Suku halveksii

Anonyymi-ap

En ole edes pennin arvoinen heille ja heille on iha sama olenko syntynyt.

Olisin todellakin maksanu sen takaisin, mutta hyvä tietää, että en ole minkään arvoinen ja heille oli ihan samantekevää vaikka voin silloin todella huonosti.

En halua enää ikinä heitä nähdä ja enkä ikinä tule heitä auttamaan..

He eivät ole minulle enää edes olemassa ja painukoon kuuseen kaikki.


Jouduin kerjää apua sosiaalinen henkilökunnalta ja se oli nöyryttävää!

13

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät koskaan välittänyt ja heille oli ihan sama olinko edes syntynyt.

      Rikkaat sukulaiset eivät edes kahvipaketin voinu minulle ostaa, joten en ole minkään arvoinen heille

      • Anonyymi

        Ainaki tiedän sen että minä olen täysin arvoton ihminen omalle suvulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaki tiedän sen että minä olen täysin arvoton ihminen omalle suvulle.

        Se on nöyryttävää, ja kiitos heille kun halveksittu minua noin paljon että ettette koskaan välittänyt. Rikkaat on todella ilkeitä. En ikinä tule teitä auttaa vaikka näkisitte nälkää


      • Anonyymi

        No ei meilläkään suku ole koskaan välittänyt kuin omista perseistään. Paitsi äiti välitti,mutta hän kuoli ☹️


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      He tuhosivat täysin minun itsetuntoni kun miten voin olla arvokas tai tärkeä ihminen kenellekään kun omalle suvulle en ole mitään.

      Ikinä en saanu edea sitä että olisivat soittaneet tai laittaneet viestin onko minulla hyvin, kun minulle hyvin tärkeä ihminen kuoli.

      Ei edes viestiä tai puhelua tai edes postikortia. Ei mitään. Ei halauksia. Ei yhtään mitään.

      He eivät enää todellakaan kuulu enää ikinä minun elämääni ja surun keskellä mietin että miksi näin on, että kokonainen oma sukuni on kääntänyt minulle selkää jo aivan silloin kun minä synnyin. Eivät edes silloin halunneet kuulua minun elämääni. Olin jopa lapsena arvoton heille ja se sattuu edelleen.

      Miksi muilla ihmisillä on sukulaisia elämässä, mutta minulla ei?

      Nykyään pärjään, mutta en ole iloinen että olen suvulle vain pohjasakkaa!

      • Anonyymi

        Olen keksinyt vastauksen, koska olen arvoton eikä minusta ole ikinä ollu hyötyä heille.

        Jos olisin ollu rikas ni He olisivat hyväksyneet minut.

        Raha oli heille tärkeämpi kuin minä.

        Sellainen sukuni on minulla.


        Kerran heillä tulee menee huonosti ja en auta millään tavalla ja menkööt itse sitte keräämään apua ja tukea, kuten minä jouduin..

        Selvisin kaaoksen yli elossa, ja se on ihme kun ei ollu ketään sukulaisia elämässäni, mutta onneksi ventovieraat sosiaalisen henkilökunta auttoivat ja tukivat ja heitä saan kiittää, että olen edelleen elossa.

        He saivat palkkaa, kun auttoivat minua, mutta ei sillä väliä. Löysin henkilön joka kuunteli, vaikka hän olikin vain töissä, kun kuunteli minua ja sai palkan, mutta sellaisia amnatintyöntekijöitä tarvitaan, koska kaikilla ei välttämättä ole ketään ja täysin yksin ei surun yli pääse oikeastaan kukaan.


    • Anonyymi

      Täh? Elä omaa elämää ja anna heidän elää. Paskaako nuista.

    • Anonyymi

      Sinä tulet selviämään elämässä, koska olet tähänkin asti selvinnyt.
      Älä välitä niistä sukulaisista. Toivottavasti sinulla on ystäviä tukena.
      Tsemppiä sinulle.

    • Anonyymi

      Unohda heidät. Niin minä olen tehnyt. Elän omaa elämää.

    • Anonyymi

      Mietin olenko syntynyt vain siksi että muut saa irvistellä ja minä kärsiä.

      • Anonyymi

        Mä kuulin kanssa että mun äiti oli täys juoppo kun olin pieni alle 5v. Köyhiä olivat ja kun piti valita ostaako leipää vai ehkäsyn niin valitsi leivän ja niin mä synnyin. En olisi omassa elämässä tehnyt niinkuin he.
        Ei mikääon toivottu. Kun itse tein lapsia he kaikkosivat kokonaan koska eivät hyväksyneet naiseuttani eikä sitä että minulla on kasvatusperjaatteet. Äitini olisi halunnut että olen poika.
        Häpeävät minua, mutta on minullakin suuri häpeä sairasta sukuani kohtaan.


    • Anonyymi

      Minä varmaan synnyin siksi että muut voivat yrittää purkaa minuun patoutumiaan. Mutta hah muutin kauas suvusta. Ja estin heidän yhteydenottojaan. Aion elää vapaana ja onnellisena ja suunnittelen muuttoa ulkomaille,lämpimään😁

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe