Eksyttäjä keskuudessamme

Anonyymi-ap

Mitä tulee tämän julkisen Eksyttäjän tapaukseen, on todettava hänet (hänen omien julkisten kirjoitustensa todisteilla!) Raamatan Sanan vastaiseksi Eksyttäjäksi. Nimeä ei edes tarvitse enää mainita? Jumalan hylkäämä eksyttäjä? Joka Omin Sanoin on Luopunut Kristuksen Opista?
• 26.04.2021 19:23
” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.”

41

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      JUMALAN profeetta ei näet ryhdy
      • valheisiin
      • aviorikokseen
      • Raamatun Sanan mitätöimiseen
      • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
      • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
      • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
      • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
      • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
      • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
      • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
      • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)

    • Anonyymi

      Hän on kasaamassa omaa raamattua.
      Se on hänen mielensä mukainen.

      • Anonyymi

        Kalamos on eksyttäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalamos on eksyttäjä.

        Avauksessa oleva lainaus
        ei ole minun kirjoituksistani,
        joten avaaja ei tarkoittane minua.


      • Anonyymi
        kalamos kirjoitti:

        Avauksessa oleva lainaus
        ei ole minun kirjoituksistani,
        joten avaaja ei tarkoittane minua.

        Kyllä sinä Kalamos olet eksyttäjä!
        Elä yritä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä Kalamos olet eksyttäjä!
        Elä yritä!

        Joka tapauksessa
        avauksessa oleva tekstilainaus
        ei ole minun kirjoituksistani.

        Eli avaajan mielestä joku muu,
        joka on kirjoittanut
        avauksessa lainatun tekstin,
        on eksyttäjä.


      • Anonyymi
        kalamos kirjoitti:

        Avauksessa oleva lainaus
        ei ole minun kirjoituksistani,
        joten avaaja ei tarkoittane minua.

        En todellakaan tarkoita sinua. Sinä kirjoitat totuutta Pyhässä Hengessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalamos on eksyttäjä.

        Ei todellakaan ole. Kalamos pysyy Sanassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä Kalamos olet eksyttäjä!
        Elä yritä!

        Kalamos ärsyttää sinua ,koska sinä olet satanisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä Kalamos olet eksyttäjä!
        Elä yritä!

        Sitä ei sanonut Kalamos, vaan lestadiolaislahkon ukko, joka Raamattuosiossa tappeli kaikkien kanssa monta vuotta ja kirosi kaikki muut hel....tiin, paitsi itsensä.
        En nyt muista sen nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Kalamos pysyy Sanassa.

        Ja vielä mitä! Kalamos harhauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalamos on eksyttäjä.

        EI TODELLAKAAN OLE, VAAN RAKENTAJA JA OPASTAJA JEESUKSEN LUO!


    • Anonyymi

      Tuohan on ihan Raamatullinen totuus. Juuri noinhan siinä on käynyt:

      ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle,

      Joh. 14:30

      En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

      Luuk. 10:18

      Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

      2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      • Anonyymi

        Saatana teki identiteettivarkauden ja kutsuu itseään Jeesukseksi. Siksi monet eksyy seuraamaan valejeesuksia ja apostoleita.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy Valkeuden enkeliksi.

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy Valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana teki identiteettivarkauden ja kutsuu itseään Jeesukseksi. Siksi monet eksyy seuraamaan valejeesuksia ja apostoleita.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy Valkeuden enkeliksi.

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy Valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Ei Saatana tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.

        Saatana tekeytyy papiksi, pastoriksi, evankelistaksi, ihmeparantajaksi, kaatajaksi, jalanvenyttäjäksi, raamattukeskustelijaksi, sielunhoitajaksi, rukouspalvelun vetäjäksi, vapaaehtoistyöhön jne.

        "tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Saatana tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.

        Saatana tekeytyy papiksi, pastoriksi, evankelistaksi, ihmeparantajaksi, kaatajaksi, jalanvenyttäjäksi, raamattukeskustelijaksi, sielunhoitajaksi, rukouspalvelun vetäjäksi, vapaaehtoistyöhön jne.

        "tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa....

        Kyseessä on yliluonnollinen entiteetti eikä joku yksittäinen ihminen jolla on sukulaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on yliluonnollinen entiteetti eikä joku yksittäinen ihminen jolla on sukulaisia.

        Ihmisistä siinä puhutaan

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisistä siinä puhutaan

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

        Mitä on ollut ennen, sitä on nytkin.

        Jer. 23:32

        Minä käyn niiden kimppuun, jotka julistavat valheuniaan ja kertovat niistä. He valehtelevat ja kerskuvat ja eksyttävät näin minun kansani. Minä en ole heitä lähettänyt enkä antanut heille tehtävää. Ei heistä ole tälle kansalle mitään hyötyä, sanoo Herra.

        Jer. 29:26

        'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Saatana tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.

        Saatana tekeytyy papiksi, pastoriksi, evankelistaksi, ihmeparantajaksi, kaatajaksi, jalanvenyttäjäksi, raamattukeskustelijaksi, sielunhoitajaksi, rukouspalvelun vetäjäksi, vapaaehtoistyöhön jne.

        "tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa....

        Tulevat lampaiden vaatteissa ja aatteissa.


      • Anonyymi

        EKSYTTÄJÄLLE Jeesuksen sanat:
        ”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.”
        Matt 24:35


    • Anonyymi

      Aloittaja se jaksaa seurustella itsensä kanssa, nyt on monologinsa aiheena ollut useamman viikon ajan eksyttäjät keskudessamme. Aloitukseen lisää -ap ja sitten vastailee itselleen ilman -ap:tä.

    • Anonyymi

      Johannes jo kirjoitti, että monet alkukirkon apostoleista oli antikristuksia, Kristuksen vastustajia todellisuudesta, vaikka esiintyivät Kristuksen lähettäminä oikeina apostoleina.

      1. Joh. 2:18

      Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

      Ei ihme ollenkaan, että toiset karkoittivat Johanneksen sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaaan.

      • Anonyymi

        " Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi."

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Eikä se jatkuva Jeesuksen nimen ja veren hokeminen takaa mitää, että kyse olisi luotettavasta ja oikeasta Kristitykstä.
        Saatana on tuhansien juonien mestari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se jatkuva Jeesuksen nimen ja veren hokeminen takaa mitää, että kyse olisi luotettavasta ja oikeasta Kristitykstä.
        Saatana on tuhansien juonien mestari!

        Ei hokeminen auta.
        Usko Jeesukseen ja hänen sovitusvereensä auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hokeminen auta.
        Usko Jeesukseen ja hänen sovitusvereensä auttaa.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Riivaajatkin uskoo ja vapisee ja tunnustaa Jeesuksen Korkeimman Jumalan Pojaksi. Mutta ei se usko ketään automaattisesti pelasta, kuten usein hoetaan.

        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"


    • Anonyymi

      Ulvovat sudet ei raatele lakkoillessa.

      • Anonyymi

        Hurmoslahkoisssa uhri kaadetaan lattialle tajuttomuuden tilaan, silloin ihminen ei pysty vastustamaan pahaa.

        1. Piet. 5:8

        Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.


      • Anonyymi

        Toivottavasti kaikki uskovaiset osallistuu lakkoiluun.


    • Anonyymi

      Kalamos on se eksyttäjä.

      • Anonyymi

        Kalamoksen touhuja kannattaa varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalamoksen touhuja kannattaa varoa.

        Höpö höpö. Perkeleen asialla olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Perkeleen asialla olet.

        Itse olet. Kun muita syytät.


    • Anonyymi

      Tuleeko Suomeen sisällissota?

      Porvareilla on kovat piipussa ja lakkovahdeillä punaiset nauhat käsivarressa.

      "Sata kymmenen vuotta kun kului niin jo Tampereeen hangilla taisteltiin."

    • Anonyymi

      Juurikin näin. Perkele on ahkera.

    • Anonyymi

      Hän on kuningasten kuningas, Hän joka tuottaa onnen ja onnettomuuden. Vain yksin Hän, herrojen herra vapahtaja Jeesus Kristus.

    • Anonyymi

      Onko kalamos nainen vai mies?

    • Anonyymi

      Jumalan käskyjen ja lakien noudattaminen tuo siunauksen elämään ja pitkän iän.

      1. Kun. 3:14

      Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

    • Anonyymi

      Höpö höpö...

    • Anonyymi

      Löpö löpö löpö se on ihan höpö joka jumalaan uskoo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe