pudonnut heikkoihin jäihin?
Oletko koskaan
27
279
Vastaukset
- Anonyymi
En. Kävelin jäällä ja ajattelin, että se se vasta olisikin kamala tunne ellei olisi mitään kättä pidempää mukana.
- Anonyymi
En ole. Juoksuhiekkaan oon vajonnut vyötäröön asti.
Jasu- Anonyymi
Missä noin voi käydä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä noin voi käydä?
Lahdessa soramontulla. Entinen lumenkaatopaikka. Siellä on vesionkaloita ja hienoa hiekkaa päällä. Kärpäsessä. Nykyään siellä on taloja.
Jasu
- Anonyymi
kerronko jonkin musiikkikappaleen mikä voisi livahtaa mieleen joku Metallica - Trapped under ice
- Anonyymi
Ei vaikuta nämä minuun pikemminkin sinuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikuta nämä minuun pikemminkin sinuun
Eli sad but true; mieti sitä
- Anonyymi
Mun mielestä tähän sopis toi until it sleeps? Sivusta kulttuurin ystävä
- Anonyymi
En ole, mutta koiramme 2 kertaa. Selvisi molemmista.
- Anonyymi
Creeping Death: https://www.youtube.com/watch?v=X8OeBZQn3_w
Mutta niin meillä levyssä sävellaji a#m, on kuin E-sointu mutta ei kuitenkaan sama , vaikeahko jämerä kitaralla. Mä en oo kyl koskaan tassutellu jäällä. Ne jotka tekee sillei, on ihan kahedorgii.
- Anonyymi
Sä oletkin dinosaurus ajalta
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mul onki yks kaveri samalta niiku ajalta ja sennimi on Dino. Ei sekään oo jäisehtiny koskaan. Meil jo silloin liituajan lopulla ei ollu sellasta impesillii tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne uppos saveen. Jäljet löytyi.
Olen joskus lapsena. Se oli sitä aikaa, kun lapset pyörivät ulkosalla keskenään koko päivän, kotona käytiin vain syömässä. Vartuin lähellä vettä ja vietimme lapsuudessa paljon aikaa veden äärellä. Erään kerran sitten kevättalvella pompimme ystäväni kanssa jäälautoilta toiselle, kun jalkani upposi jään läpi. Sitten upposi toinenkin ja olinkin vyötäröä myöden vedessä. Onneksi olin lähellä laituria ja ystäväni sai hilattua jäälautan jonkun kepin avulla lähemmäs ja pääsin kiipeämään takaisin laiturille ystäväni avustuksella. Ei jäänyt traumoja, mutta osaanpa varoa heikkoja jäitä enemmän.
- Anonyymi
Erittäin hyvä varoittava esimerkki.
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä varoittava esimerkki.
Kyllä ja onneksi sain painotettua omalle lapselleni, ettei jäille mennä koskaan leikkimään.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Kyllä ja onneksi sain painotettua omalle lapselleni, ettei jäille mennä koskaan leikkimään.
Pikkukakkonen varoitti myös aikoinaan hienolla animaatiolla heikoista jäistä.
Anonyymi kirjoitti:
Pikkukakkonen varoitti myös aikoinaan hienolla animaatiolla heikoista jäistä.
Niinpä muuten varoitti. Taisi olla nalle, joka putosi jäihin ja hänet pelastettiin kaulahuivin avulla. Mahtaakohan nykyään olla enää vastaavaa varoitusta? En ole pikkukakkosta katsonut enää ehkä noin kahdeksaan vuoteen, joten ei mitään hajua, mitä siellä nykyään näytetään.
- Anonyymi
kokeilempa mitä tuo nimittelijä-ohjelmakin tekisi jotain nimiä jos tekee hassuja yhdistelmänimiä tuo kun käsillä tuo juttu
Kausmi
Toirinipu
Rosterbudnal
Aublon
Budnelblonpass
Palsto
ystäv ällisin terveisin Palsto! - Anonyymi
Joo, joka toinen päivä. Kesällä pitää matkata napajäätikön äärelle että onnistuu.
- Anonyymi
minä näin jotain hassua unts joss oli tuo hsasvla -tyttö jtetnkin makaamadds päälläni sdänntysxdä joku uni tuli ja sditten taistelin jotain ja haaveilija rauhoitti.. unts...joytsin
Sen verran vain, että saapas kastui. En onneksi pahemmin.
Nuorena hölmönä, menin jäälautalle seilaamaan. Se oli aika haperoa ja putosin siitä läpi. Onneksi sain nostettua itseni ylös nopeasti ja olin melko lähellä rantaa, niin pääsin kotiin.
- Anonyymi
Olen. Viimeksi eilen. Sen jäätyneen lätäkön alla oli ainakin 2 cm vettä...
- Anonyymi
En, hyppäsin 3vuotiaana PUHDASVESIKAIVOON
- Anonyymi
taisin sanoa jonkin musiikin metallica -trapped under ice, en uudestaan jaksa
Mikä ihmetyttää todella paljon tuo haaveilija, jotenkin tulee lämmin olo hänestä, mysteeri kyllä on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913040Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001727Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051417- 871411
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21169Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden267909