Suudelma... Tuo ihanin ilmaisu jonka voi tarjota kauniille naiselle.. Tulinen suudelma.. mutta mikä olisi se kaikkein ihanin ja täydellisin suudelma ? Kertokaa omista kokemuksistanne teidän ensi suudelmasta ! Mikä on huonoin tapa ? Mikä taas paras ? Onko käsillä paikkaa suudelman aikana ?
Tulinen suudelma
5
1349
Vastaukset
- marikaisa
Hyvä tulinen suudelma jää mieleen enemmän kuin
paraskaan orkku... Kannan muistoissani tälläistä
jo toista vuotta tosi on..... - Neito16
jos avitat kielellä ni ei sit mitään limasta kurkkuun -taktiikkaa.. ihan sillai pienesti, hellästi.. u know..? ja sopivan pitkästi.. mut muista hengittää..:)
ja kädet.. hmm.. paikkoja on monia.. vyötärö, kaula, takamus:)
tsemiä ja imua;) - zenice
..niin, ehkä huonoin on ollut sellainen että äijä yrittää tunkea kieltä about kurkkuun ja silleen..
mutta onneks löytyy myös hyviä suutelijoita! :)
..noista käsistä mulla ei ole muuta sanomista kuin, että älä ainakaan tunge niitä housuihin heti!!- tunteella...
Oikea suudelma saa veren virtaamaan, korvissa kohisemaan ja sormien päitä vihlomaan....olen onneksi saanut kokea tämän kaiken, ja voin luvata, ei ole tullu vastaan vielä seitsämään vuoteen saman veroista suudelmaan... aah, maistuis varmaan sullekin.
- Anonyymi
tunteella... kirjoitti:
Oikea suudelma saa veren virtaamaan, korvissa kohisemaan ja sormien päitä vihlomaan....olen onneksi saanut kokea tämän kaiken, ja voin luvata, ei ole tullu vastaan vielä seitsämään vuoteen saman veroista suudelmaan... aah, maistuis varmaan sullekin.
Pyllyn reikää kun suutelee, se on herkkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096