Minulla on ollut silmätulehdus jo monta vuotta. Sain sen portugalissa. On otettu näyte ja ei ole bakteerin aiheuttama. Kaksi kertaa käyttänyt antibiootteja, silmätippoina.
Välillä vielä silmään menee keltaista ainetta niin että silmiä ei voi pitää auki. Ne pitää puhdistaa vedellä ennen kuin voi pitää auki. En tiedä milloin kohtaukset tapahtuu.
Kalaöljy tabletit ehkä lieventää silmäkohtauksen voimakkuutta. Minulle on ehdotettu että lämmittäisin pyyhkeen illalla ja laittaisin silmien päälle. Näin rähmä lähtisi helpommin. En jaksa tehdä sellaista.
Kannattaisiko minun olla ajamatta autoa? Pelottaa että saan kohtauksen silloin kun ajan. En näe silloin mitään koska silmät on kiinni.
Silmätulehdus
Anonyymi-ap
3
534
Vastaukset
- Anonyymi
jos on kyynel rauhanen jumissa ?
- Anonyymi
Selvä, mitenköhän silmälääkäri ei huomannut asiaa?
- Anonyymi
402 lukenut mutta vain yksi kommentti?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.862388Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072084Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481564Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261466Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136