miksi nuorille pitää olla diesel mersut?

Anonyymi-ap

täällä meidän kylällä lähes kaikilla on diesel mersut. onko näissä jokin juttu kun ne on kaikilla. en viitsi kertoa tätä pientä paikkakuntaa.

19

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on takavetoisia eikä kukaan halua enää bemaria.

      • Anonyymi

        miksi näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi näin?

        Nylynuorilla on pidempi pippeli kuin vanhoilla äijillä.


    • Anonyymi

      kenties kiuruvesi? kesällä kävin tuolla musiikkitapahtuman läheisyydessä ja Kaikki ajoi iltaisin mersulla KAIKKI!!
      ON JUNTTEUS HUIPUSSAAN LANTAHAALAREILLA!

    • Anonyymi

      Liikkeistä saa dieseleitä halvalla kun kukaan ei niitä osta. Siitä se johtuu ja tilatankissa riittää halpaa polttoöljyä kunnes poliisi käräyttää ja tulee todella kalliiksi.

      • Anonyymi

        Ei se löpö nykyään paljoakaan halvempaa ole.
        Jos tietenkin on kymmenen vuotta vanhaa varastoa..... niin sitten.


    • Anonyymi

      Aivan niitä saa halvalla ja velaksi

    • Anonyymi

      kiuruvesi on tunnettu junttiudestaan ja mersujen korkeana määränä(6/10 autosta) on mersuja ja suomen korkein lukema ihmismäärään nähden rekisteröityjä.

      • Anonyymi

        kiuruvedellä on kieltämättä paljon mersu merkkistä autoa.
        itse olen eteläsuomesta mutta olen yllättynyt kiuruveden mersujen määrästä etenkin asukaslukuun nähden.
        onko kiuruvesi jotenkin tarjonnut tämän merkin jotta asukasluku pysyisi ns.ilmaisella tonttiperiaatteella kuten joissakin kunnissa tapaha on vai mikä ajaa tämän pienen kylän ennen näkemättömään mersujen suosioon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiuruvedellä on kieltämättä paljon mersu merkkistä autoa.
        itse olen eteläsuomesta mutta olen yllättynyt kiuruveden mersujen määrästä etenkin asukaslukuun nähden.
        onko kiuruvesi jotenkin tarjonnut tämän merkin jotta asukasluku pysyisi ns.ilmaisella tonttiperiaatteella kuten joissakin kunnissa tapaha on vai mikä ajaa tämän pienen kylän ennen näkemättömään mersujen suosioon?

        Siellä henkisesti jälkeenjääneet ajavat 1960-luvun Mersuilla.


      • Anonyymi

        Kiuruvetisten dieselit ja asunnot ovat täysin arvottomia. Lisäksi yksi Suomen köyhimmistä kunnista.


    • Anonyymi

      Nuorisossa on jotain pahasti pielessä, kun kuvittelevat traktoriin takoitetun moottorin olevan "urheilullisen". Ilmeisesti maaseudusta kysymys?

    • Anonyymi

      Koska patteriautot ovat pikkulasten leluja.

      • Anonyymi

        Mutta diesel kuuluu peltotyökaluihin tai rekkoihin, tai todella pitkää taivalta ajavan kaupparatsun volvoon. Jotain on pielessä tuossa nuorison dieselhenkilöauton ihannoinnissa. Johtuneeko siitä, että Formula Ykköset, Nascar ja suurelta osin myös ralli, ovat maksumuurin takana? Koneen pitää laulaa eikä raksuttaa ja kolista, arvon nuoriso. Kumin pitää savuta, ei koneen.


    • Anonyymi

      Nuoret joutuvat ymmärrettävästi turvautumaan vanhempiin autoihin. Ja niiden joukossa alkaa muut kuin dieselit olla harvassa.

      Nuorilla on lisäksi tarvetta vähän uhota ja näyttämistarvkin on kovat. Autot ovat oleellinen osa sitä. Siksipä vanhat ja arvostetut merkit ovat suosittuja ja nehän poikkeuksetta ovat dieseleitä., tietysti samalla rahalla varmaan saisi jonkun reilusti japanilaisen perusbensarohjon, mutta se ei kelpaa uhoiluun ja näyttämistarve ei sillä tule tyydytetyksi.

    • Anonyymi

      Googlaa OM 606, helppoa voimaa.
      800 hv 1000 nm💪💪

    • Anonyymi

      No tietysti siksi, kun ne haisee ja kalisee ;-)

    • Anonyymi

      Sopulit ja epävarmat haluavat kuulua joukkoon ja sitten porukalla kiusaamaan jos joku poikkeaa linjasta.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😍 K­­­u­­u­m­a­­t­­ ­­­t­y­­t­­ö­t­ ­o­­­d­­­o­­t­t­­a­­­v­­­­a­t­­ ­­s­­­i­­­n­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18307956

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe