Voiko pitkässä avioliitossa alkaa vihaamaan toista niin paljon

Anonyymi-ap

että haluaa suurinpiirtein tappaa hänet? pelkään, etten olekkaan koskaan rakastanut
miestäni. Oli aikoinaan järkiliitto, lapsen, ei rakkauden tähden.

11

390

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No luulisi nyt täysipäisen ihmisen osaavan lähteä ennen väkivaltaan ryhtymistä.

      Jos itse tiedät olleesi järkiliitossa, mikä ihme estää sulassa sovussa ottamasta eroa ja jatkamasta omiin suuntiinne?
      Lapsi on kuitenkin yhteinen, mutta ettehän te vanhemmat minnekään hänen elämästään katoa, vaikka eroaisittekin.

      Ota lasi vettä, istu alas puolisosi kanssa ja totea ääneen se, miltä sinusta tuntuu.
      Ei kaikkea tarvitse dramatisoida.

      Elämää se avioliittokin vain on ja sen voi ihan hyvin päättää hyvässä yhteisymmärryksessä.
      Tervaa ja höyheniä ei erossa tarvita.

      • Anonyymi

        Kenenpuolesta yrität selittää, ku sulla ei lapsia ole! Onrikollista toi sun touhu!


      • Anonyymi

        Ei onnistu. Ei onnistu narsistin kanssa
        Hänessä ei ole mitään vikaa.
        Talo myyntiin ja lusikat jakoon,
        Kyllä viimeinen vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Vai suurinpiirtein tappaa hänet, lapsesi isän. Hae nopeasti apua!!!!!

      • Anonyymi

        En minä ole ketään tappamassa.
        Ero ei aina ole se kaikkein paras
        ratkaisu. Kyllä sitä rakkauttakin on
        ollut, ei nyt ihan eilen kuitenkaan
        ole menty naimisiin.


    • Anonyymi

      Tuttu tunne. Muistan sen, kun toivoin että kotiin olisi tosi pitkä matka. Sinne oli paha mennä. Ei koskaan tiennyt mitä odottaa. Hyvää vai huonoa. Se kuluttaa ihmistä niin kovin, lopussa ei ole enää yhtään voimia. Miten siitä selviää? Jokainen omalla tavallaan.

    • Anonyymi

      Meillä meni vaimon kanssa huonosti. Hän rupesi käyttäytymään viimeisen lapsen jälkeen hyvin hyvin itsekkäästi. Hän eli niin kuin minua ei olisi olemassakaan. Seksielämä kuoli ja yritin kaikkeni että vaimo kuuntelisi minua. Kerran tunsin pelkästä katseesta kuinka paljon vihaa siinä oli minua kohtaan. Me ei oltu edes riidelty. Vaimo katse oli todella vihainen. Uskoin silloin että hän oikeasti vihasi minua.

    • Anonyymi

      Aloituksessa rakkautta ei ollut ja sitten myöhemmässä postauksessa onkin ollut?

      Kannattaisi ehkä hakeutua pikimmiten lääkärin ja terapeutin vastaanotolle.

      Nuppisi on niin sekaisin, että tarvitset ammattiapua.

      Minulla muuten on takana 30 vuoden avioliitto ja minulla on kolme lasta.

    • Anonyymi

      Miksei voisi, ja jos lähtökohta on ollut joku muu kuin rakastaminen tai toisesta välittäminen, voihan niin hyvinkin käydä.

      Vaikea tosin ymmärtää, miten järkiavioliitosta ei voisi lähteä, jos ei siinä mitään järkeä enää ole?!

    • Anonyymi

      "onhan mun saatana saatava lapsi, kaikki muu on kohinaa"

      Taas on yksi beta-mies täyttänyt tehtävänsä ja nyt hänelle jää vielä maksajan rooli

    • Anonyymi

      Aviolitto on yleensä taloudellinen järjestely. Kaikki romantiikkahömpänpömppä on turha liittää siihen. Jus alkaa kiristää vanne, taloudelliset asiat on syytå järjestää uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe