Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen

Anonyymi-ap

Tehkäämme ihminen, ei teenpä ihmisen tai tehdään ihminen. Eli siihen tarvittiin kolme. Jumala tietää kaiken, myös tulevan, miksi siis loi ihmisen vaivoikseen. Eikö olis ollut parempi jättää ihminen tekemättä? Niin paljon vaivaa Jumalalle ja kärsimystä ihmisille. Jeesus sanoi, tahtoa ihmisellä on, mutta luonto on heikko. Tämä on kyllä niin totta, miksi ihminen on niin heikko luontoinen? Heikko luonteinen oli Luciferkin, kun lankesi ensinmäisenä ja myöhemmin vei ihmisenkin lankeamukseen. Kuinka Jumala joka on täydellinen loi tälläisiä ongelmia itselleen?

20

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala loi ihmisen kuvakseen perskarvpja myöten. Taisi jumalassakin olla valuvikoja - umpisuoli.

      • Anonyymi

        On varmaan jo vanhan miehen vaivoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan jo vanhan miehen vaivoja?

        Jumala onkin vanha gubbe.


    • Anonyymi

      Jumalan arvot on erilaiset kuin syntisen ihmisen. Hän pitää arvossa sitä kun ihmiset uskovat ja saavat periä iankaikkisen elämän. Ihmiset ei pidä lähtökohtaisesti sitä missään arvossa. Jumala on sallinut ihmisen ja luciferin langeta sitä varten, että hän alusta asti näki sen miten hänen omansa voittaisivat pahan. Eikä hän oikeastaan vain nähnyt, vaan hän on itse jo lopussa aivan kuten alussa ja hän itse tukee omiaan niin, että he voittavat pahan. Aika ei rajoita Jumalaa. Ihminen ja lucifer, kumpikin itse toimivat Jumalaa vastaan, Jumala ei ole pakottanut ketään syntiin. Me emme voi edes käsittää minkälaista on olla enkeli. Enkelit ovat taivaaseen luotuja olentoja, joilla on paljon enemmän voimaa kuin ihmisellä. Ja nämä voivat langeta siten, että ovat siitä itse vastuussa, aivan kuten ihminenkin. Tehtaassa on johtajia ja työntekijöitä, mutta sillä on myös rakentaja. Rakentaja ei ole vastuussa siitä, jos tehtaassa toimitaan väärin.

      • Anonyymi

        Ei Jumalssa ole todettu virhettä, mutta ihmisessä on. Onneksi Jumala tuli ihmiseksi ja lunasti meidän synnit, niitä kun riittää. Meillä on puolustaja tuomion hetkellä, kun vaan ei väsyisi matkalla maalimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumalssa ole todettu virhettä, mutta ihmisessä on. Onneksi Jumala tuli ihmiseksi ja lunasti meidän synnit, niitä kun riittää. Meillä on puolustaja tuomion hetkellä, kun vaan ei väsyisi matkalla maalimassa.

        Aamen! Tehtaanjohtaja ja työntekijät tässä ovat syylistyneet vääryyteen, Rakentaja on silti ottanut itse kärsiäkseen heidän tekojensa seuraamukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumalssa ole todettu virhettä, mutta ihmisessä on. Onneksi Jumala tuli ihmiseksi ja lunasti meidän synnit, niitä kun riittää. Meillä on puolustaja tuomion hetkellä, kun vaan ei väsyisi matkalla maalimassa.

        Aikamoista hölmöilyä se on touhunnut teidän juttujenne ja kirjoitustenne perusteella.

        Eikös se tehtaillut täydellisiä joukkotuhoja,
        resetoidakseen mokailujaan?


    • Anonyymi

      Jos ihminen on jumalan kuva niin myös jumalalla on sukuelimet.

      • Anonyymi

        Jos ihminen on jumalan kuva niin myös jumalalla on sukuelimet.
        Hengellä ei ole..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on jumalan kuva niin myös jumalalla on sukuelimet.
        Hengellä ei ole..

        Mutta eikös se henki paneskellut Mariaa?


    • Anonyymi

      Jumalan ei tarvitse lisääntyä suvullisesti. Hän haluaa suurperheen rakastavaksi Isäksi. Alunperin Hän toki tiesi, että ihminen aikanaan lankeaa, kun joutuu valitsemaa Jumalan käskyn ja Luziferin houkutuksen välillä. Mutta kuitenkin ihmisen vapaa valinta, on ainoa mahdollinen peruste, kun seulotaan lankeamuksessa kuolevaisuuden saaneista ihmisistä kuuliaisia lapsia Isämme perheeseen. Luzifer ylpistyi ja väitti tekevänsä kaikki paremmin, kuin maailmankaikkeuden suurin viisaus ja hyvyys. Nyt hän hääräilee maanpäällä, keräten itselleen allstars joukkuetta kasaan, voidakseen marssittaa heidät Jumalan eteen, kysyen, "kumpi meistä oli viisaampi" ? Jumala vastaa," vie joukkosi mukanasi sinne missä on itku ja hammastenkiristys, minä olen kerännyt uskollisen perheen itselleni, he kaikki ovat vajavaisinakin valinneet minun sylini. Minä olen heidän ikuinen ja hyvä rakastava Isänsä. pyyhin heidän kaikki kyyneleensä. He jatkavat opiskellen Jumaluutta, kohti tulevia pää,ääriäni"

      • Anonyymi

        No eikös se käynny kerran hätäseen nusasemassa, ainakin raamatun mukaan?
        Noloa kyllä, kun Maria-tyttönen (!) sano että ei hän kyllä oikein mitään edes huomannu.
        Ei ihme että jumala masentu ja homma jäi siihen yhteen kertaan. Nyt on sitte 2000v vuotta mököttänny yksikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös se käynny kerran hätäseen nusasemassa, ainakin raamatun mukaan?
        Noloa kyllä, kun Maria-tyttönen (!) sano että ei hän kyllä oikein mitään edes huomannu.
        Ei ihme että jumala masentu ja homma jäi siihen yhteen kertaan. Nyt on sitte 2000v vuotta mököttänny yksikseen.

        Nyt on sitte 2000v vuotta mököttänny yksikseen.

        Kuin Isäsi biologinen:) Ei kaljaa juodessa jaksa..


    • Anonyymi

      Kirjoitti satusetä sipelius.

    • Anonyymi

      Ihminen on luonut Jumalansa. Se on luojansa kokoinen. Silloin ihmisen oma kuva on Jumala. Näin aina, kun me ryhdymme halitsemaan toisia Jumalan nimessa. Raamattua voi tulkita ihan kuinka vaan. Raamatun Jumala on Totuus. Totuutta on mahdoton hallita, me elämme sen mukaan omaa todellisuuttamme. Itselle kannattaa olla "armollinen" ja elää siten kuten osaa. Pohditaan sitä, mihin voimme vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät.

      • Anonyymi

        Kuka loi homppelit ja lepakot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka loi homppelit ja lepakot?

        Synti


    • Anonyymi

      Kuka on synti?

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍑 K­­u­­­u­­m­a­­t­ ­­­t­­y­­­t­­­ö­­t­­ ­­o­d­­­o­­­t­­­t­­a­­v­­a­­t­­ ­s­­i­n­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18298766

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe