Miksi on pakko mennä töihin?

Anonyymi-ap

Olen moneen otteeseen yrittänyt olla työttömänä.
Ei mene montakaan viikkoa kun joku jo soittaa ja pyytää töihin.
Siinä katkeaa hyvin alkanut työttömyysputki kesken.
On ehkä totta että ne työt ovat olleet niitä paskaduuneja.
Asut jossain hevon persiessä, teet hommia viikot ympäri, siitä hyvästä saat päivärahaa.
Hotelli on se sama hallavan hevosen majatalo.
Palkka harvoin ylittää kahdeksaa tonnia kuussa, ylkkäreistä ei tietoakaan, no onneksi sentään verovapaana.
Työnantaja maksaa kuitenkin matkat kotimaahan alussa ja lopussa.

Jos et vastaa puhelimeen tulee joku kotoa kysymään lähtisitkö samantien?

Miten pääsen tästä työputkesta eroon?

7

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jännä juttu, että joidenkin puhelin soi jatkuvasti ja minun taas ei juuri lainkaan.

      Olemmeko vaan niin erillaisia. Sosiallisuudestako kyse? Eli jos puhua pölisee saa töitä ja jos on hiljainen niin ei saa?

      • Anonyymi

        Varmaan jonkin sortin tuuria. Minulla on nyt kahdesta paikkaa tavoiteltu. Alustavasti ottivat yhteyttä työllistymisen mahdollisuudesta oikealla työllä. Ihan pitää istuuttua alas ottaa pöydälle neuvoa antavaa. En tietenkään te toimistolle mene kertomaan sitä mut oudolta tuntuu . Tuuri homma sillä ei koulutustakaan alalle. Osaan kyllä jotain tehdä et ei tuhaan tavoitelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jonkin sortin tuuria. Minulla on nyt kahdesta paikkaa tavoiteltu. Alustavasti ottivat yhteyttä työllistymisen mahdollisuudesta oikealla työllä. Ihan pitää istuuttua alas ottaa pöydälle neuvoa antavaa. En tietenkään te toimistolle mene kertomaan sitä mut oudolta tuntuu . Tuuri homma sillä ei koulutustakaan alalle. Osaan kyllä jotain tehdä et ei tuhaan tavoitelleet.

        Osaa esiin tulla vakuuttavasti. Auttaa vähän ja vähän enemminkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa esiin tulla vakuuttavasti. Auttaa vähän ja vähän enemminkin :)

        Aloitus täyttä skeidaa


    • Anonyymi

      Ei töihin niin vaan meenä. Ellei kyse ole jostain spr kontista tai 9€ työkokeilusta . Noissakaan ei voi jatkaa ikuisesti. Jos on mennyt näihin niin sopimuksen päätytyyä joutuu lähtemään ja on taas työtön.

    • Anonyymi

      ammu ittes

    • Anonyymi

      No et vaan ota vastaan tarjottua työtä jos et halua mennä.. Ei se sen vaikeampaa ole .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe