Sellaista mietin yhdestä ihmisestä joka on jäänyt muistojen joukkoon. Käykö sulle koskaan niin että joku tulee kaihoisalla tavalla mieleen?
Olis kiva nähdä
26
365
Vastaukset
- Anonyymi
Käy. Välillä harmittaakin tietyt esteet tiellä kohtalon.
- Anonyymi
Ei käy.Se juna on mennyt jo!
- Anonyymi
Ei enää nykyään. Olen tottunut elämään ilman muita ihmisiä omaa elämääni. Poislukien perheeni, heistäkin lapset ainoat joita kaipaamalla kaipaan. Toki tuttujakin on kiva nähdä, mutta pärjään näkemättäkin.
Jasu- Anonyymi
Asiaan voi vaikuttaa, että olen asunut maalla missä ystäviä ja tuttavia ei oikeen ollut tai niitä oli muutama. Ja aikuisena hekin lähti elämään muualle. Maalla olen oppinut viihtymään ilman ihmisseuraa ittekseni. Tai perheen kesken.
Kyllä vuodet muokkaa ja elinympäristö ihmistarpeitakin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaan voi vaikuttaa, että olen asunut maalla missä ystäviä ja tuttavia ei oikeen ollut tai niitä oli muutama. Ja aikuisena hekin lähti elämään muualle. Maalla olen oppinut viihtymään ilman ihmisseuraa ittekseni. Tai perheen kesken.
Kyllä vuodet muokkaa ja elinympäristö ihmistarpeitakin.
JasuKerro ihmeessä yksi miehen sivupersoonista tästä harmonisesta maalaiselosta, onko viljapeltoo, karjaa sekä kotieläimiä ym?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä yksi miehen sivupersoonista tästä harmonisesta maalaiselosta, onko viljapeltoo, karjaa sekä kotieläimiä ym?
Maalla voi asua muutkin ihmiset kuin tilalliset. Järki käteen höhlä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä yksi miehen sivupersoonista tästä harmonisesta maalaiselosta, onko viljapeltoo, karjaa sekä kotieläimiä ym?
Taidat olla joku uusavuton joka ei ole edes kirvestä nähnyt livenä 😃
- Anonyymi
No joo. Mutta on jo tuhkattu, joten hirmuisesti ei ole tehtävissä. Eli on vain joskus kaihoisasti mielessä.
>simiti< - Anonyymi
Ei käy. Aika monta vuotta siitä on kun niin on käynyt. Entinen perhetuttu.
- Anonyymi
Kaiho käväiseen joskus mielessä, ei mitenkään raskaana, sellaisena lämpimänä.
Iso rakkaus menneisyydestä olisi kiva nähdä. Toivon että joskus näenkin, asuu 40 km:n päässä. Edesmennyt sisko tulee mieleen kun jotain merkittävää tapahtuu. Ennen aina ryntäsin hänelle uutiset kertomaan.- Anonyymi
40 kilometriä mistä ilmansuunnasta katsoen? Kunhan demonstroin tonttuutta ätmi ym
- Anonyymi
Joku digilaulu puuttuu vielä, nti Aika? https://youtu.be/UcCyU2_thtY?si=NhAx-7elSJVQ5TNu
- Anonyymi
Joko sulla kasetti nauhoittaa tai grammari soi taustalla eli millon voi laulaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sulla kasetti nauhoittaa tai grammari soi taustalla eli millon voi laulaa
Kellonlyömiä löytyy ja?
- Anonyymi
Kuulin uutisen eräästä aika hyvästä lukioajan kaverista samanikäinen, kuollut Helsingissä ollessaan.
Ihmiset kuolevat ympäriltäni, vain minä selviydyn :D- Anonyymi
On se sulla(kin) palstaätmi lasi sitten puoliksi täynnä, mikä iloa sitten tuokaan
#Käykö sulle koskaan niin että joku tulee kaihoisalla tavalla mieleen?#
Toki käy. Nimeä en muista, mutta juttelin herttaisen luokkatoveritytön kanssa 50-luvun alussa, kun aivan ilkosillamme odotimme vuoroamme lääkärintarkastuksessa. Olisi jännä tietää, onko enää elossa, ja millainen elämänsä on ollut.
Lukioaikana olin paljon tekemisissä luokkatoveritytön kanssa, vaikka mitään romanssiin viittaavaa ei ollut. Teki mieli kysyä häneltä asioita, joita vain nainen osaa kertoa, mutta en koskaan uskaltanut. 🌹👀Siihen aikaan oli niin kova sensuuri, ettei ollut mitään mahdollista saada kuvaa naisen sukupuolielimistä, eikä minulla voinut olla kokemusta, koska en ollut seurustellut kenenkään kanssa. Siksi oli useasti aivan kielen päällä, että olisin pyytänyt häntä näyttämään ja ennen kaikkea jakamaan tärkeätä tietoa.
Jälkeenpäin tuntuu, että olisi toki vastannut pyyntööni myöntävästi. Mutta siihen aikaan olin aivan pystyyn kamaloitunut. 🌹👀
- Anonyymi
Muutama lapsuudenystävä, sellaisina kuin olivat silloin. Voi niitä aikoja, kauniita muistoja... 🥲
xLiner - Anonyymi
Normaaleille ihmisille käy niin. Se on luonnollista.
- Anonyymi
Tätä taustaa vasten takavasemmalle
- Anonyymi
Aivan yhtä normaalia on olla kaipaamatta ketään. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää ja tuntea.
Jasu
Sillo liitukaulen lopussa 65 miljoonaa vuotta sitten, enneku se iso meteoritti posahti ja kamaloitti melkisten kaiken elämän, mulloli kaverina yks sulone tuttokolmisarvipärstä.
Sit kunne herätti mut takas niiku henkiin, mun tarvii kyl myöntää, et mää oon kyl ollu sillei huikentelevaine. Mut ei soo kovasti haitannu, ku ihmistuttopimuset on kans enämpi huikentelevaisii.
On se, ku uutta nuoruutta eläs.- Anonyymi
haluaisin kyllä tavatA HAAVEILIJAN HAPSUINE HIUKSEINEEN JOSKUS IN REAL LIFE... PITÄISIKÖ KÄYNNISTÄÄ TUOKIN NIMITTELIJÄOHJELMMIÄHÄN NIMIÄ...
- Anonyymi
ei vie paljoa sähköä eikä tietokoneen aikaa, uusia nimiä;
Rimiesdi
Astai
Aubud
Jano
Dishickvedom
Ri
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018305747rp
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912990Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991716Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461587- 871401
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031400Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21129Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381067Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun334908Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden259877