Mies väittää rakastavansa minua yli kaiken. Olemme olleet yhdessä 25 vuotta, eli mistään alkuhuuman häviämisestä ja arjen alkamisesta ei ole enää kyse. Mies ei enää katso mua rakastavasti ja haluten. Hän ei ole saanut kotonaan hellyyttä ja Haleja eikä välitä sellaisesta.
Alussa toki olin toisen kainalossa kokoajan, sekin ilmeisesti miehen päämääränä päästä panemaan. Nyt on hänen halut laskeneet reippaasti ja seksiä kerran kuussa tai kahdessa. Siis 10min pano.
Eikö hän kuitenkaan välitä niinkuin pitäisi vai onko tämä normaalia pitkässä suhteessa?
Sanat ja teot
4
355
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia että pitkässä suhtessa on meno pausseja. Ei ota eteen,vaikka kuinka kiihottavaa jo päivällä tapahtuisikin." 25 vuoden panovuosien jälkeen tämä alkaa ja jatkuu harvenemin panoin kaksi kertaa vuodessa. Lääkäriltä voisi pyytää viekraa,ja samalla käydä terveystarkastuksessa. Siitiöt vähenevät vuosien kuluessa,tartis tehdä jotain.Naiselle oleminen on varmasti kovaa,pitää olla yhtäaikaa Vaimo/rakastaja/huora ja vieläpä päälle Rakastava äiti.!
Normaalilta vaikuttaa.Nämä menopaussit ovat sitten hankalia. Mieli haluaa mutta
mulkku ei seiso. - Anonyymi
Hän taitaa käydä vieraissa, jos on kyllästynyt perus panemiseen. Kannattaa keskustella aiheesta ja kokeilla uusia juttuja. Kummasti piristää pitkääkin avioliittoa.
- Anonyymi
Mää en usko että pitkässä keskivertoparisuhteessa tuon useemmin pantaisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708