Pää sekoaa, lapset oireilee, mies juo..

Anonyymi-ap

En tiedä miten tähän tilanteeseen olen itseni laittanut. Alkoholisti miesystäväni ratkesi juomaan ja käytännössä nyt 2 viikkoa jokailta sammunut sohvalle. Teini-ikäiset lapseni ovat olleet muualla onneksi tästä suurimman osan. Toinen tuli reissusta viimeviikon lopulla ja varoitin miesystävääni. että korkki kiinni.. hän tuli luokseni kuitenkin illalla taas ihan päissään, laitoin vierashuoneeseen nukkumaan. Koko vklopun ahdistanut hirveästi, pinna todella kireällä, lapseni ihmetteli mikä mua vaivaa, kun olen kuin viulunkieli.. yöllä heräillyt painajaisiin ja ahdistukseen.
Mies laittoi korkin kiinni, tosin makasi krapulassa koko lauantain ja vielä eilisenkin. Oli kuitenkin kuin ei mitään ja ihmetteli mikä minua vaivaa..
En saa suutani auki, en tiedä mitä sanoisin, pelkään että alan vaan huutamaan ja menetän lopunkin järkeni..

Ei mulla muuta, itse olen tämän valinnut ja vain vertaistukea haluaisin. Olen tyhmä, hyväksikäytetty, läheisriippuvainen..joo.. haluan kotiini taas rauhan ja tämän ahdistuksen pois.

12

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkoholismi on vaan tuho. Olet ihan oikein aavistellut. Sen kun saa kammettua ulos niin tilanne alkaa paranemaan. Ei sinua tuossa arvosteta. Sinulle katsotaan ja etsitään paikkaa joka on ollut ehkä miehen kotoa jo tuttua. Vanha järjestys pyrkii palautumaan myös seuraavissa sukupolvissa.

      • Anonyymi

        Tarkoitan että kehitys täytyy katkaista ettei se periydy. Tsemppiä ja voimia taisteluusi. Äläkä epäile itseäsi. Se on sinun tervettä järkeä ettet hyväksy sairasta elämää. 🌷


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Tarkoitatko todella että läheisriippuvainen, vaiko käteisriippuvainen? Jokin syy kai sinulla on tilannettasi sietää.

      • Anonyymi

        Ap vastaa tähän, on pakko. Minun on taloni, maksan kaiken, mies käy ehkä 2krt/kk kaupassa.


    • Anonyymi

      Nimenomaa, itse olet tiesi valinnut ja päätökset tehnyt. Alkoholisti kyllä haistaa heikon ihmisen, jota jallittaa ja jolta saa päänsilitystä. Alkoholistille on tärkeitä viina ja hän etsii vierelleen ihmisen, jolle tärkeintä on hän eli tämä alkoholisti. Alkolistin läheisriippuvainen puoliso viisveisaa muiden hyvinvoinnista kuten lastensa tai ylipäätään ei halua rakentaa turvallisia puitteita kotiinsa kun hän tanssii alkoholistin tahdissa.
      Mistäkö tiedän? Olen asunut tällaisessa perheessä, jossa äiti oli kynnysmattona ja isä alkoholisti. Vihasin, ja vihaan, kumpaakin!

    • Anonyymi

      Mikään laki maailmassa ei pakota sinua elättämään juoppoa joka ei edes osallistu taloudellisesti arjen pyörittämiseen!

      Aivan tarpeettomasti kehität itselle tosi kammottavan kodin tuon juopon takia. Tuollainen käytös antaa todella vääristyneen kuvan aikuisista lapsillesi. Jo heidänkin takia sinun on parasta laske mies menemään ja elämään muualla haluamansalaista elämää.
      Sinun ja lastesi kodin ei tarvitse olla tuo paikka.

      Vertaistuen sijasta elämään miehen kanssa, sinä tarvitset tukea poistamaan mies kodistanne.

    • Anonyymi

      Kerro juopolle , että joko pitää jatkossa korkin kiinni tai etsii uuden naisen . Ja sinun luo ei enää humalassa eikä krapulassa tulla lainkaan.

      • Anonyymi

        Juu ja alkoholistihan uskoo tuon...ja miksi uskoisi, koska martyyrinainen on tuon sata kertaa sanonut mutta ei koskaan mitään tarkoittanut.


    • Anonyymi

      Lapsesi nyt jo oireilevat! Sinä voit aivan hyvin ja täydellä ymmärryksellä hinata juoppoja kotiisi elätettäväksi, niin monta kuin haluat.

      Sinun ensimmäinen ja ainoa VELVOLLISUUTESI ovat lapsesi. EI juopot miehet.
      Yritä saada tuo nyt järkeesi. Eihän se ole aivokirurgiaa!

      Puhdista kotisi lapsille sopivaksi rauhalliseksi ja tasapinoiseksi tyyssijaksi. Itsekkin tulet hyötymään siitä!
      Vaatii pikkuisen tarmokkuutta laskea juoppo menemään Sinun on tehtävä se . Tänään. Ei huomenna, ei kunhan vielä vähän kärvistelen niin ehkä joskus... EI! Nyt heti.

    • Anonyymi

      Ap tässä. Juominen jatkui. Sain raivarin ja pistin pois kodistani. Ei sureta, eikä ole ikävä, ei huoleta, on vain tyhjä olo.
      Ehkäpä pääsee vielä tolpilleen, jossain kaverin nurkissa nyt punkkaa. Todennäköisempää on että kuolo korjaa.

      • Anonyymi

        On hänen valintansa ja ratkaisu. Ei kuulu sinulle aikuisen päätökset. Pidä huolta itsestäsi ja omasta jaksamisesta..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe