Kertokaapa pääseekö teidän kanssa helpommin intiimiin kosketukseen nykyään kuin nuorempana?
Useilla ilmaiserotiikkasivustoilla pyörii maksullisten/rekisteröitymistä vaativien palvelujen mainoksia, joissa mainostetaan että meiltä löytyy kypsiä naisia joilta saa helposti.
Palvelua voidaan mainostaa jopa vanhoilla tai rumilla naisilla.
Yli 40 v naiset
21
435
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai pääsisi jos vain joku haluaisi.
- Anonyymi
Ei. Nykyään ihmiset on paljon tautisempia kuin aiemmin. Etoo.
- Anonyymi
Käppänät etoo myös. Sekin vielä.
- Anonyymi
Ei ole mitään eroa. Olen aina ollut yhtä vaikea/helppo, riippuu täysin siitä kuka kokeilee.
Jos vaihdevuodet ovat jo alkaneet niin varmasti ei pääse.
No voi sinua kesäaikamies, sehän nyt riippuu vaan osapuolista.
Jotkut ei saa missään tapauksessa mitään milloinkaan,
joku sais samantien.
😉🤗🙃
- Anonyymi
Miksi vanhemmat naiset n. 40-50 v. tykkäävät kun pallit haisee pahalle ? olen tullut siihen tulokseen, että en pesä ennen baari keikkaa.
- Anonyymi
😆..
Ei.
- Anonyymi
Ei pääse. Vaikeampaa on kun en enää ole yhtä typerä mitä nuorempana ja usko paskapuheisiin, kuten silloin. Ei kiinnosta tipan tippaa kukaan intiimisti. Oma puoliso korkeintaan ja hänkin harvemmin käytöksensä takia.
Jasu - Anonyymi
Suksipa kuuseen.
Jos jotain, niin vaikeampaa.
- Anonyymi
En voi "suksia" kun täällä on vain mäntyjä....vuorista puhumattakaan.
- Anonyymi
No ei todellakaan pääse, nuorempana oli niin tyhmä kun uskoi kaikki miesten jutut. Onneksi elämä on opettanut, eikä sorru enää mihin tahansa.
- Anonyymi
joo 6senttistäm inihamettakehiin jotta laiskuus eli sluliitti palsuutuu
- Anonyymi
selluliitti säärissä on laiskuut ja ahbneuskin hahha
- Anonyymi
Danten Helvetissä pääsee jo kor
- Anonyymi
Sen ekan heterokokemuksen jälkeen moni nainen on ajatellut kokeilla toista naista.
Taikasauvasta puuttuu taika. - Anonyymi
kun joku lehmityttö vaikka jostain laukasta tai hirvisniemeltä lähtee kaupunkiin: on ihmeellisempää kuin konneve toiminta kun menee DOwnTown, on kirkkaitw jwa väkkyviä valojakin:
https://www.youtube.com/watch?v=G8lk4ZTnbuc 40-vuotiaat ovat vielä pikkutyttöjä. Mää olen kaksi kertaa niin vanha. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171