Valehtelu vaimon viihdemenoista

Anonyymi-ap

Onko vaimoni pettänyt minua? Vaimo ei myönnä mitään ja selittää ja selittää vaan. Mitään hänen tekemäänsä hän ei sallisi minun tekevän..

Tapaus 1:
Kun vaimo on ollut työmatkalla ja viihteellä, Soitti aikaisin tosi humalassa, että menee nukkumaan. Normaalisti ei juo itseään humalaan ja on sanonut, ettei alkoholi sovi hänelle. Vaimo selitti kotiin palattuaan, että kuinka ei jutellut kenenkään miehen kanssa. eikä puhunut tapahtumista oikein mitään muuta. Kun puhuttiin uudestaan. Väitti tämän reissun jälkeen, ettei edes jutellut entisen miespomonsa kanssa ja oli istunut eri pöydässä.

Tiesin että vaimo valehtelee jostain. Nyt vuosia myöhemmin kysyin, vaimo kertoi ihan eri tapahtumat. kaikki nuo vaimon sanomiset olivat valheita , koska kertoi asiat ihan eri tavalla. En tiedä mitä valehteli tällä kertaa ja mitä jätti kertomatta. Puhelun jälkeen olikin ollut baarissa 3h ja jutellut pelkästään kahden miehen kanssa. Väitti tällä kertaa, ettei muista enää edes pomonsa nimeä.

Tapaus 2.
Toinen viikonloppureissu kavereiden kanssa. Seksielämä oli pääsääntöisesti kuollut, mutta näiden reissujen jälkeen vaimo oli täysin estoton sängyssä.
Ensin kertoi, kuinka oli naisten mökille oli tullut miehiä ja vaimo oli jutellut nuoren miehen kanssa. Vaimo kertoi tästä kaverista innostuneena ja olivat jutelleet perhe-elämästä. Kehui kuinka fiksu nuorimies oli ollut. Vaimo ei tuonut lakanoita kotiin, koska selitti, että joku hänen kavereistaan oli oksentanut niihin. Peitossa ei ollut mitään. Vaimolla oli menkat ja ei siksi paljuillut miesten ja naiskavereiden kanssa. (en tiedä harrastiko menkkaseksiä ja verisiä lakanoita ei siksi tuonut kotia. Vaimon kaveri joka oli oksentanut myös omiin lakanoihin, oli kyllä pessyt ne. Ehkä vaimo keksi valheen tuosta kaverin oksentelusta omiin lakanoihin.)

Kaksi viikkoa tapahtumasta vaimo kehuu minun vartaloa nuoren miehen vartaloksi. En voi olla yhdistämättä kommenttia siihen kun vaimo kertoi tavanneessa nuoren miehen mökillä.
Vaimo kehuu myös minun sileää ihoani. Nämä ovat ainoat kehut vaimolta yli kymmeneen vuoteen. Vaimo haluaa eroon hormonikierukasta ja seksiä on vaimon kanssa vain kondomilla. Seksi loppuu kuin seinään kolme viikkoa tuosta viikonlopputapahtumasta. Seksittömyyttä kestää kaksi kuukautta.

Vuosia myöhemmin, kun olen menettänyt vaimon vuosia jatkuneen ihmeellisen käytöksen takia juttelen näistä vanhoista tapahtumista. Vaimo kieltää, että mökillä olisi ollut mitään miehiä. Kieltää, että olisi jutellut kenenkään kanssa. Lopulta myöntää, että oli nuorimies ollut samassa pöydässä, mutta ei jutellut hänen kanssaan ja nuorimies olisi istunut toisessa päässä pöytää.

Tapaus 3.
Meni vuosi ja tulee samanlainen mökkireissu. Naisten mökille oli tullut taas miehiä. Yksi miehistä oli piirittänyt vaimoani koko viikonlopun, mutta käynyt yllättäen panemassa jotakin vaimon kavereista. Mies oli kuitenkin tullut katsomaan vaimoa ennen mökiltä lähtöä.

Kotiin palattuaan vaimo oli kotona heti valmis ja meno oli estotonta, etten tahtonut mukana pysyä.
Vaimo valehteli paljon tuosta viikonlopusta. Tiesin sen heti.

Tiedän että vaimo valehtelee tai peittelee tästäkin reissusta jotain. Vaimo selittää kuinka on ollut miehen kainalossa. Vaimon kaveri on tullut kysymään lähtevätkö he miehen kanssa panemaan. Vaimo meni saunaan kahdestaan miehen kanssa, mistä ei muista mitään. Saunajuttu paljastuu vasta, kun laitan vaimon koville, mutta sanoo, että mitään ei tapahtunut, jos olisi tapahtunut se olisi ollut raiskaus. Vaimo ei muista kuinka pääsi saunasta nukkumaan, koska muisti meni.

Vaimo on innostunut seksistä pariksi viikoksi. Seksi on kanssani villiä, mutta vaimo on tavallaan muissa maailmoissa, eikä halua nähdä minua seksin aikana. Parin viikon jälkeen vaimo kehuu taas ihan samoin sanoin minun pehmeää ihoani. Kehu on sanasta sanaan sama kuin vuotta aikaisemmin.

Kun kysyn myöhemmin tapahtumista, vaimo vähättelee miestä, samalla tavalla kuinka on vähätellyt kaikki muitakin tapaamiaan miehiä ja kertoo ettei he kiinnostaneet häntä. Vaimon käytös sängyssä tapahtumien jälkeen tuntuu kertovan jotain muuta.

Nyt vuosia myöhemmin vaimo on jäänyt kiinni valehtelusta ja epäilen lopulta pettämistä vaimon kaikkien outojen käytösten perusteella. Vaimo väittää ettei ole koskaan pettänyt minua. Vaimo väittää, että on valehdellut minulle, koska halusi suojella minua. Menetin kuitenkin häneen luottamuksen ja kerroin ettei enää saa valehdella, koska luottamus on paljon tärkeämpää kuin se, ettei yritä suojella minua. Pyydän, että vaimo kertoisi totuuden yhdestä aikaisemmista reissusta. Vaimo alkaa selittää, ettei siellä ollut mitään miehiä... Se siitä luottamuksen palauttamisesta.

Vaimo vannoo minulle käsi sydämellä, ettei ole pettänyt minua. Vaimo on jäänyt kiinni valehtelusta ja käyttäytynyt kuin pettäjä.

Onko näissä tapahtumissa tapahtumissa petetty vai ei?

Sen verran kerron, että vaimo kertoi haluttomuudesta jo vuosia ennemmin näitä tapahtumia.

4

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pettäjä huora se on. Nykyisin ei kannata naimisiin mennä. Kunnon naiset jotka ovat uskollisia miehelleen ovat harvinaisia.

    • Anonyymi

      Olette ilmeisesti aikas nuoria. Päättelen tuollaisista biletyksistä, missä oksennellan lakanoita ja harrastetaan seksiä jossain samoissa tiloissa, kun toisia on paikalla. Omaan korvaani kuulostavat lähinnä orgioilta.

      Tasan kaksi vaihtoehtoahan tuossa on. Hän on joko pettänyt sinua jollakin tasolla tai sitten saanut näistä miehistä unelmoidessaan buustia teidän seksiinne.

      Mutta siis… Miksi kukaan haluaisi mennä löylyttelemään vieraan miehen kanssa kahdestaan saunaan niin kännissä, ettei muka edes muista saunasta poistumistaan?

      Näin päällisin puolin kallistuisin itsekin siihen, että pettänyt on, eikä vain kerran. Jos annat loputtomiin anteeksi, niin tottakai se jatkuu.

      Mutta tämä on vain arvailua.

      • Anonyymi

        Ei olla mitään teinejä, vaimon alkoi tuohon viimeisen lapsen synnyttä. Vaimon ikä ensimmäisellä tapauksessa oli 42. Vaimon kaverit on samaa ikä luokkaa.

        Yhteen tapaukseen liittyen vaimo ei ole osannut antaa uskottavaa selitystä, miksi keksi sängyssä uusia liikkeitä, kun aikaisemmin selitti mulle haluttomuudesta, jota oli kestänyt jo pari vuotta.

        Uudet asennot ei ollut mitään haparoivaa kokeilua kanssani vaan hyvin tottuneesti vaimo ohjasi minut niihin.

        Uudet jutut seksiin on tullut juuri silloin, kun vaimo on ollut haluton. Luulisi, ettei silloin seksi ole mielessä jos seksiä ei halua.


    • Anonyymi

      Miksi kaivelet historiaallista roskaa?

      Jos vaimosi vielä tänäpäivänä huorailee, asia on eri ja lusikat jakoon.
      Mutta jos se on parantanut tapansa ja oppinut elämään kunniallisesti ja sinua häpäisemättä, asia on toinen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe