Venlafaxinin lopetus

Anonyymi-ap

Olen syönyt Venlafaxinia 150 Mg muutamia kuukausia. Nyt olen ollut syömättä tätä lääkettä muutaman päivän. Olo on ollut väsyneen oloinen ja näköinen. Olen nukkunut ihan normaalisti. Haukotuttaa vain ihmeesti ja ihan kuin viekkarit olisivat päällä. En keksi muutakaan syytä väsymykseen. Xanoria olen myös syönyt 0.5 - 1 Mg päivässä en kylläkään pitkiä aikoja. Sen pois jättäminen ei ole aiheuttanut olooni mitään. Eli onko syynä tuo Venlafaxinin pois jättö?

12

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väsymys on yksi oireista kun lopetat lääkkeen. Se lääkeohje kannattais lukea.

      • Anonyymi

        Ihmettelen hieman viekkareita. Mistään muusta lääkkeestä ei minulle ole tullut juuri mitään seinään lopetuksesta. Mielialalääkkeistä, Diapamista, Opamoxista tai Xanorista. Mutta tämä Venlafaxin aiheutti todella epämiellyttävän olon. Masennusta, melkein itsetuhoisuutta, päänsärkyä, väsymystä, toivottomuutta. Mitenköhän kannattaa ajaa alas kun on noi 150 Mg tabletti. Joka toinen päivä vajaan viikon ja sitten vähän harvemmin. Jäljellä on 20. En oikein enää halua syödä sitä kun vie seksuaalisuudenkin alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen hieman viekkareita. Mistään muusta lääkkeestä ei minulle ole tullut juuri mitään seinään lopetuksesta. Mielialalääkkeistä, Diapamista, Opamoxista tai Xanorista. Mutta tämä Venlafaxin aiheutti todella epämiellyttävän olon. Masennusta, melkein itsetuhoisuutta, päänsärkyä, väsymystä, toivottomuutta. Mitenköhän kannattaa ajaa alas kun on noi 150 Mg tabletti. Joka toinen päivä vajaan viikon ja sitten vähän harvemmin. Jäljellä on 20. En oikein enää halua syödä sitä kun vie seksuaalisuudenkin alas.

        No mitä lääkäri sanoi miten lopetat. jos haluat lopettaa lääkkeen niin keskustele siitä lääkärin kanssa


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­y­­m­f­­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Lopetitko kerralla niiden syömisen , jos niin teit niin ei ihme että vaikutus tulee väsymyksenä olisit ensin vaan jakanut kahtia annoksen ja syönyt sitä ja nähnyt miten menee sen jälkeen puolisoa joka toinen päivä että lääke vähitellen lopetetaan niin ehtii tarkkailla vaikutusta
      Monet lopetteleva jopa puoli vuottakin että kroppa saa rauhassa muuttaa lääkkeen vaikutuksen vähemmäksi.
      Totta kai kehosi reagoi kun on tottunut saamaan annoksen ja yhtä äkkiä sitten sitä ei olekaan . Itse olisin vähentämis systeemillä lopetellut jos olisin niitä syönyt .
      Se on aina turvallisin tapa , niinhän lääkitys aloitetaankin ensin vähän ja sitten lisätään milligrammoja

      • Anonyymi

        Ainut monista käyttämistäni lääkkeistä, joista tullut näin voimakkaat vielkarit.


    • Anonyymi

      Googlaa "RC Psych "Stopping antidepressants". Siinä on hyvä materiaali vieroituksen tueksi. Moni asioista tietävä ei suosittele annosten vuorottelua (isompi annos pienempi annos tai ei annosta laisinkaan) vuoropäivinä. Se voi saada olosi heittelehtimään

      • Anonyymi

        Itse asiassa ei mistään muusta lääkkeestä ole tullut läheskään näin pahoja viekkareitä kuin tästä Venlafaxinista. Ihan mietoja muista jos ollenkaan. Ja seinään niitä lopetellut. Kaiken maailman masennuslääkkeitä ja bentzoja olen käyttänyt jonkin aikaa, muutaman kuukauden.


    • Anonyymi

      Toisaalta jos Venlafaxin jättäminen pois muutamaksi päiväksi alkaa tuoda viekkareita. Niin eikö lääke silloin toimi sitä otettaessa säännöllisesti? Poistaisi masennusta, ahdistusta. Nyt olen taas syönyt nelisen päivää 150 Mg, mutta olo ei ole ihan vielä tasaantunut. Lieneekö melko vahva lääke?

    • Anonyymi

      Venlafaxin on vahvempi lääke kuin SSRI lääkkeet. Mutta myös sen haitat ja vieroitusoireet ovat ikävämpiä. Toisaalta Venlafaxin tai Cymbalta (eli SNRI lääkkeet) ovat joillekin tehokkaampia kuin SSRI lääkkeet.

    • Anonyymi

      Yleisesti sen verran lääkkeistä, että jos joku lääkitys aloitetaan/on aloitettu annosta pikkuhiljaa nostamalla, ja sitten käytön lopettaa kuin seinään, jos jonkin ajan päästä aloittaa lääkkeen käytön uudelleen, aloitus olisi tehtävä taas pikkuhiljaa nostamalla. Isoa annosta ei pitäisi alkaa käyttää suoraan saman tien.
      Noin on ainakin joidenkin lääkkeiden kohdalla.

    • Anonyymi

      Heittäkää roskikseen mokomat myrkyt ja menkää TÖIHIN.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe