Näin sellaista unta

Anonyymi-ap

Että kannoin varattua naista.

23

269

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olit raskaana?

      • Anonyymi

        En.


    • Varmasti aika ahdistava uni.🤔

      • Anonyymi

        Tiesin hänen olevan varattu, mutta ei haitannut.


    • Näin sellaista unta viimäyönä missä venäjä hyökkäsi etelä-suomeen 😢 ei ollut kiva uni laisinkaan 😓 heräsin lopulta herätyskellon soittoon, ja tajusin se oli vain unta 😌🙏

      Hyvää naistenpäivää suomi24.ään 💐🎗️, aurinkoista viikonloppua 🌞❄️🧣⛷️ elämä on lyhyt muistakaa nauttia siitä 💖

    • Anonyymi

      Ihan normi ätmiuni

      • Anonyymi

        En ole ätmi, usko jo!


    • Anonyymi

      Minne kannoit sitä varattua naista? Ja miksi?

      • Anonyymi

        Ätmien kevätjuhliin.


      • Anonyymi

        Uni loppui kesken. Sänkyyn kai koska halusin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uni loppui kesken. Sänkyyn kai koska halusin.

        Voih Harmi että loppui kesken uni.
        Tai sekin et oli unta vaan.
        No joskus unet saattaa toteutuakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uni loppui kesken. Sänkyyn kai koska halusin.

        Olipas todella romanttista.🥰 toivottavasti oli varattu sinulle.


    • Anonyymi

      Minä näin sellaista että olin palauttamassa kierrätettäviä putiloita koneeseen panttien toivossa ja keräsinkin niitä.

      Jostain syystä olin ottanut kotoa mukaan kaupan ostoskärryn.
      (Ei aavistustakaan miten se oli kotiini joutunut)

      Matkan varrellakin noukin lisää niitä pantillisia kyytiin, sitten pääsin kaupalle jossa palautusautomaatti ulkopuolella kaupasta.

      Joku kiilasi eteeni joka oli joku sen saman kaupan myyjä joka myös oli palauttamassa, kerroin jonkin hyvän ideani hänelle joka otti oppia ja sen takia siis kiilasi eteeni.

      Päätin että: on viisaampi käydä ensin ostoksilla sen kärryn ja niiden panttien kanssa ja kaupasta tullesssa palauttaa ne, en tiedä mistä tuo logiikka tuli, mutta tuo saman kaupan myyjä joka siis palauttamassa itsekin sanoi että: ei noin saa tehdä.

    • Anonyymi

      Uni symboloi aisuruutta, että olet nyt valmis suhteeseen jännämiehen hylkäämän YH-äidin kanssa ja kustantamaan koko lystin.

    • Anonyymi

      Diagnoosisi on erittäin virheellinen, herra Professoi Sykerö

      • Anonyymi

        Kannoikko kynnyksen yli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannoikko kynnyksen yli

        En.


    • Anonyymi

      Ei olikin eri professori tuo olikin lastenohjelman Professori Balthasar, kuin Veijo Balxar..

    • Anonyymi

      joo no se ei ole ihme jos näen jotain unia joistain nuorista kauppamyyjistyä koska lähikaupassa on niitä monia joiden kanssa mielellänikin aina juttelen..

    • Anonyymi

      Kassaneidin eli myyjätytön katse paljasti kameravalvonnan laajuuden pienessä kaupassa.

      Olin maksamassa ostoksia, huomasin että tuo myyjä tuijottaa pääni yläpuolella on: Ensimmäisenä näin tekstin SAMSUNG, sitten tarkemmin katsoin: on paljon LIVE-valvontakameran kuvia siinä näytössä. ri ikkunoissa kuvia paljon 20kpl varmaankin eri kameraa :D

      Oikeasti tuo hipoo omaa sääjuttu-harrasteprojektiani jossa on myös yhtäaikaa monia tallentavia kameroita.

    • Melkein aina unohdan unen aiheen, mutta saattaa jäädä vahvakin tunne, että nähnyt olen. Niistä, jotka muistan, en koskaan ole nähnyt mitään miellyttävää, vain painajaisia.

      Usein jostakin sanotaan, että 'hän näki kaunista unta'. Onko kauniita unia todella olemassa?

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      💋 ­V­i­­­t­t­­u­ ­­t­­­ä­­­m­­­ä­­­ ­k­­­u­­u­m­­­a­­ ­­n­­­a­­­r­­­t­­t­­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1583
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1208
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe