Anneli ja Helena verkkokauppa

Anonyymi-ap

Kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta,onko huijausta.
Myy naisten vaatteita.

25

7272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvelen, ettei ole suomalainen huolimatta nimestä. Taitaa olla kiinalainen.

      • Anonyymi

        Totta,ei kannata tilata,huonoja kokemuksia,kun sais vielä loppumaan ilmoitukset sähköpostiini,on niin kiusallinen firma,ei ikinä pidä tilata,huono laatusia


    • Anonyymi

      Tällainen kommentti löytyi:
      Älkää vaan kukaan ostako mitään tästä verkkokaupasta, se on täyttä huijausta. Lähettävät vääriä tuotteita ja sitten niitä pitäisi palauttaa Kiinaan omalla kustannuksella. Postikulut yhtä kalliit kuin tilatut tuotteet.

      • Anonyymi

        Näyttäisi olevan samaa vaatetta, kun esim.mitä kiinalainen Temu myi, vaatteet sisältää myrkkyjä kuten lyijyä, joka ei lähde pesussakaan pois😣


    • Anonyymi

      Luulin nimen perusteella että on suomalainen kauppa mutta palautus maa on saksa. Vaatteessa ei lue valmistusmaata. Sain liian pienen puseron. Ei kannata palauttaa, kun joutuu itse maksamaan postikulut. Voi mikä huijauskauppa!

    • Anonyymi

      Vellana on myös kiinalainen ja täyttä huijausta!

    • Anonyymi

      Annrli&Helna Suomi paidat....
      Ovat jotain kiinalaista halpatuotantoo.
      Hienosti ja harhauttavasti saatu kuvaan....
      Yhtä pötköö ja materiaali haisevaa polyesteriä...
      ROSKIIN MENEVÄÄ TAVARAA....
      Enddmmäinen ja viimeinen kerta, kum tilasin...
      ..

    • Anonyymi

      Kiinalaisissa hikipajoissa halvalla lapsityövoimalla,
      teetettyjä lumpui ja rätei.

    • Anonyymi

      Sitä minäkin epäilin, kiitos tiedoista.

    • Anonyymi

      Olipa hyvä kun googlasin, aloin katsoa tarkemmin niitä kuva ja epäilys heräsi. Onneksi en tilannut 🙏 todella epäeettistä toimintaa

    • Anonyymi

      Vaikuttaa samanlaiselta huijausfirmasla kuin eri nimellä aikaisemmin toiminut yritys. Ei pysty palauttamaan vaikka niin luvataan. Ei ole palautusosoitetta kun tavara joskus saapuu. Huonolaatuista vaikka kuvissa näyttää kauniilta. Vaikka nimi on suomalainen epäilen, että firma on kiinalainen.

    • Anonyymi

      Nimessä myös Suomi-,Paita. Kysyin, missä paidat tehdään. Ovat halpoja. En saanut vastausta. Kysymys lienee poistettu.

    • Anonyymi

      Oma pankkini (Danske) ei suostunut tekemään pankkikortilla maksusuoritusta kyseiseen paikkaan, kun yritin tilata - eli vakavia ongelmia tämän yrityksen kanssa. Ei kannata tilata vaikka tuotteet näyttävät houkuttelevilta.

    • Anonyymi

      Taitaa olla huijausta. Ei ole viikkoon kuulunut mitään vaikka MH:n lähetystunnus kirjattu ja lähetetty sähköpostiin

      • Anonyymi

        Sama minulla. Onneksi vain parin kympin ostos testi mielessä.


      • Anonyymi

        Minulla ihan sama ongelma. Matkahuollosta ei mitään, vaikka paketti oli lähetetty sitä kautta. Sähköpostilla sain sitten paketin noudettua. En luota enää firmaan.


      • Anonyymi

        Odottelen vielä, sitten teen ilmoituksen kuluttajavirastoon.


      • Anonyymi

        Hei. Meidän yrityksessä ei ole mitään outoa, mutta anneli&helena -suomi paidollla ei ole meidän kanssa mitään muuta tekemistä, kuin että he ryöstivät sivuillensa meidän nimen heti yrityksemme perustamisen jälkeen. Eli Anneli ja Helena Oy:llä, jota edustan ei ole vaatteita tai mitään vähittäismyyntiä missään muodossa. Kuten linkkisi tiedoista näkee toimialamme on ihan muu. Tilaussivustolta ei valitettavasti saa selville tämän vaatekauppaa tekevän yrityksen tietoja tai edes nimeä. Olkaa tarkkoja ja etsikää tilaussivuilta sen yrityksen oikea nimi ja tiedot jolta olette tilaamassa. Suomalaisilla yrityksilla kyllä löytyy nekin sivuiltaa. Itse olen yrittänyt löytää tähän ratkaisun mutta viranomaisiltakaan en ole saanut tähän apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottelen vielä, sitten teen ilmoituksen kuluttajavirastoon.

        Tee heti ilmoitus, mutta tee se oikeasta sivusta. Olen kyllä heillekkin ilmoittanut tästä asiasta toista vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee heti ilmoitus, mutta tee se oikeasta sivusta. Olen kyllä heillekkin ilmoittanut tästä asiasta toista vuotta sitten.

        Siis olen ilmoittanut asiasta heille Anneli ja Helena Oy:n edustajana ja pyytänyt apua tämän asian ratkaisemiseksi.


    • Anonyymi

      Kiinalainen firma. Lähetin juuri 5 vaatekappaletta takaisin Kiinaan ja postikulut 45 € jotka minun pitää maksaa itse (pieni präntti toimitusehdoissa). Jos tähän ei ole varautunut, älä tilaa

    • Anonyymi

      Mun pankki onneksi esti tilauksen maksun viestillä " epäluotettava toimija."

    • Anonyymi

      Hei.
      Olen suomeen rekisteröidyn Anneli ja Helena Oy:n edustaja. Tällä Anneli &Helena -suomi paidalla ei ole meidän kanssa mitään yhteistä. Suomipaidat sivusto ilmaantui verkkoon pian yrityksemme rekisteröinnin jälkeen. Enkä ole saanut yhteydenotto yrityksistä huolimatta selville missä maassa tämä verkkokauppa sijaitsee. Olen ollut yhteyksissä viranomaisiin poliisista kuluttaja-asia mieheen eivätkä he voi asialle mitään.
      Meidän toimialamme ei ole vaate eikä muukaan vähittäiskauppa.
      Tarkistakaa aina minkä yrityksen kanssa oikeasti olette tekemisissä ja löytyykö ne yhteystiedot sieltä teidän kaupantekosivuilta. Tässä tapauksessahan ainut yhteystieto on sähköpostiosoite, mutta yrityksen nimeä tai mitään muutakaan ei löydy tilaussivulta.
      Eli kun tälle yritykselle löydätte puhelinnumeron se on ilmeisesti minun ja se on löydetty asiakastiedon perusteella netistä jollatakin muulta sivulta kuin tältä suomi-paidan tilaussivustolta.
      Olkaahan tarkkana tilausten ja mielikuvien kanssa siitä keneltä oikeasti tilaatte ja mitä. Suomalaisilta yrityksiltä täytyy löytyä oiket tiedot yrityksestä ja y tunnukset verkkokauppojen sivuilta eli tarkistakaa että ne löytyy tilaussivuilta.

    • Anonyymi

      Tänään tuli pilkkumekko matkahuoltoon. Onneksi se oli halpa, surkea tekele, ei mitään sisäänottoa, pelkkä suora kauhtana. Materiaali ei ollut ohutta läpikuultavaa kuten mainoksessa luvattiin vaan paksua puuvillaa, ei mitään liehuhelmaa. Älkää ostako, tällaisen pötkylän osaa ommella 10 vuotias lapsikin.
      Palautus on Saksaan eli ei kannata, hinta tulee niin kalliiksi.
      Näin sitä opitaan kantapään kautta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe