Mistä jutella?

Anonyymi-ap

Tapasin vieraan naisen harrastukseni myötä. Muutaman kerran hänet nähnyt ja kovasti miellyttää silmääni. Tänään uskalsin aloittaa juttelun hänen kanssaan. Keskustelu sujui ihan luontevasti, hän tuntui mukavalta. Mistähän hänen kanssaan kannattaisi jutella seuraavalla kerralla? Onko naisilla antaa vinkkiä? Tulee jutusta sitten jotain tai ei tule. Joka tapauksessa hänen kanssaan keskustelu piristi aivan kummasti yksinäistä päivääni. Sekin jo sinällään hieno asia.

9

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vinkkejä naisilta?
      Haluut sitten olla tyttö sen silmissä - vai?

    • Anonyymi

      Juttele siitä harrastuksesta. Jos juttu ei kulje luontevasti ei sitä kannata väkisin yrittää. Pyydä lounaalle tai muutamalle.

      • Anonyymi

        Niin, kannattaa varmaan olla kiinnostunut hänestä ja kysellä kuulumisia ym. Menemättä liian henkilökohtaisuuksiin heti ensimmäisillä tapaamisilla. Voi vaikka kokea tungetteluksi, vaivaantuneeksi jos liian intiimejä asioita kyselee. Kannattaako hänelle kertoa, että on kaunis/viehättävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kannattaa varmaan olla kiinnostunut hänestä ja kysellä kuulumisia ym. Menemättä liian henkilökohtaisuuksiin heti ensimmäisillä tapaamisilla. Voi vaikka kokea tungetteluksi, vaivaantuneeksi jos liian intiimejä asioita kyselee. Kannattaako hänelle kertoa, että on kaunis/viehättävä?

        Voihan sitä kertoa, että on ilo silmälle. Kaikki riippuu naisesta.
        I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä kertoa, että on ilo silmälle. Kaikki riippuu naisesta.
        I

        Eikö nainen koe miellyttävänä asiana jos kertoo hänen olevan kaunis! Ei minusta mitenkään tungettelevaa tai mihinkään viittaavaa. Ja voisi tietty kertoa, että hänen kanssaan oli ja on mukava jutella ja että viime kerta piristi kummasti yksinäistä, harmaata päivääni. Vielä,en kyllä lähtisi ehdottelemaan yksille tai päivälliselle lähtöä. Siis toisen kerran tavatessamme ensi viikolla. Toivottavasti hän tulee paikalle. Sanoin hänen lähtiessä että ensi lauantaina uudelleen tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nainen koe miellyttävänä asiana jos kertoo hänen olevan kaunis! Ei minusta mitenkään tungettelevaa tai mihinkään viittaavaa. Ja voisi tietty kertoa, että hänen kanssaan oli ja on mukava jutella ja että viime kerta piristi kummasti yksinäistä, harmaata päivääni. Vielä,en kyllä lähtisi ehdottelemaan yksille tai päivälliselle lähtöä. Siis toisen kerran tavatessamme ensi viikolla. Toivottavasti hän tulee paikalle. Sanoin hänen lähtiessä että ensi lauantaina uudelleen tänne.

        Tämän harrastukseni myötä olen ihan viime aikoina jutellut kahden miellyttävän naisen kanssa. Kiva heidän kanssaan on vaihtaa mielipiteitä. Valitettavasti pidemmälle heidän kanssaan en pääse, sillä molemmat ovat varattuja. Täytyy tyytyä sitten osaansa. Varsinkin tämä uudempi tuttavuus on kyllä aivan super! Kaunis ja luonne aivan uskomaton. Olisinpa hänen miehensä housuissa, olisi elämä kohdillaan. Helkkarin vaikeaa löytää ketään vapaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nainen koe miellyttävänä asiana jos kertoo hänen olevan kaunis! Ei minusta mitenkään tungettelevaa tai mihinkään viittaavaa. Ja voisi tietty kertoa, että hänen kanssaan oli ja on mukava jutella ja että viime kerta piristi kummasti yksinäistä, harmaata päivääni. Vielä,en kyllä lähtisi ehdottelemaan yksille tai päivälliselle lähtöä. Siis toisen kerran tavatessamme ensi viikolla. Toivottavasti hän tulee paikalle. Sanoin hänen lähtiessä että ensi lauantaina uudelleen tänne.

        Se nyt riippuu täysin naisesta. Toiset tykkäävät ja toiset eivät. Itse kuulun niihin, jotka kokevat ulkonäkökehut rasittaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt riippuu täysin naisesta. Toiset tykkäävät ja toiset eivät. Itse kuulun niihin, jotka kokevat ulkonäkökehut rasittaviksi.

        Ai miksi rasittaviksi, onpa outoa! Luulisi että se hivelee itsetuntoa. Mitä pahaa siinä on? Teistä naisista ei ota selvää kuka tykkää mistäkin. Ja reaktiot ovat niin voimakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt riippuu täysin naisesta. Toiset tykkäävät ja toiset eivät. Itse kuulun niihin, jotka kokevat ulkonäkökehut rasittaviksi.

        Just joo. Saat varmaan raivarin jos joku mies tuo sulle kukkasia!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe