Minulla on ollut silmätulehdus jo monta vuotta. Sain sen portugalissa. On otettu näyte ja ei ole bakteerin aiheuttama. Kaksi kertaa käyttänyt antibiootteja, silmätippoina.
Välillä vielä silmään menee keltaista ainetta niin että silmiä ei voi pitää auki. Ne pitää puhdistaa vedellä ennen kuin voi pitää auki. En tiedä milloin kohtaukset tapahtuu.
Kalaöljy tabletit ehkä lieventää silmäkohtauksen voimakkuutta. Minulle on ehdotettu että lämmittäisin pyyhkeen illalla ja laittaisin silmien päälle. Näin rähmä lähtisi helpommin. En jaksa tehdä sellaista.
Kannattaisiko minun olla ajamatta autoa? Pelottaa että saan kohtauksen silloin kun ajan. En näe silloin mitään koska silmät on kiinni.
Silmätulehdus
Anonyymi-ap
3
515
Vastaukset
- Anonyymi
jos on kyynel rauhanen jumissa ?
- Anonyymi
Selvä, mitenköhän silmälääkäri ei huomannut asiaa?
- Anonyymi
402 lukenut mutta vain yksi kommentti?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2514828Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4603448Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt162476Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa252102Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91303Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321219- 741103
- 801087
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691055- 54986