      Siihen aikaan kaikki erikoiset asiat selitettiin uskonnon termein.

      Ihmisen psyyke/mieli tuottaa kaikenlaisia erikoisiakin näkyjä ja harhoja, joita selitettiin uskonnon termein.

      Nykyisin tiedetään, että esim. "unihalvaus" vastaa kokemusta taivaassa käymisestä.

      Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa vuoksi siinä uskonyhteisössä, mihin kuului.

    • Anonyymi

      Myös Paavali tunsi miehen, joka kävi paratiisissa - kolmannessa taivaassa - ja sai kuulla sanoja, joita ei ihmisille ole lupa kertoa. On oletettu hänen todistaneen itsestään.

      Paavali sanoi nähneensä Jeesuksen, jolta kuuli myös evankeliumin ja muun opetuksen sanat.

      Uskotko sokeasti Paavalin väitteitä vai uskallatko kyseenalaistaa ne?

      Heppu väitti vielä tehneensä ihmeitä ja niin myös Apostolien teot väittää. Niinkö?

      • Anonyymi

        Kyllä Paavali on ollut tekemisissä vieraiden henkien kanssa.

        Jeesus/Jumala ei puhu mitään salakieliä/hurmoskieliä, ei maassa eikä taivaassa.

        Joh. 18:20

        Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.

        Ps. 12:7

        Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.


      • Anonyymi

        Paavali oli kuningas Saulin tavoin yhteydessä vainajahenkiin ja heillä oli samanlainen kohtalo.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


      • Anonyymi

        Jeesuksen eläissä tapahtuneet ihmeet ovat tosia.

        Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen tapahtuvista ihmeistä ja tunnusteoista, joita tehdään Jeesuksen nimissä.

        Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Ilm. 16:14 "Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä"

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        1. Joh. 2:26

        Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.


    • Anonyymi

      Kiihkouskovaisuus johtaa ihmisen henkivaltoihin.

      Korintossa Delfoin oraakkelin hurmoshenki valtasi koko seurakunnan ja he puhuivat sekavaa molotusta muistuttavaa hurmoskieltä "glossolaliaa", ja jos joku selväjärkinen olisi tullut sisälle sinne huoneeseen, niin hän olisi käsittänyt, että kaikki ovat järjiltään.

      Lopulta Paavali yritti vieroittaa seurakuntalaisia pois siitä hurmoshengen vaikutuksesa ja hurmoskielisestä molotuksesta.

      1. Kor. 14:19

      Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

      1. Kor. 14:9

      Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

      1. Kor. 14:10

      Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ei ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä.

    • Anonyymi

      Matt. 6:7

      "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

      Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

      • Anonyymi

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Ja kertoja elää!

    • Anonyymi

      Minäpä tunnen yhden keijukaisen. Ja haltijan.

    • Anonyymi

      Mitä on nyt, sitä on ollut aina ennenkin.

      Jer. 29:26

      'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

    • Anonyymi
      UUSI

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍒 ­­V­­i­t­­­t­­u­­­ ­t­­ä­m­­ä­ ­k­­u­u­m­­a­­ ­n­­a­r­­t­t­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe