Työelämäänsä aloittelevat sinkkulit

Anonyymi-ap

Maistuu se alipalkattu työ nuorillekkin, kun ei ole edunvalvojia, eikä työttömyys/sosiaaliturvaa.

Siinähän teette sitten 12 tunnin päiviä vitosen tuntipalkalla ja ilman lomia. Elinkustannukset eivät kuitenkaan laske, vaan päinvastoin nousevat.

Voi nuorella ja uhmakkaalla. Itsestään liikoja luulevalla duunarillakin tulla liittoja ikävä. Voipi olla, ettei enää äänestä "työväenpuolue" perusSMP:tä.

18

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuoret voi jäädä asumaan vanhempiensa luokse. Säästää asumiskuluissa ja vanhustenhuolto ei kuormitu. Ei myöskään synny uusia juntteja suomalaisia.

    • Anonyymi

      ensimmäinen palkka on aina negatiivista pitää maksaa jotta saisi tehdä työtä itaw

    • Anonyymi

      vatii jo muutaman miljoonan säästöt jotta on rahaa mennä kesätöihinkin

    • Anonyymi

      mutta niin no kaungeilta löytyy varmasti jotain kesätyöhommeleitakin vaikka jotain typerää näpertelyäkin.

    • Anonyymi

      Kävelet vaan suoraan kaupunginjohtajan toimistoon ja sanot;: tarvitsen jotain työtä kesätyötä.

    • Anonyymi

      silloin kaupungin johtaja varmaan sanoisi: kyllä kwksitään hommia kyllä jotain aina on, tekemätöntä työtä...

    • Anonyymi

      joku kirjallinen hakemus jossa liitteet joku CV vain taheroja paperilla verrattuna jos näkee itse henkilön

    • Anonyymi

      joku CV on vain tahroja papereilla

    • Anonyymi

      Sannan hallituskaudella inflaatio nousi korkeammalle koskaan. Mikäli olet samaa mieltä vasemmistopuolueiden kanssa, että muunmuassa ilmastohumpuukin varjolla käy kaikkien elinkustannusten nosto niin katse peiliin kannattaa.
      Mutta omaa oksaannehan siinä sahasitte. Saattaa työnteko alkaa nyt maistumaan, kun ensin nostitte hinnat pilviin ja toisena ajoitte maan talouden konkurssin partaalle.
      Jos edelleen työt ei maistu, niin katso vene minkä alle muutat asumaan. Tippaakaan ei käy sääliksi.

      • Anonyymi

        Persu kuvittelee, että Sannan hallitus aiheutti globaalin taudin ja Venäjän hyökkäyssodan.

        Tyhmä, tyhmempi, maalaispersu... kaupunkipersuttelijatkin ovat keskimääräisen älykkyyden alapuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu kuvittelee, että Sannan hallitus aiheutti globaalin taudin ja Venäjän hyökkäyssodan.

        Tyhmä, tyhmempi, maalaispersu... kaupunkipersuttelijatkin ovat keskimääräisen älykkyyden alapuolella.

        Näistäkin tyhmempi on ainoastaan lestapersu tai joku muu taikaudkoinen hihhulipersu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu kuvittelee, että Sannan hallitus aiheutti globaalin taudin ja Venäjän hyökkäyssodan.

        Tyhmä, tyhmempi, maalaispersu... kaupunkipersuttelijatkin ovat keskimääräisen älykkyyden alapuolella.

        "persu persu mutta kun persu" hokemisellasi sinä paljastat vain oman typeryytesi ja puoluevihan etkä näemmä liioin ole kiinnostunut edes hallituksen tekemisistä vaan tuon persupersusi.
        Sille tosiasialle sinä et voi mitään että sannan hallitus aiheutti suomeen historian suurimman inflaation eikä siihen vaikuta sota rajojemme ulkopuolella eikä koronakaan joskin näiden varjolla oli vieläkin helpompi jaella sullemulle helikopterirahoja.
        Toisekseen senoli tämä teidän "köyhien puolella" oleva hallituksenne joka juuri energia hintoja korottamalla sen inflaation sai nousuun. Ja uhosihan sannanne vielä vaalien alla että "kun minut valitaan jatkokaudelle niin 2024 vuodenvaihteessa nousee polttoaineet lähes kolmeen euroon litra.
        Näkyy vihervasurin talouskäsitys olevan enemmän kuin lapsen kengissä, jos kuvittelette että kuljetus yms logistiikan kallistuminen ei muka näkyisi kauppojen hyllyillä ja nousevana inflaatio kehityksenä.
        Ja nyt tämä vuorineuvoksia haukkunut nykyinen vuorineuvoksetar narsisti elää ja painelee maailmalla täysin oppiensa vastaisesti ja fanit senkuin ylistää shampanjasosialistia, kun "onhan hän köyhien puolella ja niin kaunis ja edustavakin"😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu kuvittelee, että Sannan hallitus aiheutti globaalin taudin ja Venäjän hyökkäyssodan.

        Tyhmä, tyhmempi, maalaispersu... kaupunkipersuttelijatkin ovat keskimääräisen älykkyyden alapuolella.

        Olen ihmetellyt samaa. Jotkut ovat aivopestävissä ja jotkut ajattelevat ihan itse.


    • Anonyymi

      Aikuinen lapseni erosi juuri ammattiliitosta, ettei vain tarvitse lakkoilla elämän tässä vaiheessa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Onnea vain keskimääräistä hölmömmälle lapsellesi. Mitäs kun työnantaja riistäjät ovat nyt ryhtyneet laittamaan työsulkuja päälle?

        Eipä ole kakarallasi sitten töitä, eikä tukea tule mistään. Kannattaisi edes joskus ajatella vähän kauaskantoisemmin ja laajemmin.

        Ei kannattaisi ottaa omista mini minä minä-vanhemmistaan esimerkkiä. Noh, joka toisen sukupolven on käytävä pohjalla, ennen kuin tajuavat taas rakentaa reilumpaa yhteiskuntaa.

        Oma tenavani löysi puolison, kuka oli saanut huomattavan perinnön. Silti elelevät ihan kohtuu vaatimattomasti, toki velattomassa OK kartanossa ja käyvät normitöissä.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea vain keskimääräistä hölmömmälle lapsellesi. Mitäs kun työnantaja riistäjät ovat nyt ryhtyneet laittamaan työsulkuja päälle?

        Eipä ole kakarallasi sitten töitä, eikä tukea tule mistään. Kannattaisi edes joskus ajatella vähän kauaskantoisemmin ja laajemmin.

        Ei kannattaisi ottaa omista mini minä minä-vanhemmistaan esimerkkiä. Noh, joka toisen sukupolven on käytävä pohjalla, ennen kuin tajuavat taas rakentaa reilumpaa yhteiskuntaa.

        Oma tenavani löysi puolison, kuka oli saanut huomattavan perinnön. Silti elelevät ihan kohtuu vaatimattomasti, toki velattomassa OK kartanossa ja käyvät normitöissä.

        >simiti<

        Työsulku on laillinen vastatoimi änkyröinnille. Liittoon kuulumattomille töitä on paljonkin eikä tarvi näitä sisällissota hihanauha merkein punakapinaa julistavien lakkouhoajien mölinöitä kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työsulku on laillinen vastatoimi änkyröinnille. Liittoon kuulumattomille töitä on paljonkin eikä tarvi näitä sisällissota hihanauha merkein punakapinaa julistavien lakkouhoajien mölinöitä kuunnella.

        Työsulun aikana ei todellakaan ole töitä yhtään kenelläkään.


    • Anonyymi

      on todellakin hauska, hyvä ja hyödyllinen minun sääjuttu kamera ja lämpömittari-juttu, toimii hyvin ei ihan valmis vielä parannan tuota vedetkin alkavat valumaan erääseen paikkaan jättimäisistä lumikasoista kohtä erääseen paikkaan

      hirviö jäävesi-luistinrata syntyy.. täällä ei pysy vesi se valuu juuri erääseen paikkaan alemmaksi risteyspaikkaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe