Kaksi viikkoa sitten kävelin kirjastoon muutaman sata metriä hyvässä kunnossa. Istuin kirjastossa tavallisessa tuolissa runsaat puoli tuntia lukien lehteä ja kun lähdin liikkeelle, vasemmassa polvessa tuntui pientä kipua. Tarkemmin sanottuna polven sisäpuolella. Minkäänlaista iskua, vääntymistä tai muuta vastaavaa polveen ei kohdistunut. Kipu alkoi itsestään aivan omia aikojaan.
Viiden kuuden päivän kuluttua polven kipu väheni lähes olemattomaksi, mutta muutaman päivä myöhemmin se taas äityi jopa entistä pahemmaksi. Kävely on hankalaa. Polvea sormella painellessani arin kohta on polvilumpion alapuolella oikealla.
Kuumetta ei ole, eikä polvi ole turvonnutkaan, ainakaan silmin nähden. Ikää minulla on 78 vuotta, joten sillä saattaa olla jotakin tekemistä asian kanssa.
Yllättävä kipu polvessa
Anonyymi-ap
1
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237